PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » No-Limit » Handbeoordelingen - No Limit, tot NL20 » NL 5 (rush) AT
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Thread is gesloten
Ga onderaan naar deze pagina NL 5 (rush) AT
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
AADisco
Bronze

NL 5 (rush) AT Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Microgaming, $0.02/0.05 No Limit Hold'em Cash Games, 6 Players
Hand Converter by Pokerhand.org

Board:
Player1 (SB): $3.62
Hero (BB): $14.16
Player3 (UTG): $4.34
Player4 (UTG+1): $1.97
Player5 (CO): $2.45
Player6 (Button): $6.66

Dealt to Hero TSpade ASpade

Pre-flop:
(3 folds), Player6 raises to $.15, (1 folds), Hero raises to $.40, Player6 calls $.30

Flop: ($.77) KClub 4Spade TClub (2 Players)
Hero bets $.72, Player6 calls $.72

Turn: ($2.21) ADiamond (2 Players)
Hero bets $1.85, Player6 calls $1.85

River: ($5.91) 6Spade (2 Players)
Hero bets $6.06, Player6 calls $3.64

Results:
Hero wins $2.42
Hero Showed TSpade ASpade
Player6 Showed KHeart AClub
Player6 wins $12.46

Moet ik hier minder agressief spelen?
Hoopte dat hij AClub x draw wel zou callen op de river.
Nieuwe Post 10.06.2010 14:38 AADisco is offline Zoek Posten van AADisco Voeg AADisco toe tot je Buddy Lijst
Jayrikh
Bronze

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Ik weet niet in hoeverre rush verschild met gewoon SH, maar ik vind het wel een NH. Alleen je cbet is wel aan de grote kant?

Nieuwe Post 10.06.2010 17:30 Jayrikh is offline Zoek Posten van Jayrikh Voeg Jayrikh toe tot je Buddy Lijst
DeKuip
Gold

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

quote:
Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
Ik weet niet in hoeverre rush verschild met gewoon SH, maar ik vind het wel een NH. Alleen je cbet is wel aan de grote kant?

²

Denk dat je hier value laat liggen als je ergens checkt. Het enige wat je zou kunnen overwegen is om de flop te checken, maar de standaard play is gewoon zoals jij hem speelde, nh.
Nieuwe Post 12.06.2010 22:31 DeKuip is offline Zoek Posten van DeKuip Voeg DeKuip toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
Thread is gesloten
PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » No-Limit » Handbeoordelingen - No Limit, tot NL20 » NL 5 (rush) AT