Lijst van de verboden websites |
|
|
| quote: |
Oorspronkelijk gepost door TimPS
Maar het blijft wachten tot de Europese Commissie de zaak eindelijk eens bekijkt. Op Europees niveau loopt er namelijk ook al (een hele tijd) een rechtszaak. |
Is er ergens hierover iets te vinden qua tijd hoelang het nog zou duren eer we wat meer horen over die europese rechtzaak?
Ben zeer benieuwd, kan serieuze gevolgen hebben ivm precedenten en dergelijke.
__________________ http://www.youtube.com/user/JackTheShipperTV --> HUSNG reviews
http://www.facebook.com/JackTheShipper --> My facebook page
https://twitter.com/#!/JackTheShipper --> Follow me on twitter!
|
|
16.06.2012 05:41 |
|
|
TimPS
Gold
 |
|
Wanneer er een klacht ingediend wordt bij de Europese Commissie, is het de intentie om deze te behandelen binnen 12 maanden tijd. Wij denken echter dat het langer kan duren alvorens er duidelijkheid komt. Dus een precieze datum is helaas niet geweten.
|
|
16.06.2012 10:43 |
|
|
|
|
| Spelcommissie heeft mij gebeld en gemaild. Er waren maar 2 keuzen topic weg of PV + forum gesloten. |
Kansspelcommisie schakelt een tandje bij. Bovenstaande quote komt van een mod op ander forum. In topic werden sport weddenschappen besproken/gedeeld afkomstig zowel van legale als illegale sites.
Blijkbaar vinden ze bij de kansspelcommissie het nodig zich bezig te houden met pietlullige dingen. Tja, komt er ook van als hun basisidee volledig de mist ingaat en ze er een compleet potje van aan het maken zijn. Gaan ze wat forumbeheerders bang maken.
|
|
23.07.2012 17:31 |
|
|
yoshiwa
SuperModerator
 |
|
|
23.07.2012 18:02 |
|
|
Ruleza
Gold
 |
|
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
ik wil ze wel een poging zien doen om pokerstrategy offline te halen
Dat kan nog grappig epos worden |
this please
__________________ https://twitter.com/#!/morphinexi
|
|
23.07.2012 19:44 |
|
|
thejoery
Bronze
 |
|
Heb een vraagje. Af en toe ga ik eens op Everest poker kijken en zie ik daar nog een aantal belgische spelers spelen. Nu omtrent dit en de kanspelcommisie zie ik er niet echt een probleem in en ik Everestpoker niet de privacy te schenden van zijn spelers, maar kan dit in de nabije toekomst narigheid opleveren voor die spelers? Zolang er geen duidelijkheid vind ik het normaal dat ze blijven spelen op die room maar wat zijn de gevolgen??
|
|
24.07.2012 10:12 |
|
|
TimPS
Gold
 |
|
|
24.07.2012 10:23 |
|
|
thejoery
Bronze
 |
|
Ik heb inderdaad nog een vraagje. Als de kanspelcommisie aan een illegale en blacklisted site de gegevens vraagt van alle belgische spelers aan de werknemers van die room zullen ze die dan geven?? Normaal gezien mogen ze de privacy niet schenden van de spelers, maar tot waar ligt die grens??
|
|
05.08.2012 12:21 |
|
|
Gildo0
Totaal
 |
|
Die gegevens gaan ze niet geven hoor.
|
|
05.08.2012 12:49 |
|
|
Lanfear81
HeadAdmin
 |
|
De rooms die op de blacklist staan en de andere rooms die geen licentie hebben in België zullen geen gegevens van de spelers doorgeven aan de kansspelautoriteit of aan de belastingdienst.
Juist andersom geldt dat de rooms met een licentie wel gevraagd kunnen worden over spelgegevens van spelers, die zij dan bekend moeten maken.
