PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » PokerStars » pokerstars
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina pokerstars
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
KBE91
Totaal

pokerstars Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Beste ,

Ik kan geen marketing code invullen bij pokerstars. Er is eerder wel al een account op mijn pc gemaakt zou het daar aan liggen ? Wat nu te doen ?
Nieuwe Post 25.03.2012 18:28 KBE91 is offline Zoek Posten van KBE91 Voeg KBE91 toe tot je Buddy Lijst
Lanfear81
HeadAdmin

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hey KBE,

Je hebt op de pagina waar je ook je e-mailadress invult, daaronder bij de voglende sectie geen dropdown menu waar je kunt invullen hoe je PokerStars gevonden hebt? Zoals op onderstaand screenshot?

Standaard staat daar "How did you hear about PokerStars?"
Je kunt die text veranderen naar: "Marketing Code"
Je krijgt dan automatisch een veld waar je de marketingcode kunt invullen.

Wanneer je dat niet hebt, dan zou ik voor je je een account aanmaakt even contact opnemen met de support van PokerStars en aangeven dat je graag een account wil aanmaken, maar deze wel gekoppeld wilt hebben aan PokerStrategy.com.

Normaal zou dit echter gewoon moeten werken, bij mij werkt het dropdownmenu en hier in Gib vanuit kantoor is zeker al een account aangemaakt shark cool

Kennis van aandelen?
Bewijs het in onze $36.000 promotie van tradimo

Nieuwe Post 26.03.2012 09:27 Lanfear81 is offline Zoek Posten van Lanfear81 Voeg Lanfear81 toe tot je Buddy Lijst
KBE91
Totaal

Thread Starter Thread Gestart door KBE91
Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Ik had daar blijkbaar overgekeken , omdat ik de bonus review had gevolgd en dit was een ander kader. Nu zie ik het ook staan snel mijn acount maken. Dank u lanfear81.
Nieuwe Post 26.03.2012 11:53 KBE91 is offline Zoek Posten van KBE91 Voeg KBE91 toe tot je Buddy Lijst
Astemblieft
Bronze

pokerstars.be laten tracken zonder fouten te maken Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

vraag 1)

is het mogelijk om op pokerstars.be tracked te spelen?

vraag 2)

Stap 4: Information sharing activeren

Tijdens de registratie vraagt de software of je akkoord gaat met het uitwisselen van informatie, het zogenaamde 'Information Sharing'. Activeer deze optie, want alleen dan krijgen wij de informatie over de door jouw verdiende StrategyPoints.

Mocht je dit vergeten zijn, dan kun je dat in de software in het menu Requests en dan Information Sharing alsnog doen.

deze stap lijkt me lastig.....want dat vroeg hij bij mijn account niet...
of komt dat doordat ik het programma wellicht niet via jullie site gedownload had ? ? ?

Nu gaat en vriend van mijn online beginnen pokeren - en als belg doe je dat best op pokerstars - maar nu wil ik hem helpen om tracked te kunnen spelen!

browser cookies uitschakelen staat er ook ... kzou ook niet weten hoe dát moet en waarom...

Nieuwe Post 27.04.2012 09:56 Astemblieft is offline Zoek Posten van Astemblieft Voeg Astemblieft toe tot je Buddy Lijst
TimPS
Gold

Hey astemblieft,

Het is zeer zeker mogelijk om op PokerStars.be tracked te spelen, het enige wat je daarvoor hoeft te doen is onderstaande instructies te volgen:

Naar de downloadinstructies.

Het is wel belangrijk dat jouw vriend voordien nog geen account bij PokerStars heeft gehad en dat het dus een nieuwe aanmelding betreft.

Belangrijk voor Belgen is dus dat ze de marketingcode strategy-be gebruiken, je kunt deze op dezelfde plaats invullen, die Lanfear81 hierboven beschreven heeft.

Eens je jouw account via PokerStrategy.com hebt aangemaakt, zie je ook de information sharing optie verschijnen. Deze is niet zichtbaar voor mensen die hun account niet via een affiliate (zoals PokerStrategy.com) hebben aangemaakt, vandaar dat jij hem misschien niet te zien krijgt?

Browser cookies verwijderen is eenvoudig: je gaat in firefox naar tools --> Clear recent history. Daar kun je dan 'Cookies' aanvinken en de tijdsperiode (everything) selecteren.

Waarom cookies verwijderen?
Wanneer je de software via PokerStrategy.com downloadt en dus onze downloadlink volgt, dan zit daar een bepaalde code bij, die de website vertelt dat je je via PokerStrategy.com hebt aangemeld. Als je deze site echter al eerder bezocht hebt (niet via ons), kan het zijn dat hij deze code niet meer plaatst en jouw account niet correct gekoppeld wordt. Vandaar dat je beter het zekere voor het onzekere neemt en de browser cookies eerst even verwijderd.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Groetjes,

Tim
Nieuwe Post 27.04.2012 10:26 TimPS is offline Zoek Posten van TimPS Voeg TimPS toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » PokerStars » pokerstars