PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Poker » Algemene Pokerdiscussies » soft-tilt / floww
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina soft-tilt / floww
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
Bierpokkel
Bronze

soft-tilt / floww Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hii all,

Merk dat ik toch wel met een proleempje zit. Laatste week lekker gegrind op de 3.50/7 18s, en zo'n 400up, was obv een upswing maar goed. Ik merk gewoon dat wanneer het lekker gaat, en je veel vertouwen hebt in je spel, je een beetje in een flow zit.

Nu zit ik in een downswing en merk gewoon dat ik tighter ga pushen omdat ik het gevoel heb dat ik toch door beter gecalld ga worden en niet hit. Obv is dit een hele slechte gedachtengang. Heb afgelopen ergens gelezen dat dit als een softtilt gezien word. Het twijfelen aan je spel als je dus slechter runt.

Wat kan ik er aan doen om dit weg te krijgen? Ik weet vanmezelf dat ik het niveau gewoon beat om op de een of andere manier heeft mijn run invloed op mijn spel

Nieuwe Post 02.07.2012 15:42 Bierpokkel is offline Zoek Posten van Bierpokkel Voeg Bierpokkel toe tot je Buddy Lijst
Sokzel
Bronze

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Lees mee, ben een schoolvoorbeeld van softtiltaar

Nieuwe Post 02.07.2012 15:50 Sokzel is offline Zoek Posten van Sokzel Voeg Sokzel toe tot je Buddy Lijst
djpj1111
Bronze

RE: soft-tilt / floww Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Tot 10 tellen en je afvragen waar je eigenlijk mee bezig bent in die hand Augenzwinkern

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door djpj1111: 02.07.2012 16:11.

Nieuwe Post 02.07.2012 16:10 djpj1111 is offline Zoek Posten van djpj1111 Voeg djpj1111 toe tot je Buddy Lijst
Krulle37
Bronze

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Gewoon stacked spelen zodat je results niet ziet en je gewoon na elke hand doorgaat naar volgende tafel.
Nieuwe Post 02.07.2012 16:24 Krulle37 is offline Zoek Posten van Krulle37 Voeg Krulle37 toe tot je Buddy Lijst
Sokzel
Bronze

Maar dat is geen softtilt preventie maar de echte hardtilt..

Nieuwe Post 02.07.2012 17:06 Sokzel is offline Zoek Posten van Sokzel Voeg Sokzel toe tot je Buddy Lijst
Gildo0
Totaal

had dit ook , nu nog maar veeeel minder.
en stacked spelen en nooit naar results kijken is wel goed hoor.
Nieuwe Post 02.07.2012 17:30 Gildo0 is offline Zoek Posten van Gildo0 Voeg Gildo0 toe tot je Buddy Lijst
Robbie825
Bronze

Ik heb dat niet. Ik heb voluit vertrouwen in mijn eigen spel. Mijn probleem is dat ik constant met bad beats en andere misselijke rotkaart om de oren word geslagen. Ik heb derhalve geen vertrouwen in de sites. Maar ik denk niet dat je dat bedoelde. Ik kan alleen zeggen dat je op een standaard manier moet blijven doorspelen. Je bankroll zal je vertellen of je het goed doet. Ups and downs hebben we allemaal. Gewoon vertrouwen houden, en jezelf niet gek laten maken. Zojuist heb ik dik 5 freerolldollartjes weten binnen te slepen. Constant zwakke kaarten, maar toch winnen omdat ik heel geduldig blijf wachten op een winnende hand. Maar iedereen heeft zijn eigen spel. Dus, schakel uit die tilt, en lees mijn blog "Flippen" eens. Dan zie je pas een tiltvogel!

