PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » Fixed Limit » Winnen van deze spelers
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina Winnen van deze spelers
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
pjerter
Silver

Winnen van deze spelers Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Valt er wel te winnen van deze spelers

$0.05/$0.10 Limit Holdem
OnGame
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG cbergup2 (6.02)
UTG+1 9Mita9 (3.77)
CO t_102 (4.82)
BTN pjerter (4.27)
SB livemann (0.99)
BB RafetA5 (0.40)

Pre-Flop: (1.4 SB, 6 players) pjerter is BTN 8Diamond 8Heart
1 fold, 9Mita9 calls, 1 fold, pjerter raises, livemann calls, 1 fold, 9Mita9 calls

Flop: 8Club 6Heart 7Diamond (7.0 SB, 3 players)
livemann checks, 9Mita9 checks, pjerter bets, livemann calls, 9Mita9 folds

Turn: 5Diamond (4.5 BB, 2 players)
livemann checks, pjerter bets, livemann raises, pjerter calls

River: AHeart (8.5 BB, 2 players)
livemann bets, pjerter calls

Final Pot: 10.5 BB
livemann shows STRAIGHT NINE
9Diamond 4Diamond

livemann wins 10.0 BB (net +5.5 BB)

pjerter lost 4.5 BB
9Mita9 lost 1.0 BB

Ik lees bij strategie dat je op langer termijn moet kijken tegen dit soort tegenstanders maar het zijn elke avond andere met de zelfde kaart range
Is het mischien beter om een limiet hoger te gaan om deze gasten te mijden
Of is het gewoon blijven zitten en toch naar die langere termijn kijken Het is vaak zo dat als ik begin te pokeren gelijk tegen dit soort handen aanloopt.
Dan sta ik na een hand of 25 al aardig in de min en om dit weer recht te krijgen ga ik anders kaarten wat ook weer niet helpt we blijven zakken
Hier nog een voorbeeld

$0.05/$0.10 Limit Holdem
OnGame
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG pjerter (5.41)
UTG+1 mikel cash (0.95)
CO dkMadsPdk (4.28)
BTN luis78_y (3.57)
SB Szelevenyi1 (0.79)
BB TomKrujs (6.80)

Pre-Flop: (1.4 SB, 6 players) pjerter is UTG 10Heart 10Club
pjerter raises, mikel cash calls, dkMadsPdk calls, luis78_y 3-bets, 2 folds, pjerter 4-bets, mikel cash folds, dkMadsPdk calls, luis78_y calls

Flop: AClub 4Club 6Diamond (15.4 SB, 3 players)
pjerter bets, dkMadsPdk calls, luis78_y calls

Turn: 7Club (9.2 BB, 3 players)
pjerter bets, dkMadsPdk calls, luis78_y folds

River: 9Diamond (11.2 BB, 2 players)
pjerter bets, dkMadsPdk raises, pjerter calls

Final Pot: 15.2 BB

Het laatste stukje staat er niet op maar mijn tegenstander had 4 7 in de hand
Waar hij mee wint
Moet ik nog betere handen spelen tegen deze tegenstanders of moet ik gewoon blijven volhouden
Nieuwe Post 24.04.2012 18:14 pjerter is offline Zoek Posten van pjerter Voeg pjerter toe tot je Buddy Lijst
pcbeem
Moderator

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Handje 1 weinig aan te doen t/m turn doe je het gewoon prima. Je zou kunnen overwegen om river te folden maar je moet 1 op de 10.5 keer winnen en ik denk dat als je zijn range ruim neemt je nog genoeg handen beat. Als zal ie wel vaak een 9 hebben in deze spot.

Hand 2: pre niet 4-betten en de river zou ik na zijn raise opgeven.

Mijn tip: post eens wat grote verlieshanden in het judging forum. Je kunt zelf vaak denken dat je het goed hebt gespeeld maar een judge kijkt hier vaak met andere ogen naar en zal sneller eventuele fouten zien.

pcbeem1

Nieuwe Post 24.04.2012 18:27 pcbeem is offline Zoek Posten van pcbeem Voeg pcbeem toe tot je Buddy Lijst
DukeFreedom
Black

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Je zal hier helaas aan moeten wennen. Dit soort spelers zijn een van de meest winstgevende spelers (voor jou dan) die er zijn. Ik zou willen dat ik dit soort spelers meer op hogere limieten zag. Augenzwinkern

Hand 2 mag je pre wel cappen volgens de artikelen (het is SH pcbeem). De river moet je hier echter wel b/f spelen. Hij gaat normaal gesproken nooit iets slechters raisen.
Nieuwe Post 25.04.2012 10:31 DukeFreedom is offline Zoek Posten van DukeFreedom Voeg DukeFreedom toe tot je Buddy Lijst
pjerter
Silver

Thread Starter Thread Gestart door pjerter
thumbs up Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Bedankt voor reacties

Als ik het goed begrijp moet je deze spelers koesteren of aaien en overlaaien met complimenten
Alleen blijft dat toch vrij moeilijk vind ik als je tegen deze handen aanloopt.

Dan toch maar op de lange termijn kijken fish confused

En ik zal nog wat handen indienen om te beoordelen

Groeten
Nieuwe Post 25.04.2012 19:05 pjerter is offline Zoek Posten van pjerter Voeg pjerter toe tot je Buddy Lijst
pcbeem
Moderator

quote:
Oorspronkelijk gepost door pjerter
Als ik het goed begrijp moet je deze spelers koesteren of aaien en overlaaien met complimenten

Dat aaien is misschien wat overdreven maar op lange termijn moet je het zeker van dit type spelers hebben pokerface .

pcbeem1

Nieuwe Post 25.04.2012 19:28 pcbeem is offline Zoek Posten van pcbeem Voeg pcbeem toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » Fixed Limit » Winnen van deze spelers