soft-tilt / floww |
Bierpokkel
Bronze
 |
|
Hii all,
Merk dat ik toch wel met een proleempje zit. Laatste week lekker gegrind op de 3.50/7 18s, en zo'n 400up, was obv een upswing maar goed. Ik merk gewoon dat wanneer het lekker gaat, en je veel vertouwen hebt in je spel, je een beetje in een flow zit.
Nu zit ik in een downswing en merk gewoon dat ik tighter ga pushen omdat ik het gevoel heb dat ik toch door beter gecalld ga worden en niet hit. Obv is dit een hele slechte gedachtengang. Heb afgelopen ergens gelezen dat dit als een softtilt gezien word. Het twijfelen aan je spel als je dus slechter runt.
Wat kan ik er aan doen om dit weg te krijgen? Ik weet vanmezelf dat ik het niveau gewoon beat om op de een of andere manier heeft mijn run invloed op mijn spel
__________________ Skype: Bierpokkel
|
|
02.07.2012 15:42 |
|
|
Sokzel
Bronze
 |
|
Lees mee, ben een schoolvoorbeeld van softtiltaar
__________________ Skype: Sokzel
Sokzel | 180s zieko.
|
|
02.07.2012 15:50 |
|
|
Krulle37
Bronze
 |
|
Gewoon stacked spelen zodat je results niet ziet en je gewoon na elke hand doorgaat naar volgende tafel.
|
|
02.07.2012 16:24 |
|
|
Sokzel
Bronze
 |
|
Maar dat is geen softtilt preventie maar de echte hardtilt..
Sokzel | 180s zieko.
|
|
02.07.2012 17:06 |
|
|
Gildo0
Totaal
 |
|
had dit ook , nu nog maar veeeel minder.
en stacked spelen en nooit naar results kijken is wel goed hoor.
|
|
02.07.2012 17:30 |
|
|
Robbie825
Bronze
 |
|
Ik heb dat niet. Ik heb voluit vertrouwen in mijn eigen spel. Mijn probleem is dat ik constant met bad beats en andere misselijke rotkaart om de oren word geslagen. Ik heb derhalve geen vertrouwen in de sites. Maar ik denk niet dat je dat bedoelde. Ik kan alleen zeggen dat je op een standaard manier moet blijven doorspelen. Je bankroll zal je vertellen of je het goed doet. Ups and downs hebben we allemaal. Gewoon vertrouwen houden, en jezelf niet gek laten maken. Zojuist heb ik dik 5 freerolldollartjes weten binnen te slepen. Constant zwakke kaarten, maar toch winnen omdat ik heel geduldig blijf wachten op een winnende hand. Maar iedereen heeft zijn eigen spel. Dus, schakel uit die tilt, en lees mijn blog "Flippen" eens. Dan zie je pas een tiltvogel!
Good luck!
|
|
02.07.2012 20:03 |
|
|
Sokzel
Bronze
 |
|
| quote: |
Oorspronkelijk gepost door Gildo0
en stacked spelen en nooit naar results kijken is wel goed hoor. |
Stacked valt mee, maar nooit naar results dat is serieus de enige echte tip die ik hier uit kan halen. Kijk nonstop naar mijn ss graph, kijk nonstop bij cassier .. nogal moeilijk omdat niet meer te gaan doen :p
Sokzel | 180s zieko.
|
|
02.07.2012 22:34 |
|
|
Gildo0
Totaal
 |
|
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Oorspronkelijk gepost door Gildo0
en stacked spelen en nooit naar results kijken is wel goed hoor. |
Stacked valt mee, maar nooit naar results dat is serieus de enige echte tip die ik hier uit kan halen. Kijk nonstop naar mijn ss graph, kijk nonstop bij cassier .. nogal moeilijk omdat niet meer te gaan doen :p |
wow das echt nie goed,
ik kijk enkel naar sharkscope om de paar weken en naar cashier alleen als ik men excell sheet moet invullen lol.
u mindset is echt nie goe imo alsge daar constant naar kijkt
|
|
02.07.2012 23:00 |
|
|
Krulle37
Bronze
 |
|
Tuurlijk is stacked spelen zodat ge results niet ziet wel softtilt preventie, alsook gewone tilt preventie uiteraard. Beiden liggen dan ook vaak niet ver van elkaar imo.
|
|
03.07.2012 08:15 |
|
|
|
|
Excell sheets invullen...
Ik vind het maar lafjes, je resultaten niet willen zien... Dat is een nep-oplossing! Lijkt me beter om te zien waarmee ze je afcallen en een notitie te maken desnoods. Ik bedoel maar, de hele tafel kijkt mee, behalve jijzelf omwille van je tiltpreventie, 'k weet niet of dat wel een oplossing is, laat staan een slimme.
---
Ik denk dat het veel beter helpt om een aantal van je eigen sessie's te reviewen.
Het relativeren komt dan veel sneller, én je merkt meteen weer wat je leaks zijn en daar kan je nadien naar handelen!
Wat bij mij helpt, is om een paar tafeltjes minder te spelen, en nog eens goed te kijken naar wat er aan dat tafeltje gebeurt. Nadien kan je weer omschakelen als je weer het goede gevoel te pakken hebt!
Succes ermee!
/ Peace / RocknRoll
Ad.
Oeps, vergeten: Groetjes aan lieve Robbie123!
Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door RocknRollAd: 03.07.2012 08:54.
|
|
03.07.2012 08:53 |
|
|
|
|
Blij dat je een lolletje beleefd, Krulle
Ik speel zelf niet stacked, omdat ik het zelf belangrijk vind om de steeds te kunnen volgen wat er gebeurd. Vandaar mijn redenering die natuurlijk de bal misslaat als je sowieso al stacked speelt. -Dan maakt het inderdaad niet uit om de hand uit te kijken, lijkt me- Ik hou persoonlijk niet zo van dat no-brain geklik op stacked tafeltjes
(bezorgt dit jou een tweede lolletje?)
Speel je wel tiled (lijkt wel wat op tilt) in het eindstadion van een mtt/sng? Of verandert daar ook nog niks...
En maak je nog notities? die houden MIJ in ieder geval scherp en bepalen soms ook mijn shoving ranges mee. Of haal je alle info uit je hud?
Vriendelijke Groet,
@
|
|
03.07.2012 09:26 |
|
|
|
|
Die excuses zijn niet nodig hoor!
Behalve dan stacked spelen, handel ik vrijwel hetzelfde. Al gebruik ik bij mtt's vrijwel geen hud, hoogstens om de gemuckte hand te zien (
) Dus is het eerder een bevestiging.
Bij gebruik van hud, kijk je dan enkel naar het aantal handen per blind level, of gaat dat over alle handen? Want dan lijkt het mij wat verwarde informatie te zijn als je snapt wat ik bedoel. (mtt->cameleon, fases,..)
Vriendelijke Groet,
@
|
|
03.07.2012 10:48 |
|
|
|