PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » PartyPoker-netwerk (PartyPoker, WPT Poker, bwin) » Hulp Party Mods
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina Hulp Party Mods
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
fortunewheel
Silver

Hulp Party Mods Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

hallo moedige Party poker grinders. Een vriend van me die een regular is op party wwordt helemaal gek van de lelijke party skin en wou deze veranderen. Aangezien hij niets van pc's kent bood ik aan hem te helpen maar het faalde jammerlijk

http://www.pokerstrategy.com/software/article/113/

Eerst probeerde ik deze tablemods te installeren , volgde netjes de procedure maar deed helemaal niets. Dit veroorzaakte al de nodige lifetilt bij mij en na 2 uurtjes eindeloos falen heb ik deze post gemaakt.

Uw nederige noob smeekt om wat hulp.

Ik vermoed dat een software update van PP roet in het eten heeft gegooid?

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door fortunewheel: 26.07.2012 20:55.

Nieuwe Post 26.07.2012 20:54 fortunewheel is offline Zoek Posten van fortunewheel Voeg fortunewheel toe tot je Buddy Lijst
dafkeu
Bronze

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Als je gedaan hebt wat PS zegt dat je moet doen, ga je in PP naar je Preferences => Table Style moet op Modern Table staan => Customize onder het icon => Eerste tafellayout nemen en dan veranderd die naar die van PS...

Hopelijk werkt dit bij jou ook.

Groetjes,

EDIT: een deck van PokerStrategy installeren lukt me wel niet... Denk dat de bestanden voor een deck veranderd zijn sinds die creaties van PS...

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door dafkeu: 26.07.2012 22:13.

Nieuwe Post 26.07.2012 21:59 dafkeu is offline Zoek Posten van dafkeu Voeg dafkeu toe tot je Buddy Lijst
fortunewheel
Silver

Thread Starter Thread Gestart door fortunewheel
Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

dank je Dafkeu. Zal het ees testen. merci!
Nieuwe Post 26.07.2012 22:19 fortunewheel is offline Zoek Posten van fortunewheel Voeg fortunewheel toe tot je Buddy Lijst
fortunewheel
Silver

nope werkt niet
Nieuwe Post 26.07.2012 23:10 fortunewheel is offline Zoek Posten van fortunewheel Voeg fortunewheel toe tot je Buddy Lijst
kennethjeu
Silver

Add anders even kennethjeu op skype... dan probeer ik je via daar wat verder te helpen smile
Nieuwe Post 26.07.2012 23:13 kennethjeu is offline Zoek Posten van kennethjeu Voeg kennethjeu toe tot je Buddy Lijst
fortunewheel
Silver

lol restart PP en nu gaat ie lekker. Heb nu een tafel gefikst. Ik zal hier anders een link voor je posten naar een site met enkele gratis PP mods. Moet je wel ff registreren. Het coole is het installeert zichzelf. Dus in combo met een PS table mod en die card mod is het echt mooi nu wat ik heb.

Nog is bedankt

http://pokerlayout.ru/partypoker/ppfree/...nline-deck.html

PS de card decks installeren zichzelf-handig. gratis table layouts moet je zelf uitpakken maar aangezien het een russische site is ken ik de instructies niet en is het me niet gelukt.

Conclusie : PS table mod en een russiche card mod = fish love
Nieuwe Post 26.07.2012 23:15 fortunewheel is offline Zoek Posten van fortunewheel Voeg fortunewheel toe tot je Buddy Lijst
KBE91
Totaal

Is wel gemaakt met photoshop bij mij. Card deck is trouwens copy van pokerstars. Tafels is van Full tilt.

Heb deze skin wel niet meer , pc is gecrasht en al m'n data kwijt.
Nieuwe Post 26.07.2012 23:45 KBE91 is offline Zoek Posten van KBE91 Voeg KBE91 toe tot je Buddy Lijst
fortunewheel
Silver

mja veel mensen houden van de pokerstars kaarten , ik heb er een gloeiende hekel aan. table layout zelf is wat te druk voor me :p
Nieuwe Post 27.07.2012 07:35 fortunewheel is offline Zoek Posten van fortunewheel Voeg fortunewheel toe tot je Buddy Lijst
Orodin
SuperModerator

Ik lees in de titel "Mods" en ik denk: "Ha, mijn hulp is benodigd. Orodin to the rescue!!!!"

Maar het lijkt al opgelost fish thumbsup

-----

Blog: Orodin: Poker & Paleo

Hulp nodig? Diamond Skype: david.heij.ps Diamond E-mail: david.heij@pokerstrategy.com
Nieuwe Post 27.07.2012 15:46 Orodin is offline Zoek Posten van Orodin Voeg Orodin toe tot je Buddy Lijst
Infie
Totaal

quote:
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Ik lees in de titel "Mods" en ik denk: "Ha, mijn hulp is benodigd. Orodin to the rescue!!!!"

Je had je superheld outfit al aangetrokken zeker?
Nieuwe Post 27.07.2012 16:05 Infie is offline Zoek Posten van Infie Voeg Infie toe tot je Buddy Lijst
Orodin
SuperModerator

Echt wel

-----

Hulp nodig? Diamond Skype: david.heij.ps Diamond E-mail: david.heij@pokerstrategy.com
Nieuwe Post 27.07.2012 16:21 Orodin is offline Zoek Posten van Orodin Voeg Orodin toe tot je Buddy Lijst
fortunewheel
Silver

no worries Orodin je blijft onze held
Nieuwe Post 28.07.2012 10:05 fortunewheel is offline Zoek Posten van fortunewheel Voeg fortunewheel toe tot je Buddy Lijst
DonBartos
Coach

quote:
Oorspronkelijk gepost door Infie
quote:
Oorspronkelijk gepost door Orodin

Je had je superheld outfit al aangetrokken zeker?

Lol ik zie het zo voor me. Gekke vent snel naar boven lopen naar de kledingkast, snel zn pakkie aan doen, naar beneden rennen.

En dan helemaal teleurgesteld zijn dat het voor niets is

OT: ziet er vet uit die skins, ook maar eens proberen

DonBartos.com

Video's:
Mijn Video's - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19

Coaching:
Om de week op maandag/dinsdag om 19:00

Private Coaching
Ik ben de Howard Lederer van Pokerstrategy.com.

Nieuwe Post 28.07.2012 18:59 DonBartos is offline Zoek Posten van DonBartos Voeg DonBartos toe tot je Buddy Lijst
Orodin
SuperModerator

quote:
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Lol ik zie het zo voor me. Gekke vent snel naar boven lopen naar de kledingkast, snel zn pakkie aan doen, naar beneden rennen.

En dan helemaal teleurgesteld zijn dat het voor niets is

Dit inderdaad!!

Volgende keer allemaal wachten tot ik ter plaatse ben om het incident vakkundig op te lossen a.u.b. Coolface

-----

Nieuwe Post 03.08.2012 14:58 Orodin is offline Zoek Posten van Orodin Voeg Orodin toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » PartyPoker-netwerk (PartyPoker, WPT Poker, bwin) » Hulp Party Mods