Good luck!
Nieuwe Post 02.07.2012 20:03 Robbie825 is offline Zoek Posten van Robbie825 Voeg Robbie825 toe tot je Buddy Lijst
Sokzel
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door Gildo0

Stacked valt mee, maar nooit naar results dat is serieus de enige echte tip die ik hier uit kan halen. Kijk nonstop naar mijn ss graph, kijk nonstop bij cassier .. nogal moeilijk omdat niet meer te gaan doen :p

Nieuwe Post 02.07.2012 22:34 Sokzel is offline Zoek Posten van Sokzel Voeg Sokzel toe tot je Buddy Lijst
Gildo0
Totaal

quote:
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
quote:
Oorspronkelijk gepost door Gildo0

Stacked valt mee, maar nooit naar results dat is serieus de enige echte tip die ik hier uit kan halen. Kijk nonstop naar mijn ss graph, kijk nonstop bij cassier .. nogal moeilijk omdat niet meer te gaan doen :p

wow das echt nie goed,
ik kijk enkel naar sharkscope om de paar weken en naar cashier alleen als ik men excell sheet moet invullen lol.
u mindset is echt nie goe imo alsge daar constant naar kijkt
Nieuwe Post 02.07.2012 23:00 Gildo0 is offline Zoek Posten van Gildo0 Voeg Gildo0 toe tot je Buddy Lijst
Krulle37
Bronze

Tuurlijk is stacked spelen zodat ge results niet ziet wel softtilt preventie, alsook gewone tilt preventie uiteraard. Beiden liggen dan ook vaak niet ver van elkaar imo.
Nieuwe Post 03.07.2012 08:15 Krulle37 is offline Zoek Posten van Krulle37 Voeg Krulle37 toe tot je Buddy Lijst
RocknRollAd
Gold

Excell sheets invullen... fish cool
Ik vind het maar lafjes, je resultaten niet willen zien... Dat is een nep-oplossing! Lijkt me beter om te zien waarmee ze je afcallen en een notitie te maken desnoods. Ik bedoel maar, de hele tafel kijkt mee, behalve jijzelf omwille van je tiltpreventie, 'k weet niet of dat wel een oplossing is, laat staan een slimme.
---
Ik denk dat het veel beter helpt om een aantal van je eigen sessie's te reviewen.
Het relativeren komt dan veel sneller, én je merkt meteen weer wat je leaks zijn en daar kan je nadien naar handelen!
Wat bij mij helpt, is om een paar tafeltjes minder te spelen, en nog eens goed te kijken naar wat er aan dat tafeltje gebeurt. Nadien kan je weer omschakelen als je weer het goede gevoel te pakken hebt!

Succes ermee!

Heart / Peace / RocknRoll
Ad.

Oeps, vergeten: Groetjes aan lieve Robbie123! fish love

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door RocknRollAd: 03.07.2012 08:54.

Nieuwe Post 03.07.2012 08:53 RocknRollAd is offline Zoek Posten van RocknRollAd Voeg RocknRollAd toe tot je Buddy Lijst
Krulle37
Bronze

lol @ "Ik vind het maar lafjes, je resultaten niet willen zien" Facepalm

Uiteraard zijn er bepaalde hands die je wel kunt uitkijken als je twijfelt over je move of zo. Maar over het algemeen heeft het geen enkel nut de results te zien. Wat voor goed doet het om standaard flips te zien uitspelen? Meeste handen die je speelt zijn zo standaard als wat in mtsng. Dus je moet voor je de actie maakt al weten of je actie goed was of niet, in 95% van de gevallen toch. Twijfel je echt, dan kun je de afloop van de hand alsnog bekijken door ff een tafel uit je stack te gooien.

vb
Als ik AJ op de bb restealshove met 14bb tegen een btn steal met hoog steal%, dan weet ik sws al dat mijn actie goed was. Wat heeft het voor nut om de hand uit te kijken en te zien dat hij AA heeft?

Je zegt zelf dat je beter kunt sessie reviewen. Doe dat dan gewoon, daar zie je meteen met wat je gecalled wordt en of je acties goed waren of wat je beter kon doen ect. Beter nadien zien dan tijdens de sessie waardoor je mogelijk tilty wordt als je 10x de ebste hand ziet verliezen oid.

