PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Poker » Algemene Pokerdiscussies » Partnerrooms: waar kan ik best terecht?
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Pagina's (17): [1] 2 3 4 5 volgende » ... laatste»
Ga onderaan naar deze pagina Partnerrooms: waar kan ik best terecht? 9 Stemmen - Gemiddelde Rating: 8.119 Stemmen - Gemiddelde Rating: 8.119 Stemmen - Gemiddelde Rating: 8.11
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
TimPS
Gold

Partnerrooms: waar kan ik best terecht? Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hey,

Zoals je kunt zien heeft PokerStrategy.com heel wat partnerrooms en heeft elke room zijn eigen voor- en nadelen in vergelijking met de andere. De grote vraag, voor de gemiddelde gebruiker, is dus vaak: waar investeer ik mijn geld nu het beste in?

Omdat we onze leden willen helpen bij het maken van die keuze, hebben we besloten deze topic aan te maken. We trachten je dan individueel advies te geven over waar jij de komende periode het best kan spelen. We zullen praten over de software, traffic en fishiness van de tafels, maar ook over het VIP-systeem en de promoties die PokerStrategy.com aanbiedt op verschillende rooms. Op deze manier hopen we je een goed advies te kunnen geven, en jouw winrate te doen stijgen.

Om je zo goed mogelijk vooruit te helpen, vragen we je om op onderstaande vragen te antwoorden:

----

1. Welke spelvariant speel je? (No limit? Sit & Go? MTT? PLO, Fixed Limit, ander?)

2. Op welke limieten speel je? (Bijvoorbeeld: NL25, SNG $11, FL .50/1)

3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up?

4. Hoe vaak speel je? (Bijvoorbeeld: 3 uur per week of ik genereer $1000 aan rake/maand)

5. Heb je bijkomende doelen? Denk daarbij aan:
  • Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
  • Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
  • Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.

6. Extra informatie. Zaken als:
  • Rooms waar je momenteel speelt. (Tracked of niet?)
  • Rooms/netwerken waar je niet wil spelen.
  • Andere dingen die je belangrijk acht.

----

Post de antwoorden in deze thread en we geven je zo snel mogelijk een zo goed mogelijk advies. Je kunt ons ook altijd via een ticket benaderen, als je jouw vragen/antwoorden liever niet publiek deelt.
Nieuwe Post 01.12.2011 14:02 TimPS is offline Zoek Posten van TimPS Voeg TimPS toe tot je Buddy Lijst
stakergold
Silver

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Welke spelvariant speel je? No limit? Sit & Go? MTT? (vooral nl cashgame)

2. Op welke limieten speel je? (nl10, nl25)

3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? (nu FR maar wil uiteindelijk heads up leren)

4. Hoe vaak speel je? ( 10-15uur per week)

5. Heb je bijkomende doelen? Denk daarbij aan: ja -> Extra StrategyPoints behalen -> LEREN POKEREN is maindoel boven alles

Rooms waar je momenteel speelt. (Tracked of niet?)
(partypoker, niet tracked omdat partypoker niet mijn naam wilt doorgeven, ik had vroeger een partypoker acc maar toen kwam ik bij PS en wilde toen tracked spelen maarja.... dit is wel kut en wil eigelijk tracked spelen.

Rooms/netwerken waar je niet wil spelen.
pokerstars omdat ik denk dat er teveel regs zitten.

Andere dingen die je belangrijk acht.
Mijn doel is vooral leren, ik speel met pijn nl10 en speel het liefst nl25+ omdat ik dan veeeel meer concentreer en ook met alles rekening houdt inplaats van ABC boring te spelen. ik verdien voldoende irl en heb besloten ook poker niet meer voor geld te spelen maar vooral om later ( na 1-2 jaar heads up om nl100+ en high stakes MTT te spelen om zo een " potje" voor bv gokvakanties/extreem nutteloze dingen te maken) en natuurlijk een soort hobby dat ik op de zondag kan doen etc.

Deze post is 2 keer bewerkt, voor het laatst door stakergold: 01.12.2011 16:04.

Nieuwe Post 01.12.2011 16:02 stakergold is offline Zoek Posten van stakergold Voeg stakergold toe tot je Buddy Lijst
Nivlem
Gold

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hey stakergold! Leuk dat je de eerste bent die gebruik maakt van deze service.

