PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » iPoker » Extra gratis startkapitaal
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina Extra gratis startkapitaal
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
KingKlaas
Silver

Extra gratis startkapitaal Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hallo,

Ik heb een aantal vraagjes..

Ik kreeg een mail van pokerstrategy dat ik een extra startkapitaal kan ontvangen op 770poker.
Dit waardeer ik zeker shark cool
Echter mijn pokermotivatie is op dit moment laag fish cry

Daarom deze vraag: moet ik voor een bepaalde datum een aantal punten behalen om het te mogen behouden???
Of zijn er andere voorwaarden aan?

Verder: Welke link moet ik aanklikken?
Die in de mail werkt namelijk niet.. fish confused
Desnoods geef ik nieuw mailadres, wat momenteel actueler voor mij is..

Verder kreeg ik een week geleden een ticket van een moderator van pokerstrategy, die ik gelezen had maar nog niet beantwoord..
Wilde ik beantwoorden, maar is verdwenen fish eek

Vraag: zit er een termijn op het antwoorden van zo'n ticket???

mvg Klaas

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door KingKlaas: 26.03.2012 20:57.

Nieuwe Post 26.03.2012 20:53 KingKlaas is offline Zoek Posten van KingKlaas Voeg KingKlaas toe tot je Buddy Lijst
Orodin
SuperModerator

RE: Extra gratis startkapitaal Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hoi smile . Op tickets zit geen 'termijn'. Dat wil zeggen: tickets blijven gewoon in je ticketoverzicht staan. Als je klikt op Support zie je dit overzicht. Je tickets kun je zelf niet verwijderen, dus als deze er niet tussen staat, is er misschien iets mis gegaan. Ik raad je dan aan even een nieuw ticket aan te maken en e.e.a. even uit te leggen.

Voor wat betreft het aanbod voor een extra startkapitaal: de details ken ik daar niet van persoonlijk. Ik zal dit even intern voor je navragen en zorgen dat je z.s.m. een antwoord krijgt.

Succes,
Orodin

-----

Blog: Orodin: Poker & Paleo

Hulp nodig? Diamond Skype: david.heij.ps Diamond E-mail: david.heij@pokerstrategy.com
Nieuwe Post 27.03.2012 08:11 Orodin is offline Zoek Posten van Orodin Voeg Orodin toe tot je Buddy Lijst
KingKlaas
Silver

Thread Starter Thread Gestart door KingKlaas
Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Bedankt voor het antwoord.

Ik had niet bij Support maar bij Community gekeken Facepalm
Nieuwe Post 27.03.2012 08:27 KingKlaas is offline Zoek Posten van KingKlaas Voeg KingKlaas toe tot je Buddy Lijst
Lanfear81
HeadAdmin

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hey Klaas,

Ik had je inderdaad een weekje geleden ofzo even een ticket gestuurd over het startkapitaal bij Poker770. Dit ticket zou je via onderstaande link moeten kunnen lezen (als je ingelogd bent, want alleen jij kunt de link volgen)
Naar het ticket

In dat ticket vind je ook de link naar de downloadhandleiding voor het extra startkapitaal. Daar staan dan de aanwijzingen die je moet volgen om de account aan te maken, en hoe je het startkapitaal vrijspeelt.

Je krijgt de $50 namelijk in 5 stappen van $10 betaald. Iedere 7 dagen krijg je $10 op je account, zolang je in de week er tussen $0.50 aan rake genereert.

Dus op zich wel ideaal als je niet echt heel gemotiveerd bent om te grinden op dit moment. Je kunt dan namelijk gewoon iedere week 5 $1 sng's spelen en dat is dan al voldoende om de volgende $10 vrij te spelen.

Je hebt een half jaar (180 dagen) de tijd om in totaal $50 aan rake te genereren, tenzij je zelf een storting maakt. De volledige uitleg kun je hier vinden:

Sorry voor de lange uitleg shark cool

Kennis van aandelen?
Bewijs het in onze $36.000 promotie van tradimo

Nieuwe Post 27.03.2012 08:27 Lanfear81 is offline Zoek Posten van Lanfear81 Voeg Lanfear81 toe tot je Buddy Lijst
KingKlaas
Silver

Bedankt voor het antwoord!
Liever een lange uitleg dan een onduidelijke shark cool

Ziet er zeker haalbaar uit, ondanks mijn lage motivatie fish grin
Nieuwe Post 27.03.2012 20:49 KingKlaas is offline Zoek Posten van KingKlaas Voeg KingKlaas toe tot je Buddy Lijst
KingKlaas
Silver

Ik heb de stappen gevolgd en wacht nu op de eerste $10 fish love

Als het geld op straat ligt, moet je toch ff bukken Augenzwinkern
Nieuwe Post 27.03.2012 21:37 KingKlaas is offline Zoek Posten van KingKlaas Voeg KingKlaas toe tot je Buddy Lijst
Lanfear81
HeadAdmin

haha inderdaad.

5 toernooitjes per week moet wel lukken denk ik zo, ook als je niet wil grinden, dus ja, easy gamez shark cool

Kennis van aandelen?

Nieuwe Post 28.03.2012 08:02 Lanfear81 is offline Zoek Posten van Lanfear81 Voeg Lanfear81 toe tot je Buddy Lijst
KingKlaas
Silver

Als extra motivatie en om me weer te prikkelen ook onverwacht nog in het nieuws Coolface

En ik open net de 770-account en de $10 is ook binnen shark cool

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door KingKlaas: 29.03.2012 16:36.

Nieuwe Post 29.03.2012 16:15 KingKlaas is offline Zoek Posten van KingKlaas Voeg KingKlaas toe tot je Buddy Lijst
Lanfear81
HeadAdmin

quote:
Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
Als extra motivatie en om me weer te prikkelen ook onverwacht nog in het nieuws Coolface

En ik open net de 770-account en de $10 is ook binnen shark cool

Haha inderdaad

Mooi dat alles is binnengekomen.
Veel succes in je eerste week!

Kennis van aandelen?

Nieuwe Post 30.03.2012 08:22 Lanfear81 is offline Zoek Posten van Lanfear81 Voeg Lanfear81 toe tot je Buddy Lijst
KingKlaas
Silver

Zonet 6 toernooitjes afgerond Freude

De normale sit en goes op de microlimieten hebben echter 20% rake! traurig
Ik heb daarom 6x een $0,50+$0,10 gespeeld.
Dat moet genoeg zijn..

Verder als zijnde niet-sng-expert een mooie oefening in deze variant.
Met een beetje mazzel zelfs 50% itm ( 2x 1st, 1x 2de ) fish love fish love

In afwachting op de volgende $10 shark biggrin
Nieuwe Post 01.04.2012 12:56 KingKlaas is offline Zoek Posten van KingKlaas Voeg KingKlaas toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » iPoker » Extra gratis startkapitaal