Pokerstars laten tracken door P'Strategy + niveau Stars |
Benji009
Platinum
 |
|
| Pokerstars laten tracken door P'Strategy + niveau Stars |
 |
hey, ik had vroeger een accountje op pokerstars, maar heb altijd op betfair en bwin gespeeld. Nu die twee laatste blacklisted staan, pas ik liever even op en heb dus besloten terug op Stars te gaan spelen. Is het mogelijk om mijn Stars account te koppelen aan Pokerstrategy? Had ooit eens gelezen dat dit kon als je al een lange tijd niet meer gespeeld had op Stars.
En nu ik hier toch ben, een kleine bijvraag: ik speelde op Bwin en Betfair op de NL50.. is het NL50 niveau op Stars hetzelfde? Moet ik ergens rekening mee houden? Of zijn er evenveel fish, en kan ik net dezelfde speelstijl aannemen als op Bwin of Betfair?
Alvast bedankt
__________________ Blog: Tilting to 50NL
|
|
22.05.2012 20:46 |
|
|
darko163
Gold
 |
|
Wat dat retracken betreft kan ik je niet helpen. Normaalgezien zal stars geen account retracken, maar zoals je zegt, als je'm al lang niet gebruikt hebt...who knows.
Ik kan je wel vertellen dat het niveau op Stars op NL50 toch wat hoger ligt dan op andere sites (in mijn geval in vergelijking met Ipoker). Zelf ben ik van NL50 FR overgestapt naar SH omdat er niet echt superveel fish zat, eerder gemiddelde regulars met leaks.
__________________ Poker isn't just a game...it's a way of life.
Kijk ook eens naar mijn blog!!! (echt, tis misschien nog interessant ook)
darko163 ==> NL25SH
|
|
22.05.2012 20:50 |
|
|
Benji009
Platinum
 |
|
| quote: |
Oorspronkelijk gepost door darko163
Ik kan je wel vertellen dat het niveau op Stars op NL50 toch wat hoger ligt dan op andere sites (in mijn geval in vergelijking met Ipoker). Zelf ben ik van NL50 FR overgestapt naar SH omdat er niet echt superveel fish zat, eerder gemiddelde regulars met leaks. |
zelf speel ik ook altijd shorthanded. SH wel veel fish dan?
|
|
22.05.2012 21:51 |
|
|
Lanfear81
HeadAdmin
 |
|
Hey Benji,
Normaal gesproken is het retracken van een account bij PokerStars inderdaad niet mogelijk, er zijn maar enkele rooms die dit in sommige gevallen toestaan.
Wat betreft de blacklist zou ik me op dit moment niet direct zorgen maken aangezien bwin zich hier zeker niet bij neerlegt omdat zij, net als PokerStrategy.com en bijna alle andere rooms, van mening zijn dat de wetgeving niet in lijn is met het Europese Recht.
Bwin heeft dan ook een zaak aangespannen tegen de Belgische Staat, om dit aan te vechten en waarin ze eisen per direct van de blacklist gehaald te worden. Zie het nieuws: Bwin start kort geding tegen Belgische Staat
|
|
23.05.2012 08:20 |
|
|
Benji009
Platinum
 |
|
| quote: |
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Wat betreft de blacklist zou ik me op dit moment niet direct zorgen maken aangezien bwin zich hier zeker niet bij neerlegt omdat zij, net als PokerStrategy.com en bijna alle andere rooms, van mening zijn dat de wetgeving niet in lijn is met het Europese Recht.
Bwin heeft dan ook een zaak aangespannen tegen de Belgische Staat, om dit aan te vechten en waarin ze eisen per direct van de blacklist gehaald te worden. Zie het nieuws: Bwin start kort geding tegen Belgische Staat |
Dat van Bwin wist ik (volg het de laatste weken met argusogen
). Ik neem aan dat dit ook voor Betfair geldt en dat ik ook bij Betfair nog safe zit met men geld?
|
|
23.05.2012 10:04 |
|
|
Lanfear81
HeadAdmin
 |
|
Je geld is sowieso wel veilig. Zelfs de rooms die er in eerste instantie voor gekozen hebben om geen spelers uit België meer te accepteren (bijvoorbeeld 888poker) hebben het geld van de spelers uit Belgie gewoon uitbetaald.
Bij de laatste update van de blacklist, heeft echter geen enkele van de geliste rooms gehoor gegeven aan de oproep om de spelaanbod te staken.
Zowel William Hill, bwin als Betfair hebben aangegeven het niet eens te zijn met de regeling en laten Belgen nog gewoon toe. Bwin heeft daarbij de leidende rol genomen en ook direct een kort geding aangespannen, dat vrijdag voor het eerst behandeld zal worden.
|
|
23.05.2012 10:22 |
|
|
|