Er zijn een aantal verschillende mogelijkheden voor jou. Persoonlijk denk ik dat 888Pokerhet beste bij jou aan sluit. Er zijn over het algemeen een stuk minder goede spelers dan op Pokerstars en heeft toch een vrij goede software.

Een andere optie is William Hill. Deze is deel van het iPoker netwerk, er zal iets meer trafic zijn dan op 888Poker, maar de spelers zijn er ook weer net iets beter. Wel krijg je 5 Strategypoints/$1 rake, waarmee je eenvoudiger een status kunt halen en behouden. Op het moment houden we hier ook een rake chase, waarmee je bovenop de first deposit bonus van maximaal $2000 ook nog eens extra geld ontvangt voor het spelen.

Wanneer je niet te veel tafels speelt, maar gewoon je spel wil verbeteren, zijn beide sites een goede mogelijkheid. Wel kan het opstarten van tafels iets langer duren dan op Pokerstars, aangezien er minder tafels draaien. Je zou beide softwares misschien eens kunnen uit testen, om te zien welke jou het beste bevalt. Bij 888 kun je zelfs gratis $8 ontvangen om de software uit te testen: http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerst...r-en-PKR_53869/

Vergeet niet de downloadhandleiding te gebruiken wanneer je gebruik wil maken van onze bunussen en StrategyPoints wil verdienen.

Laat ook even weten of je iets aan de adviezen hebt, we zijn nog in de testfase en horen graag jouw feedback om onze service te verbeteren!

Nieuwe Post 01.12.2011 18:46 Nivlem is offline Zoek Posten van Nivlem Voeg Nivlem toe tot je Buddy Lijst
VipKen
Bronze

RE: Partnerrooms: waar kan ik best terecht? Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

1. Welke spelvariant speel je? (No limit? Sit & Go? MTT? PLO, Fixed Limit, ander?)

No Limit

NL20

Shorthanded

4. Hoe vaak speel je? (Bijvoorbeeld: 3 uur per week of ik genereer $1000 aan rake/maand)

zo'n 5 sessies per week, gemiddeld 600 handen/sessie

• Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
    Het zou idd leuk zijn om ooit eens voor diamond te kunnen gaan
  • Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
    Niet echt. Ik speel enkel de grotere freerolls wel eens
  • Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.
    Rake chases interesseren me wel. Dit is toch weer wat extra rakeback.
  • Bonussen
    Yes Please shark biggrin

Tracked: William Hill, Pokerstars, PartyPoker, Bet365, Cake, Mansion
    Niet tracked: Unibet, Titan, Everest
    Rooms waar het gebruik van HEM niet is toegestaan, of niet mogelijk is zoals bvb op Cake
    Verse vis, Rakeback, easy to clearen bonus, Hotrun shark cool

Heart Skype: vippken Heart

Diamond MSS Skype Studiegroep Diamond

Nieuwe Post 01.12.2011 20:42 VipKen is offline Zoek Posten van VipKen Voeg VipKen toe tot je Buddy Lijst
YxieAA
Gold

Hoi,

graag advies over de beste room smile

1. Welke spelvariant speel je? No limit Cashgames

2. Op welke limieten speel je? ben net over van NL5 naar NL10

3. Shorthanded of full ring? Full ring, nu 2 tafels te gelijk maar als ik aan de nieuwe limit gewend ben wil ik weer naar 4

4. Hoe vaak speel je? +/- 16 uur per week

-Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen. Denk niet dat ik miet mijn volume en stakes voorlopig verder dan goud kom.
-Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen? freerolls of ander gratis geld is altijd leuk maar er is geen reden op bij 0 te beginnen. Voldoende bankroll aanwezig. Winrate is belangrijker.
-Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties. Denk niet dat ik met mijn volume ver kom bij een rake chase maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel je moet spelen om daar wat mee te verdienen.

Ben erg op zoek naar de juiste room en ook door de vele grote freerolls van PS heb heel veel accounts:
Getracked zijn: 770, WilliamHIll, Poker Heaven, Ladbrokes, en de jongste aanwinst PKR, daar heb ik net de $20 van de 20for20 promotie binnen gehaald maar verder nog niet op gespeeld (Wil wel graag met HEM+HUD spelen).
888, Pokerstars, Partypoker, Titan, Mansion en mijn eerste liefde Everest zijn niet getracked

Ik wil nu eindelijk eens duidelijk voor en room kiezen en daar dan ook voor langere tijd op spelen en .....
graag een site waar ik geen fish cry ben maar een shark biggrin ben

Deze post is 2 keer bewerkt, voor het laatst door YxieAA: 01.12.2011 22:46.

