Met strategie naar blijvend succes in online poker – meld je nu gratis aan!

De beste strategieën Met de juiste strategie wordt poker een kinderspel. Onze auteurs tonen jou stap voor stap hoe het moet.

De knapste koppen Leer van en samen met internationaal succesvolle pokerpro's, in onze live coachings en op het forum.

Gratis pokergeld PokerStrategy.com kost je niets. Er ligt zelfs gratis pokergeld op je te wachten.

Ben je al lid van PokerStrategy.com? Log hier in

Meld je gratis aan bij PokerStrategy.com

GRATIS POKERGELD

Speel gratis poker

$50 gratis pokergeld voor ieder nieuw lid om zonder storting mee te pokerenMeld je gratis aan

GRATIS TRAINING

Leer pokeren

Leer winnen met top- coaches, gratis video's en strategie-artikelen

Meld je gratis aan

GRATIS POKERTOOLS

Gratis pokertools

Verbeter jouw pokerspel met onze gratis pokertools

Meld je gratis aan

SUCCES MET POKER

Meld je aan bij 's werelds grootste pokercommunity

Bouw voort op de ervaring van de grootste pokerschool en -community ter wereld

Meld je gratis aan

PokerStrategy.com Forum » Poker » Algemene Pokerdiscussies » Gerucht: PokerStars koopt Full Tilt
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Voeg forum toe bij Favorieten
Pagina's (5): « vorige 1 2 3 [4] 5 volgende »
Ga onderaan naar deze pagina Gerucht: PokerStars koopt Full Tilt
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
Yoghi
Black
Black

Damn hier baal ik wel van unglcklich

Stars kennende zal ik mijn midyearbonus niet krijgen
Nieuwe Post 24.04.2012 22:23 Zoek Posten van Yoghi Voeg Yoghi toe tot je Buddy Lijst
Rogier
Coach
Coach

quote:
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Damn hier baal ik wel van unglcklich

Stars kennende zal ik mijn midyearbonus niet krijgen
gelukkig speelt nikki jedlica ook op stars, en zal je playmanies van FTP maybe wat waard zijn binnenkort
Nieuwe Post 24.04.2012 22:24 Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
JanJB
Bronze
Bronze

Tyfuszooi. Liever houden ze mn roll dan dat stars zo'n groot marktaandeel verkrijgt, dat kost op lange termijn echt meer.
Nieuwe Post 24.04.2012 22:42 Zoek Posten van JanJB Voeg JanJB toe tot je Buddy Lijst
Nagger82
Gold
Gold

quote:
Oorspronkelijk gepost door JanJB
Tyfuszooi. Liever houden ze mn roll dan dat stars zo'n groot marktaandeel verkrijgt, dat kost op lange termijn echt meer.

Bij mij is mijn roll op FTP 1200% van mijn huidige roll op Partypoker, dus wat mij betreft maken die monopolietoestanden mij niet uit.

Er zal altijd concurrentie zijn, als Stars zijn positie misbruikt speelt de markt daarop in en na 2 jaar is alles gestabiliseerd.

Grts Nagger
Nieuwe Post 25.04.2012 07:49 Zoek Posten van Nagger82 Voeg Nagger82 toe tot je Buddy Lijst
rrrood
Bronze
Bronze

stars en DOJ
Nieuwe Post 25.04.2012 17:35 Zoek Posten van rrrood Voeg rrrood toe tot je Buddy Lijst
Chivaz1
Bronze
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
quote:
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Dat zou de NMA / Europese / Amerikaanse mededingingsautoriteit nooit goedkeuren lijkt me. Zunge raus

Dat vraag ik me dus ook wel af. Ging het ook bijna zeggen in mijn post. Maar toen bedacht ik me dat je toch nog wel een hoop grote concurrenten hebt zoals voornamelijk PartyPoker.

dit is een lastige zaak.
normaal gesproken wordt het voornamelijk beoordeeld op marktaandeel
maar hoe groot is het marktaandeel van FT nu? 0? of wordt het bepaald aan de hand van het geld wat er van de spelers op staat? en hoeveel blijven er spelen? dus hoe bepaal je het (verwachte) marktaandeel van ftp...
Nieuwe Post 25.04.2012 19:51 Zoek Posten van Chivaz1 Voeg Chivaz1 toe tot je Buddy Lijst
Rogier
Coach
Coach

in t geval mensen zich afvragen waarom sommigen deze man doodwensen

Deze post is 2 keer bewerkt, voor het laatst door Rogier: 27.04.2012 01:11.

Nieuwe Post 27.04.2012 01:01 Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
Nagger82
Gold
Gold

What a jerk ! Whats next 'Anders Breivik on Social Return on Investment & Community Building ?'
Nieuwe Post 27.04.2012 06:57 Zoek Posten van Nagger82 Voeg Nagger82 toe tot je Buddy Lijst
Lunatic1900
Bronze
Bronze

wordt je toch helemaal gek van als je hoort wat hij allemaal zegt en vervolgens doet hij het zelf.. FUUUU

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door Lunatic1900: 27.04.2012 08:05.

Nieuwe Post 27.04.2012 07:12 Zoek Posten van Lunatic1900 Voeg Lunatic1900 toe tot je Buddy Lijst
wcgrutto
Platinum
Platinum

Seg, vraagje.

Paar dagen voor gerucht van Stars/ FTP, was FTP toch in testfase. Met 400 players online , ... . Wie was dat dan? GBT? Stars? DOJ? Hackers?

En gaat GBT nu zelf een site oprichten, met al hun jobs, licentie aanvraag, ... ? Hoe zit het met die hoorzitting op 4-6 mei ofzo, daar in Alderney?

