PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » Fixed Limit » Weekly Quiz - FL silver various spots (1)
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina Weekly Quiz - FL silver various spots (1)
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
Lanfear81
HeadAdmin

Weekly Quiz - FL silver various spots (1) Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Vandaag krijg je een quiz voorgeschoteld, waarin je kennis op de proef gesteld wordt en je aan het einde kunt bekijken waar je minder sterke kanten liggen (namelijk bij de vragen waarbij je niet het volledige puntenaantal hebt gescoord). Vervolgens kun je hier, door zelfstandig nadenken of door voorbeeldhanden te posten, verbetering in aanbrengen.

Test nu jouw pokerkennis in de quiz van de week

Veel plezier met de nieuwe quiz

Kennis van aandelen?
Bewijs het in onze $36.000 promotie van tradimo

Nieuwe Post 24.04.2011 11:30 Lanfear81 is offline Zoek Posten van Lanfear81 Voeg Lanfear81 toe tot je Buddy Lijst
pcbeem
Moderator

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Nou ik zal eens wat discussies aanzwengelen want ben het met bepaalde spots niet helemaal eens:

vraag 1: waarom hier flop raisen? Als ik dan iets zou doen is flop callen en turn raisen maar die optie stond er niet tussen. Verder zijn pot odds net genoeg voor een call dus vraag me af waarom dan raisen??

vraag 2: je hebt slechts 5 outs (3x een A en 2x een 6) kortom de pot odds zouden 8:1 moeten zijn en dat zijn ze hier niet dus waarom nog callen?

vraag 6: waarom iets doen? Je hebt geen idee waar je staat en er liggen 3 overcards op het bord die gewoon allemaal in zijn range zitten kortom ik zie niet in waarom je zou callen of zelfs raisen?

pcbeem1

Nieuwe Post 24.04.2011 12:29 pcbeem is offline Zoek Posten van pcbeem Voeg pcbeem toe tot je Buddy Lijst
DukeFreedom
Black

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

1: Met de flopraise en doorbetten van turn en goede rivers balance je made hands (Tx, 9x) met je draws en probeer je hem van een betere hand (Ax, KJ+) af te helpen.

2: Omdat je met je hand (bottom pair) voor ligt op een flink gedeelte van zijn open raising range. Je called en op goede turns en rivers call je dus down. Doe de equity-analyse maar.

6: Omdat hij hier heel vaak flushdraws/straightdraws kan raisen op de flop (elke combinatie, JT, KJ, KT, T8). Op zich ben ik het hier zelf niet zo eens met de raise, omdat je tegen sommige tegenstanders het risico loopt dat ze nog gaan 3-betten ook (zeker met KJ, JT bv). Maar goed, hun redenering voor het raisen is ook wel solide.

Folden is hier in ieder geval fout: je geeft dan te makkelijk op tegen eventuele semibluffs.
Nieuwe Post 24.04.2011 14:57 DukeFreedom is offline Zoek Posten van DukeFreedom Voeg DukeFreedom toe tot je Buddy Lijst
pcbeem
Moderator

Ik gok dat ik nu nog teveel met Bronze gedachtes denk en op het niveau waar ik speel zet ik mijn twijfels bij deze plays. Maar goed dit niveau is natuurlijk stukkie hoger he .

pcbeem1

Nieuwe Post 24.04.2011 15:16 pcbeem is offline Zoek Posten van pcbeem Voeg pcbeem toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » Fixed Limit » Weekly Quiz - FL silver various spots (1)