Nieuwe Post 01.12.2011 22:43 YxieAA is offline Zoek Posten van YxieAA Voeg YxieAA toe tot je Buddy Lijst
RicoW
Bronze

RE: Partnerrooms: waar kan ik best terecht? Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

1. Welke spelvariant speel je? No limit hold em

2. Op welke limieten speel je? NL25 met hopelijk snelle doorgroei naar NL50.

3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? Shorthanded.

4. Hoe vaak speel je? gemiddeld 1 uur per dag. Voornamelijk s'avonds. Dit word wss binnenkort uitgebouwd naar 2 tot 3 uur per dag binnenkort.

• Wil snel doorstromen naar hogere limieten. In andere woorden zo snel mogelijk geld genereren. Hoe dit het snelst maakt niet uit. Mag rake races zijn in combinatie met weak field, mag ook rakeback zijn etc.

• Wil fishy/weak field.
  • Voldoende traffic om te 4 table (nog beter zou 6 tablen zijn)
  • Ik moet HEM kunnen gebruiken.

Tovergieter - Turbo Turbo naar de Top

Deze post is 3 keer bewerkt, voor het laatst door RicoW: 01.12.2011 23:25.

Nieuwe Post 01.12.2011 23:24 RicoW is offline Zoek Posten van RicoW Voeg RicoW toe tot je Buddy Lijst
Grunn17
Bronze

People..

Ik zag deze thread ook al in het Engelse gedeelte van de site, en wou oorspronkelijk daar reageren.. Nu het hier ook op het nederlandse gedeelte is zou ik ook graag een advies willen.

1. Welke spelvariant speel je? No Limit BSS

2. Op welke limieten speel je? NL10

3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? FR

4. Hoe vaak speel je? +-$400 rake in de maand, soms meer soms minder.
Speel 6 tot 9 tafels, dus zoek ook een site waarbij ik niet 3 uur aan 1 tafel hoef te zitten.

5. Heb je bijkomende doelen?
Extra strategy points zijn nooit verkeerd, helemaal niet als dit ook verbonden is aan de rake race Coolface

Rake races zijn altijd mooi mee genomen indien een site deze heeft.

6. Extra informatie.

Rooms waar je momenteel speelt. Tracked zijn Partypoker, FTP, 888 en Cake poker.

ewm?

Ik speel nu op Partypoker en zoals ik in de Engelse thread heb gelezen, spelen hier meer reg's en is het spelen op een softere site altijd beter voor je winrate.
Ik zou ook graag een site willen die rakeback geeft, aangezien de rakeback van partypoker verwaarloosbaar is... Ook zou ik graag informatie erbij willen voor een goed vrij te spelen FDB, of in elk geval een groot deel ervan.
Als laatste moet multitablen ook mogelijk zijn, speel 6 tot 9 tafels en wil niet de hele avond aan één tafel blijven zitten.

Alvast bedankt voor de moeite..

laterr
Nieuwe Post 01.12.2011 23:39 Grunn17 is offline Zoek Posten van Grunn17 Voeg Grunn17 toe tot je Buddy Lijst
Nivlem
Gold

quote:
Oorspronkelijk gepost door VipKen

No Limit

NL20

Shorthanded

• Bonussen
    Yes Please shark biggrin

Rooms waar het gebruik van HEM niet is toegestaan, of niet mogelijk is zoals bvb op Cake

Hier is het advies in mijn ogen vrij gemakkelijk. Je wil graag meer StrategyPoints verdienen en speelt NL SH. Je haalt op het moment $1000rake/month. Hiermee zou je op William Hill de meeste StrategyPoints verdienen, en zou je op 5000punten per maand uit komen.

Mocht je de $1500 rake/month halen, ben je op William Hill al Diamond, terwijl je hier op andere sites veel langer over zou doen.

Ook heeft iPoker meer dan genoeg trafic voor NL SH tot op 200NL, dus ik zie hier ook geen probleem smile .

