PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » PokerStrategy.com » Tell-a-Friend - Verdien tot $500 per doorverwezen vriend! » Lifetime points neit geupdate?
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina Lifetime points neit geupdate?
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
Mrstoney7
Bronze

Lifetime points neit geupdate? Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hallo,

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een paar vrienden van mij doorverwezen en enkele hebben voor mij een bonus verdient. Maar bij 2 vrienden staat dat een vriend maar 1 sp point heeft verdiend en de ander 7, terwijl hun er 11 en 31 hebben. Ik weet dat dit soms laat geupdate word, maar het is ondertussen al bijna 3 weken geleden dat ze hebben gespeeld. Ik zou graag mijn bonus van hun 2 ontvangen zodat ik me bankroll een kleine boost kan geven.

Met vriendelijke groet,

Mrstoney.
Nieuwe Post 05.07.2011 15:42 Mrstoney7 is offline Zoek Posten van Mrstoney7 Voeg Mrstoney7 toe tot je Buddy Lijst
Nordin
Bronze

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hoi Mrstoney,

Ik heb het even nagekeken voor je. De punten voor je vrienden kloppen echter. Voor TaF-Lifetime Points tellen de 10 bonuspunten die je per dag krijgt namelijk niet mee. Ik hoop voor je dat je vrienden snel meer punten binnenhalen. smile

Nieuwe Post 05.07.2011 16:15 Nordin is offline Zoek Posten van Nordin Voeg Nordin toe tot je Buddy Lijst
Mrstoney7
Bronze

Thread Starter Thread Gestart door Mrstoney7
Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

ahzo ok thx
Nieuwe Post 05.07.2011 16:37 Mrstoney7 is offline Zoek Posten van Mrstoney7 Voeg Mrstoney7 toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » PokerStrategy.com » Tell-a-Friend - Verdien tot $500 per doorverwezen vriend! » Lifetime points neit geupdate?