PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Poker » Software & pokertools » Dr.Watson exe.
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Pagina's (2): « vorige 1 [2]
Ga onderaan naar deze pagina Dr.Watson exe.
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
ssacr
Bronze

Thread Starter Thread Gestart door ssacr
Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

thnx allemaal.

@Viper. Over mijn prullebak, ik leeg die altijd zodra er iets in staat. Vorige keren vond ik dat niet terug en dat vond ik al vreemd. Nu stonden de vorige keren er kennelijk in. In ieder geval dat Ms heb ik gedaan, en hoewel geen MS fan, het werkt beter dan eerst, sneller. Andere virusscans verwijdert. Ben verder altijd voorzichtig, krijg ook nooit spam e.d. Heb voor zover ik het kon begrijpen wat updates voor XP voorbij zien komen, staat gewoon wel aan, maar geen over safety. Mogelijk i.v.m. die nieuwe virussoftware van MS.
Nieuwe Post 11.07.2012 14:39 ssacr is offline Zoek Posten van ssacr Voeg ssacr toe tot je Buddy Lijst
Pagina's (2): « vorige 1 [2] Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Poker » Software & pokertools » Dr.Watson exe.