Wat een soep. En dan steekt die Lederer nog ni int gevang. FUUUU
Nieuwe Post 27.04.2012 08:17 Zoek Posten van wcgrutto Voeg wcgrutto toe tot je Buddy Lijst
noisecore
Bronze
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Seg, vraagje.

Paar dagen voor gerucht van Stars/ FTP, was FTP toch in testfase. Met 400 players online , ... . Wie was dat dan? GBT? Stars? DOJ? Hackers?

En gaat GBT nu zelf een site oprichten, met al hun jobs, licentie aanvraag, ... ? Hoe zit het met die hoorzitting op 4-6 mei ofzo, daar in Alderney?

Op je 1e vraag heb ik geen antwoord maar ik vermoed GBT, ookal wisten ze al even dat de deal waarschijnlijk niet ging doorgaan.

Die jobcontracten gaan waarschijnlijk niet door en hun licentie aanvraag hebben ze stopgezet dus die zitting komt er niet.

Wat ik persoonlijk een interessantere vraag vind is hoelang stars al met de DoJ is aan het onderhandelen.

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door noisecore: 27.04.2012 11:55.

Nieuwe Post 27.04.2012 11:48 Zoek Posten van noisecore Voeg noisecore toe tot je Buddy Lijst
kardago
Bronze
Bronze

ik ben geen fan meer van stars
laten we hopen dat stars snel in een black hole veranderd
Nieuwe Post 29.04.2012 12:16 Zoek Posten van kardago Voeg kardago toe tot je Buddy Lijst
faiser
Bronze
Bronze

Dit zal niet gebeuren, integendeel als ze Full Tilt opkopen worden ze nog meer marktleider.
Nieuwe Post 29.04.2012 13:30 Zoek Posten van faiser Voeg faiser toe tot je Buddy Lijst
Farmarchist
Diamond
Diamond

quote:
Oorspronkelijk gepost door kardago

Zou kutkutkutslecht zijn voor poker. Vind het een vrij domme uitspraak. Enige supergoede site atm
Nieuwe Post 29.04.2012 14:43 Zoek Posten van Farmarchist Voeg Farmarchist toe tot je Buddy Lijst
kardago
Bronze
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
quote:
Oorspronkelijk gepost door kardago

Zou kutkutkutslecht zijn voor poker. Vind het een vrij domme uitspraak. Enige supergoede site atm

stars is de grootste site daar heb je gelijk in en velen spelen er graag
maar ik zal geen traan laten als stars implodeert.
stars is idd goed voor de ATM Automatic Teller Machine kan je lekker pinnen.of bedoel je(at the moment Coolface )
Nieuwe Post 29.04.2012 18:31 Zoek Posten van kardago Voeg kardago toe tot je Buddy Lijst
KillBZ
Bronze
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door noisecore
quote:
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Seg, vraagje.

Op je 1e vraag heb ik geen antwoord maar ik vermoed GBT, ookal wisten ze al even dat de deal waarschijnlijk niet ging doorgaan.

Die jobcontracten gaan waarschijnlijk niet door en hun licentie aanvraag hebben ze stopgezet dus die zitting komt er niet.

Wat ik persoonlijk een interessantere vraag vind is hoelang stars al met de DoJ is aan het onderhandelen.

Het is natuurlijk geen toeval dat op het moment dat GBT afziet van de overname, pokerstars direct naar voren komt als de nieuwe kandidaat. Grote kans dus dat ze al redelijk ver gevorderd zijn met de onderhandelingen. Stars is naar mijn weten een bedrijf dat niet graag naar buiten laat komen wat er achter de schermen gebeurd. Beetje vervelend want wij blijven met de vragen zitten...
Nieuwe Post 29.04.2012 19:41 Zoek Posten van KillBZ Voeg KillBZ toe tot je Buddy Lijst
Rogier
Coach
Coach

http://www.compatiblepoker.com/poker-rum... bump
Nieuwe Post 10.05.2012 03:26 Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
Zeezout
Gold
Gold

Wahahahahaha

Van zo'n logo zou écht iedereen gaan tilten, denk ik shark biggrin
Nieuwe Post 10.05.2012 08:27 Zoek Posten van Zeezout Voeg Zeezout toe tot je Buddy Lijst
20Shocker88
Silver
Silver

Wat wel weer mooi is is dat als tilt weer online komt en stars is de eigenaar ik me roll van stars eraf haal en bij tilt ga spelen.
Tracked plus de software fijner.
En als stars, tilt ook in handen heeft niet veel kans dat het zo weer kapot gaat met spelerstegoeden.
Nieuwe Post 10.05.2012 17:58 Zoek Posten van 20Shocker88 Voeg 20Shocker88 toe tot je Buddy Lijst
ViperPP
Bronze
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
Wat wel weer mooi is is dat als tilt weer online komt en stars is de eigenaar ik me roll van stars eraf haal en bij tilt ga spelen. Tracked plus de software fijner.

Dat heeft toch niets met Stars overname te maken ? Om het even wie FTP zou overnemen en terug online brengen zou betekenen dat je kunt uitcashen bij Stars en tracked verder doen bij FTP... fish confused
Nieuwe Post 10.05.2012 18:17 Zoek Posten van ViperPP Voeg ViperPP toe tot je Buddy Lijst
Pagina's (5): « vorige 1 2 3 [4] 5 volgende » « Vorige Thread | Volgende Thread » | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Poker » Algemene Pokerdiscussies » Gerucht: PokerStars koopt Full Tilt