PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » Fixed Limit » Handbeoordelingen - Fixed Limit » AQo BU
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina AQo BU
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
pbijvoet
Silver

AQo BU Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Ik wist niet wat ik van die river bet moest maken, had ik kunnen callen?

Known players:
vp$ip  BBvsSteal  ORL  RaisePreflop
 Position: Stack 
AF  W$SD  WTS  hands
33  0  24  27
 BB: $2,93 
2,6  38  32  81
 Hero: $4,15 

0,05/0,1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with AHeart , QDiamond
3 folds, Hero raises, SB folds, BB calls.

Flop: (4,40 SB) 9Heart , 8Diamond , 2Diamond (2 players)
BB checks, Hero bets, BB calls.

Turn: (3,20 BB) KDiamond (2 players)
BB checks, Hero bets, BB calls.

River: (5,20 BB) 4Spade (2 players)
BB bets, Hero folds.

Final Pot: 6,20 BB

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door pbijvoet: 15.03.2012 20:39.

Nieuwe Post 15.03.2012 20:39 pbijvoet is offline Zoek Posten van pbijvoet Voeg pbijvoet toe tot je Buddy Lijst
pcbeem
Moderator

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Op moment dat je moet callen zit er 6 BB in pot dus je zult 1 op de 7x moeten winnen en ik vrees dat dat er niet in gaat zitten. Hij is wel redelijk agressie maar goed dan nog denk ik dat hij hier vaak wel iets heeft gehit.

pcbeem1

Nieuwe Post 16.03.2012 10:19 pcbeem is offline Zoek Posten van pcbeem Voeg pcbeem toe tot je Buddy Lijst
DukeFreedom
Professionele Beoordelaar

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Nee vind het helemaal goed zo. Als hij vaker de river opeens donked terwijl er geen bijzondere kaart aan komt zou ik overigens wel een keer callen, om te zien of hij wel echt wat heeft. In dit geval zijn alleen JT draws of backdoor draws niet aangekomen en dat vind ik te weinig om hier voor te gaan callen. Hij ziet er verder ook redelijk uit op basis van zijn stats en zijn bet ziet er daarmee eerder uit als een anti-freeshowdown bet, die vaak gedaan worden met middelmatige/zwakke pairs.
Nieuwe Post 16.03.2012 14:09 DukeFreedom is offline Zoek Posten van DukeFreedom Voeg DukeFreedom toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » Fixed Limit » Handbeoordelingen - Fixed Limit » AQo BU