De rooms zonder licentie zullen de persoonlijke gegevens echter niet doorgeven aan derden, inderdaad wegens bescherming van privacy. Zou ook de omgedraaide wereld zijn om eerst iemand te blacklisten en dan te vragen om gegevens verstreken. Dat is net als iemand in elkaar timmeren en vervolgens vragen of ie even vriendelijk de deur voor je wilt openhouden
|
|
05.08.2012 18:33 |
|
|
|
|
Ik ben Vlaming en trek er mij allemaal geen bal van aan en speel gewoon verder op Europoker
__________________ Sporting Lokeren: De Ploeg van't Waasland
FC United Of Manchester: The Red Rebels
NAC Breda: Trots van't Zuiden
|
|
07.09.2012 09:01 |
|
|
samni
Moderator
 |
|
Oorspronkelijk gepost door Trommelboy
Ik ben Vlaming en trek er mij allemaal geen bal van aan en speel gewoon verder op Europoker
|

__________________ Mijn BLOG!
|
|
08.09.2012 10:38 |
|
|
|
|
hahahaahahhaa
__________________ Sporting Lokeren: De Ploeg van't Waasland
FC United Of Manchester: The Red Rebels
NAC Breda: Trots van't Zuiden
|
|
08.09.2012 10:46 |
|
|
Jefke112
Bronze
 |
|
http://fuckpokerstars.com/
Het zal wel niet te lang meer duren of de scam van pokerstars zal ook gedaan zijn voor vlamingen.
Vroeg of laat vallen ze door de mand. Deze url zal wel gewist worden omdat pokerstars hier god is. Maar goed, je bent gewaarschuwd. Kijk vooral de emails na!
cheerz
|
|
03.10.2012 11:33 |
|
|
Gildo0
Totaal
 |
|
Oorspronkelijk gepost door Jefke112
http://fuckpokerstars.com/
Het zal wel niet te lang meer duren of de scam van pokerstars zal ook gedaan zijn voor vlamingen.
Vroeg of laat vallen ze door de mand. Deze url zal wel gewist worden omdat pokerstars hier god is. Maar goed, je bent gewaarschuwd. Kijk vooral de emails na!
cheerz |
Thx!! Ik wist dat niet!
Ik ga direct stoppen met spelen daar.
Nogmaals bedankt xoxo gildo
|
|
03.10.2012 12:09 |
|
|
TimPS
Gold
 |
|
Ik zal de URL laten staan, omdat iedereen voor zichzelf wel kan uitmaken dat het
a) accuraat is -> stop met spelen
b) onzin is
For what it's worth: ik geloof in optie b)
Een objectief onderzoek of online poker rigged is (in plaats van 5 filmpjes van iemand die op tilt is), lees je hier:
Is online poker rigged?
Groetjes,
Tim
|
|
03.10.2012 12:30 |
|
|
Jefke112
Bronze
 |
|
Mensen die genoeg rake opbrengen zullen winst maken(nog te weinig want ze hebben ze zo zware swings dat het niet te doen is, live zouden ze meer hebben), anderen niet.
|
|
03.10.2012 12:34 |
|
|
Jefke112
Bronze
 |
|
Oorspronkelijk gepost door TimPS
Ik zal de URL laten staan, omdat iedereen voor zichzelf wel kan uitmaken dat het
a) accuraat is -> stop met spelen
b) onzin is
For what it's worth: ik geloof in optie b)
Een objectief onderzoek of online poker rigged is (in plaats van 5 filmpjes van iemand die op tilt is), lees je hier:
Is online poker rigged?
Groetjes,
Tim |
Je kan moeilijk zeggen dat het allemaal 'normaal' is wat er daar allemaal gebeurd. Maar is een eindeloze discussie. Ik heb mijn conclusies (al heel lang geleden) getrokken, en alle verhalen in de mails bevestigen gewoon.
Op andere sites winnen ze wel.
|
|
03.10.2012 12:46 |
|
|
|
|
Dan moet je gewoon wat vaker all-in bluffen met slechte kaarten.
Dan maak je gebruik van het volgende:
Fold equity spelers
Het feit dat een slechte hand toch vaak wint
Ad
|
|
03.10.2012 12:57 |
|
|
|