downswing tijd of geld |
kardago
Bronze
 |
|
aloha
ik heb een vraag over de downswing wanneer is die voorbij
1 als je een tijdje niet op betreffende poker site speelt dan gaat de downswing over
2 of als je genoeg hebt verloren dan pas gaat de downswing over
wat denk de jij
YOU Try to be the king but the ace is back
|
|
02.07.2012 21:27 |
|
|
|
|
| RE: downswing tijd of geld |
 |
shotten met heel je bankroll, double up of broke, je downswing is sowieso over
__________________ blog
|
|
02.07.2012 21:31 |
|
|
|
|
Downswing is voorbij als je in een upswing komt
|
|
02.07.2012 21:32 |
|
|
onmybike
Diamond
 |
|
|
02.07.2012 21:47 |
|
|
kardago
Bronze
 |
|
 |
| quote: |
Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
|
het maakt niet uit wat je post je kan altijd wel op een paar grappenmakers rekenen
en ja ze zijn grappig
|
|
02.07.2012 21:58 |
|
|
Benji009
Platinum
 |
|
 |
Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
|
Waarheid gelijk een koe
__________________ Blog: Tilting to 50NL
|
|
02.07.2012 21:59 |
|
|
Robbie825
Bronze
 |
|
Wanneer is een downswing voorbij? Ja, idd, als er een upswing komt. Maar ook als het weer normaal gaat. Een downswing is iets persoonlijks. Ik als freeroller heb een downswing wanneer ik nauwelijks winst maak. Maar als je dan weer wint heb je een upswing.
Toen ik pas begon was ik superblij als ik 5 cent wist te winnen. Nu heb ik een paar keer boven de 10 dollar gezeten op een dag, en dan vind je 5 cent plots weinig. Het ligt soms een beetje aan je visie erop.
En dan is er de vraag of de downswing wel echt bestaat.
Ja, veel ideeën en meningen erover, maar het belangrijkste is hoe het in je persoonlijke plaatje past. Als je raad vraagt erover aan anderen betekent dat dat je het nog niet in je spel hebt weten in te passen.
In mijn persoonlijke situatie is de downswing nauwelijks bestaand. Je hebt eens een tijdje dat het wat minder gaat, maar die downswing kan plots weg zijn. Ik denk dat je als toernooispeler er sowieso minder last van hebt. Ik denk dat het een typisch verschijnsel is voor de losse tafels. Daarom speel ik daar ook niet op.
Mijn antwoord op die vraag is: de downswing is over als je hem persoonlijk als voorbij beschouwt. Het is iets persoonlijks. Bestaat de downswing? Zeker. Net zoals de upswing. Het is aan jou om te bepalen hoe je ermee omgaat. Hecht er niet te veel waarde aan, want dat gaat ten koste van je spel.
Veel succes!
|
|
12.07.2012 12:13 |
|
|
|
|
optie 1 en 2 zijn de nuts.
|
|
12.07.2012 12:55 |
|
|
pvdheuvel
Bronze
 |
|
Oorspronkelijk gepost door onmybike
Alleen op de oneven dagen van een maand gaan spelen (exclusief donderdag en vrijdag) werkt bij mij wel goed. |
QFT
|
|
19.07.2012 12:39 |
|
|
|
|
Aangezien niemand nog een serieuse reactie heeft geplaatst doe ik dat maar.
Ik heb zelf in een 7K games downswing gezeten. Was een mix van 180 sng's en mtt's. Downswings horen er nou eenmaal bij. Jammer dat je tegenwoordig niet meer de grafiekjes op pokerprolabs kan zien. Maar wat ik daar zag was dat goeie regs ook vaak zat gewoon swings van 5K games hebben. Downswings horen er nou eenmaal bij, maar dat maakt de upswings alleen maar lekkerder. Het probleem is alleen om niet te gaan tilten als je in een downswing zit. Wat ik heb gedaan is gewoon hard aan me game blijven werken om beter te worden. Hoe meer edge hoe kleiner de swings en hoe groter de ships. So keep working the on your game. En als je een dag niet lekker in je vel zit met kaarten, speel dan gewoon een paar toernooitjes om echt je beste game te spelen. De ships komen vanzelf als je een goeie game hebt. Good luck on the tables!
|
|
19.07.2012 23:33 |
|
|
Gildo0
Totaal
 |
|
Blijve grinde als je upswing hebt is supernice!
Wel stoppen als de downswing begint natuurlijk
|
|
20.07.2012 01:42 |
|
|
kardago
Bronze
 |
|
Oorspronkelijk gepost door Gildo0
Blijve grinde als je upswing hebt is supernice!
Wel stoppen als de downswing begint natuurlijk
|
ja ik krijg vaak een mail van de poker site van nu begint de downswing
verder spelen op eigen risico
hoe weet jou nou wanneer de downswing begint amigo ?
|
|
25.07.2012 15:18 |
|
|
shevas7
Silver
 |
|
Oorspronkelijk gepost door kardago
hoe weet jou nou wanneer de downswing begint amigo ? |
Als je begint te verliezen DUH
25.07.2012 15:44 |
|
|
onmybike
Diamond
 |
|
weet niet fo iedereen hier zit te levelen ofzo
maar voor de duidelijk heid je kunt nooit zeggen ik zit in een downswing of de downswing begint. enigste wat je kan zeggen is dat je een downswing hebt gehad.
__________________ van 10$ naar 10000$ onmybike DONE!!!
|
|
25.07.2012 15:50 |
|
|
kardago
Bronze
 |
|
maar voor de duidelijk heid je kunt nooit zeggen ik zit in een downswing of de downswing begint. enigste wat je kan zeggen is dat je een downswing hebt gehad. |
zo denk ik er ook over
|
|
25.07.2012 15:59 |
|
|
ViperPP
Moderator
 |
|
maar voor de duidelijk heid je kunt nooit zeggen ik zit in een downswing of de downswing begint. enigste wat je kan zeggen is dat je een downswing hebt gehad. |
Dit dus.
Dat is dus ook de redenering van sommigen om te zeggen dat een downswing niet bestaat. Maar dat is eigenlijk een mis-interpretatie van wat in The Poker Mindset mooi uitgelegd wordt. De juiste uitspraak is immers : 'je kan nooit zeggen dat je in een downswing zit'. Een downswing is iets dat je altijd pas achteraf kan constateren. Op het moment dat je dus zegt dat je in een downswing zit, is het perfect mogelijk dat je downswing dan ten einde is. Het is immers ook niet zo dat doordat je recent slecht runde, je dat nu ook in de nabije toekomst gaat blijven doen (Reverse Gambler's Fallacy).
|
|
25.07.2012 17:15 |
|
|
|