Daarnaast zijn er ook nog eens rakechases in december, wat neer zou komen op nog extra rakeback naast het VIP systeem! http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerst...iam-Hill_53780/

William Hill is the way to go!

Nieuwe Post 02.12.2011 15:47 Nivlem is offline Zoek Posten van Nivlem Voeg Nivlem toe tot je Buddy Lijst
Nivlem
Gold

quote:
Oorspronkelijk gepost door YxieAA
Hoi,

graag advies over de beste room smile

1. Welke spelvariant speel je? No limit Cashgames

2. Op welke limieten speel je? ben net over van NL5 naar NL10

3. Shorthanded of full ring? Full ring, nu 2 tafels te gelijk maar als ik aan de nieuwe limit gewend ben wil ik weer naar 4

4. Hoe vaak speel je? +/- 16 uur per week

-Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen. Denk niet dat ik miet mijn volume en stakes voorlopig verder dan goud kom.
-Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen? freerolls of ander gratis geld is altijd leuk maar er is geen reden op bij 0 te beginnen. Voldoende bankroll aanwezig. Winrate is belangrijker.
-Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties. Denk niet dat ik met mijn volume ver kom bij een rake chase maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel je moet spelen om daar wat mee te verdienen.

Ben erg op zoek naar de juiste room en ook door de vele grote freerolls van PS heb heel veel accounts:
Getracked zijn: 770, WilliamHIll, Poker Heaven, Ladbrokes, en de jongste aanwinst PKR, daar heb ik net de $20 van de 20for20 promotie binnen gehaald maar verder nog niet op gespeeld (Wil wel graag met HEM+HUD spelen).
888, Pokerstars, Partypoker, Titan, Mansion en mijn eerste liefde Everest zijn niet getracked

Ik wil nu eindelijk eens duidelijk voor en room kiezen en daar dan ook voor langere tijd op spelen en .....
graag een site waar ik geen fish cry ben maar een shark biggrin ben

Hier zou ik komende maand ook voor William Hill gaan. Je verdient er de meeste StrategyPoints en de rakechase is zeer interessant voor mensen met jouw volume. met $20 rake krijg je al $10 terug, wat op 50% rakeback neer zou komen. Wie weet is er zelfs een platinum status uit te slepen, dit zou $500 rake in een maand zijn op William hill, wanneer je bonuspunten niet mee telt. Uiteraard krijg je nog 10 punten voor elke dag dat je speelt en krijg je tevens 1 strategypoint voor elke $1 die je stort.

http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerst...iam-Hill_53780/

Nieuwe Post 02.12.2011 15:52 Nivlem is offline Zoek Posten van Nivlem Voeg Nivlem toe tot je Buddy Lijst
Nivlem
Gold

quote:
Oorspronkelijk gepost door RicoW
1. Welke spelvariant speel je? No limit hold em

2. Op welke limieten speel je? NL25 met hopelijk snelle doorgroei naar NL50.

3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? Shorthanded.

4. Hoe vaak speel je? gemiddeld 1 uur per dag. Voornamelijk s'avonds. Dit word wss binnenkort uitgebouwd naar 2 tot 3 uur per dag binnenkort.

• Wil snel doorstromen naar hogere limieten. In andere woorden zo snel mogelijk geld genereren. Hoe dit het snelst maakt niet uit. Mag rake races zijn in combinatie met weak field, mag ook rakeback zijn etc.

• Wil fishy/weak field.
  • Voldoende traffic om te 4 table (nog beter zou 6 tablen zijn)
  • Ik moet HEM kunnen gebruiken.

Voor een fishy/weak field zou ik voor Bwinof 888Poker gaan. Hier is tevens wel genoeg trafic om te 4-6 tafelen en je winrate zal er aanzienlijk hoger liggen dan op andere sites. De software van 888 is beter dan die van Ongame, echter heeft Ongame weer iets meer actie.

Op beide sites kun je ook een HUD gebruiken.

Nieuwe Post 02.12.2011 15:58 Nivlem is offline Zoek Posten van Nivlem Voeg Nivlem toe tot je Buddy Lijst
Nivlem
Gold

quote:
Oorspronkelijk gepost door Grunn17
People..

Ik zag deze thread ook al in het Engelse gedeelte van de site, en wou oorspronkelijk daar reageren.. Nu het hier ook op het nederlandse gedeelte is zou ik ook graag een advies willen.