En zoals Gildo al zei. Je hebt een compleet verkeerde mindset als je continu naar je cashier kijkt, of elke hand uitkijkt aan tafel.

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door Krulle37: 03.07.2012 09:10.

Nieuwe Post 03.07.2012 09:08 Krulle37 is offline Zoek Posten van Krulle37 Voeg Krulle37 toe tot je Buddy Lijst
RocknRollAd
Gold

Blij dat je een lolletje beleefd, Krulle
Ik speel zelf niet stacked, omdat ik het zelf belangrijk vind om de steeds te kunnen volgen wat er gebeurd. Vandaar mijn redenering die natuurlijk de bal misslaat als je sowieso al stacked speelt. -Dan maakt het inderdaad niet uit om de hand uit te kijken, lijkt me- Ik hou persoonlijk niet zo van dat no-brain geklik op stacked tafeltjes (bezorgt dit jou een tweede lolletje?)
Speel je wel tiled (lijkt wel wat op tilt) in het eindstadion van een mtt/sng? Of verandert daar ook nog niks...
En maak je nog notities? die houden MIJ in ieder geval scherp en bepalen soms ook mijn shoving ranges mee. Of haal je alle info uit je hud?

Vriendelijke Groet,
@
Nieuwe Post 03.07.2012 09:26 RocknRollAd is offline Zoek Posten van RocknRollAd Voeg RocknRollAd toe tot je Buddy Lijst
Krulle37
Bronze

Tafels waar ik deep zit gooi ik uit de stack. Zowel voor 180s als mtts.
Notes maak ik zelden. Ik haal zowat alle info uit mijn hud, stacksizes en positie. Nu en dan maak ik wel een note op regs die ik vaak tegenkom aan de tafels. (het heeft geen zin om fish te noten want die kom je toch niet vaak meerdere malen tegen) Voor de rest gewoon colournotes gaande van fish tot goede regs.
Aan f2t van mtts sharkscope ik iedereen zowat en note ik de gevonden stats.

En ik bedoelde niets slechts met mijn vorige post trouwens. Wilde gewoon goed duidelijk maken dat je verkeerd zat. Maar das mijn mening obv. Augenzwinkern

Deze post is 2 keer bewerkt, voor het laatst door Krulle37: 03.07.2012 09:40.

Nieuwe Post 03.07.2012 09:38 Krulle37 is offline Zoek Posten van Krulle37 Voeg Krulle37 toe tot je Buddy Lijst
RocknRollAd
Gold

Die excuses zijn niet nodig hoor! smile
Behalve dan stacked spelen, handel ik vrijwel hetzelfde. Al gebruik ik bij mtt's vrijwel geen hud, hoogstens om de gemuckte hand te zien ( ) Dus is het eerder een bevestiging.
Bij gebruik van hud, kijk je dan enkel naar het aantal handen per blind level, of gaat dat over alle handen? Want dan lijkt het mij wat verwarde informatie te zijn als je snapt wat ik bedoel. (mtt->cameleon, fases,..)
Vriendelijke Groet,
@
Nieuwe Post 03.07.2012 10:48 RocknRollAd is offline Zoek Posten van RocknRollAd Voeg RocknRollAd toe tot je Buddy Lijst
noisecore
Bronze

Moneywise leren niet te caren doet al veel.

Stacked spelen zou ik enkel doen bij MTT of MTSNG, bij cash zou ik dat niet doen vermits je dan op dode momenten je tegenstanders extra in de gaten kan houden.

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door noisecore: 04.07.2012 10:42.

Nieuwe Post 04.07.2012 10:41 noisecore is offline Zoek Posten van noisecore Voeg noisecore toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Poker » Algemene Pokerdiscussies » soft-tilt / floww