1. Welke spelvariant speel je? No Limit BSS

2. Op welke limieten speel je? NL10

3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? FR

4. Hoe vaak speel je? +-$400 rake in de maand, soms meer soms minder.
Speel 6 tot 9 tafels, dus zoek ook een site waarbij ik niet 3 uur aan 1 tafel hoef te zitten.

Extra strategy points zijn nooit verkeerd, helemaal niet als dit ook verbonden is aan de rake race Coolface

Rake races zijn altijd mooi mee genomen indien een site deze heeft.

6. Extra informatie.

Rooms waar je momenteel speelt. Tracked zijn Partypoker, FTP, 888 en Cake poker.

ewm?

Ik speel nu op Partypoker en zoals ik in de Engelse thread heb gelezen, spelen hier meer reg's en is het spelen op een softere site altijd beter voor je winrate.
Ik zou ook graag een site willen die rakeback geeft, aangezien de rakeback van partypoker verwaarloosbaar is... Ook zou ik graag informatie erbij willen voor een goed vrij te spelen FDB, of in elk geval een groot deel ervan.
Als laatste moet multitablen ook mogelijk zijn, speel 6 tot 9 tafels en wil niet de hele avond aan één tafel blijven zitten.

Alvast bedankt voor de moeite..

laterr

Hey Grunn17,

Je zit met een vrij lastige situatie, wanneer je 6-9 tafels wil spelen zijn Stars en Party Poker met name prettige sites omdat er volop actie te vinden is.

Op William Hill draaien wel genoeg tafels, maar zul je even op de wachtlijst moeten staan om de tafels te openen. Wel clear je de deposit bonus per $5, dus speel je vrij eenvoudig delen van je bonus vrij tot op een maximum van $2000.

Komende maand is er tevens de rakechase http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerst...iam-Hill_53780/ waar je toch zeker een aantal buy-ins zou moeten scoren met jouw volume. met $50 rake per periode zou je $20 terug verdienen. wanneer je in een periode $100 zou raken, krijg je hier zelfs $35 voor terug.

Nieuwe Post 02.12.2011 16:06 Nivlem is offline Zoek Posten van Nivlem Voeg Nivlem toe tot je Buddy Lijst
Grunn17
Bronze

@Melvin:

Thanks man.. Uiteindelijk zou ik ook de overstap willen maken richting Pokerstars, omdat ik de VIP stellar rewards en de VIP statussen echt nice vind.. Ook zijn deze in alle soorten en maten verkrijgbaar wat ik ook wel een pluspunt vind. Aangezien ik nu NL10 speel, en de rake nu ook wel mee begint te tellen, zou ik graag voor één of twee maand naar een andere site gaan, om nog ff flink mijn BR uit te bouwen (D.m.v. een FDB en eventuele rakeback).. Om hierna dan toch de overstap te maken naar Pokerstars.

Ok, jy zegt dus William Hill. Ziet er goed uit moet ik zeggen. Enigste minpunt is dan dat ik geen rakeback zal krijgen.. Voor de rest ziet het er prima uit, en 5 SP's per $1 is ook een goed vooruitblik. Als ik nu alleen zou gaan voor 6 tablen, heb je dan misschien ook nog betere opties?

Ik zal nu even het aanbod en de software op William Hill gaan bekijken, maar zal eerst nog even wachten op eventuele andere opties voor ik zal gaan storten.
In ieder geval bedankt =D..

Greetzz

Edit: HEM 2 zal ook op de site moeten werken, was ik vergeten te vermelden.

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door Grunn17: 02.12.2011 20:19.

Nieuwe Post 02.12.2011 20:17 Grunn17 is offline Zoek Posten van Grunn17 Voeg Grunn17 toe tot je Buddy Lijst
BigsharkA
Silver

1. Welke spelvariant speel je?
NLHE BSS

NL2

Full ring

4. Hoe vaak speel je?
Uurtje of 5 per week, binnenkort hoop ik meer tijd te hebben.

- Snel strategypoints halen zou fijn zijn.

Speel momenteel alleen op PartyPoker.

Verder:
- Minimaal kunnen 6tablen op de micro's
- Software moet goed zijn/gebruiksvriendelijk zijn.
Nieuwe Post 02.12.2011 21:26 BigsharkA is offline Zoek Posten van BigsharkA Voeg BigsharkA toe tot je Buddy Lijst
RelyonLuuk
Bronze

1. Welke spelvariant speel je? (No limit? Sit & Go? MTT? PLO, Fixed Limit, ander?) No Limit S&G's en MTT's.

2. Op welke limieten speel je? $1,5 - $8
3. Shorthanded of full ring? Of toch maar heads-up? alles

4. Hoe vaak speel je? (Bijvoorbeeld: 3 uur per week of ik genereer $1000 aan rake/maand)12 - 24 u/week

Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.

Ik houd van overlay in toernooien

Tracked
888poker, William Hill, poker770, Titan, PokerHeaven
niet tracked
pokerstars
full tilt (misschien ooit weer)

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door RelyonLuuk: 02.12.2011 21:36.

Nieuwe Post 02.12.2011 21:31 RelyonLuuk is offline Zoek Posten van RelyonLuuk Voeg RelyonLuuk toe tot je Buddy Lijst
DOyouDARE
Bronze

FL.

FL.25/50

Shorthanded.

Ongeveer 7uur per week

Extra StrategyPoints behalen, zodat je misschien net die hogere status kunt behalen.
Bankroll boosting freerolls of ander gratis geld. Misschien wil je wel ergens van 0 beginnen?
Bankroll boosters door actief deel te nemen aan bv. rake chases of de Top250-promoties.

Ik weet niet of ik met mn 7u/w enige kans maak met die rake chases, zowel graag maar rake back is ook niet verkeerd.

poker770/williamhill/partypoker/cakepoker daar weet ik zeker van dat ze getrackt zijn stars ben ik niet getrackt. en van de rest weet ik het niet meer vraag me af hoe ik erachter kom btw

Maakt niet uit.

Genoeg traffic FL0.25/50, vissen fish cry ,en een goed belonings programma zou ook mooi zijn.
Nieuwe Post 03.12.2011 21:48 DOyouDARE is offline Zoek Posten van DOyouDARE Voeg DOyouDARE toe tot je Buddy Lijst
VipKen
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door Melvin
quote:
Oorspronkelijk gepost door VipKen

No Limit

NL20

Shorthanded

• Bonussen
    Yes Please shark biggrin

Hier is het advies in mijn ogen vrij gemakkelijk. Je wil graag meer StrategyPoints verdienen en speelt NL SH. Je haalt op het moment $1000rake/month. Hiermee zou je op William Hill de meeste StrategyPoints verdienen, en zou je op 5000punten per maand uit komen.

Mocht je de $1500 rake/month halen, ben je op William Hill al Diamond, terwijl je hier op andere sites veel langer over zou doen.

Ook heeft iPoker meer dan genoeg trafic voor NL SH tot op 200NL, dus ik zie hier ook geen probleem smile .

Daarnaast zijn er ook nog eens rakechases in december, wat neer zou komen op nog extra rakeback naast het VIP systeem! http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerst...iam-Hill_53780/

William Hill is the way to go!

Hey Melvin,

helaas genereer ik nog geen $1000 aan rake per maand. Ik speel wekelijks ongeveer 5 sessies van zo'n 600 handen gemiddeld. Hiermee genereer ik gemiddeld zo'n $6 aan rake per sessie. Dus maandelijks slechts $120 aan rake.

Blijft het advies dan nog steeds William Hill? Daar speel ik sowieso deze maand vanwege de rake chases shark biggrin

Greetz,
Ken

Heart Skype: vippken Heart

Diamond MSS Skype Studiegroep Diamond

Nieuwe Post 04.12.2011 00:59 VipKen is offline Zoek Posten van VipKen Voeg VipKen toe tot je Buddy Lijst
Sjors777
Gold

NLHE

NL25/NL50

Fr

10-15uur/week op +/- 10 tafels

Br builden vanaf nl25 op een room met een "zwak" veld.

6. Extra informatie.

Ik speel nu tracked op Ps en Party. Ik zoek nu een nieuwe site met bonussen en eventueel ook rakeback.
Bonuswhoren en bumhunten op de micro's dus smile

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door Sjors777: 05.12.2011 23:20.

Nieuwe Post 05.12.2011 23:12 Sjors777 is offline Zoek Posten van Sjors777 Voeg Sjors777 toe tot je Buddy Lijst
dafkeu
Bronze

SnG, vooral DoN

2. Op welke limieten speel je?

$2-$10

Full ring

4. Hoe vaak speel je?

Dagelijks enkele uurtjes

Mijn hoofddoel is om via de DoN mijn bankroll op te bouwen om zo over te kunnen stappen naar de SnG's van hogere limieten.

6. Extra informatie.

Wil liefst niet te veel rake betalen, maar tegelijk toch een goede trafic hebben. Heb ondertussen al geprobeerd op Poker770, daar was de trafic goed maar was de rake dubbel zo duur als bij rooms als Cake en Everest. Bij die laatste vind ik trafic dan weer tegenvallen (vooral bij Cake). Speel ook liefst Normal Speed.
Nieuwe Post 06.12.2011 10:57 dafkeu is offline Zoek Posten van dafkeu Voeg dafkeu toe tot je Buddy Lijst
Nivlem
Gold

quote:
Oorspronkelijk gepost door Grunn17
@Melvin:

Thanks man.. Uiteindelijk zou ik ook de overstap willen maken richting Pokerstars, omdat ik de VIP stellar rewards en de VIP statussen echt nice vind.. Ook zijn deze in alle soorten en maten verkrijgbaar wat ik ook wel een pluspunt vind. Aangezien ik nu NL10 speel, en de rake nu ook wel mee begint te tellen, zou ik graag voor één of twee maand naar een andere site gaan, om nog ff flink mijn BR uit te bouwen (D.m.v. een FDB en eventuele rakeback).. Om hierna dan toch de overstap te maken naar Pokerstars.

Ok, jy zegt dus William Hill. Ziet er goed uit moet ik zeggen. Enigste minpunt is dan dat ik geen rakeback zal krijgen.. Voor de rest ziet het er prima uit, en 5 SP's per $1 is ook een goed vooruitblik. Als ik nu alleen zou gaan voor 6 tablen, heb je dan misschien ook nog betere opties?

Ik zal nu even het aanbod en de software op William Hill gaan bekijken, maar zal eerst nog even wachten op eventuele andere opties voor ik zal gaan storten.
In ieder geval bedankt =D..

Greetzz

Edit: HEM 2 zal ook op de site moeten werken, was ik vergeten te vermelden.

Op William Hill krijg je geen vaste rakeback, echter verdien je wel punten waarmee je in de shop items of bonussen kunt kopen, wat dus toch een vorm van rakeback is. Daarnaast krijg je uiteraard je first deposit bonus en hebben we deze maand de rake chases voor nog meer 'rakeback'

Qua rakeback doe je het dus zeker niet slecht en zul je mogelijk zelfs boven de 50% zitten met de rake chases + first deposit bonus + VIP shop.

Nieuwe Post 06.12.2011 14:17 Nivlem is offline Zoek Posten van Nivlem Voeg Nivlem toe tot je Buddy Lijst
Nivlem
Gold

quote:
Oorspronkelijk gepost door BigsharkA
NLHE BSS

NL2

Full ring

4. Hoe vaak speel je?
Uurtje of 5 per week, binnenkort hoop ik meer tijd te hebben.

- Snel strategypoints halen zou fijn zijn.

Speel momenteel alleen op PartyPoker.

Verder:
- Minimaal kunnen 6tablen op de micro's
- Software moet goed zijn/gebruiksvriendelijk zijn.

Hey BigsharkA!

Ik denk persoonlijk dat je bij Party Poker erg goed zit, er is volop actie aan de Full Ring tafels en de software is prima om 6 tafels te spelen.

Wanneer je een andere site zou willen spelen is William Hill altijd een goede optie om veel StrategyPoints te verdienen. Je krijgt 5 StrategyPoints per $1 aan rake, daarnaast krijg je ook nog eens 1 StrategyPoint voor elke dollar die je stort.

Tevens begint 12 December de volgende rakechase: http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerst...iam-Hill_53780/

Nieuwe Post 06.12.2011 14:23 Nivlem is offline Zoek Posten van Nivlem Voeg Nivlem toe tot je Buddy Lijst
Pagina's (17): [1] 2 3 4 5 volgende » ... laatste» Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Poker » Algemene Pokerdiscussies » Partnerrooms: waar kan ik best terecht?