PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » Sit & Go en Toernooien » Coaching helemaalnicks
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Pagina's (19): [1] 2 3 4 5 volgende » ... laatste»
Ga onderaan naar deze pagina Coaching helemaalnicks
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
helemaalnicks
Platinum

Coaching helemaalnicks Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hey allemaal,

Welkom bij deze coaching thread. Hier kun je alle informatie vinden over mijn Sit and Go coaching voor beginners.

Coaching Info:

• Naam: Sit and Go [Beginner]
• Tijd: Vrijdag, 20:00 - 22:00
• Coach: Helemaalnicks
• Status: Basic

Wat leer je in deze coaching?

In deze coaching speel ik live aan de tafels en zal ik mijn spel uitleggen. Ook kun jij al je vragen kwijt, zowel over beslissingen die ik maak als andere vragen over poker.

Hoe werkt deze coaching?

Op de Coaching of op de home pagina kun je elke vrijdag om 20:00 bij mijn coaching inloggen. Eens je ingelogged bent, kun je mijn stem horen en is er een link beschikbaar waarmee je op mijn scherm mee kunt kijken.

Jouw feedback is nodig!

Om deze coaching te kunnen blijven verbeteren is het belangrijk dat jij je feedback en suggesties in deze thread deelt!

Tot vrijdag om 20:00!

Mvg,
Helemaalnicks

Deze post is 25 keer bewerkt, voor het laatst door helemaalnicks: 02.03.2013 19:36.

Nieuwe Post 18.06.2010 09:38 helemaalnicks is offline Zoek Posten van helemaalnicks Voeg helemaalnicks toe tot je Buddy Lijst
helemaalnicks
Platinum

Thread Starter Thread Gestart door helemaalnicks
Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

quote:
Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Any chance dat je een coaching gaat doen over de hyper turbo satelitte sngs op stars? Lijkt me wel leerrijk.

hyper turbo? Dat klinkt niet echt langzaam. Ik zal eerst eens kijken wat het is. Satellites zijn wel een stuk anders dan standaard sng's, dus misschien is half half wel leuk. Herinner me er dan vanavond maar aan.
Nieuwe Post 18.06.2010 09:39 helemaalnicks is offline Zoek Posten van helemaalnicks Voeg helemaalnicks toe tot je Buddy Lijst
sjengfred
Bronze

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Zou fijn zijn als er ook mikogo of iets vergelijkbaars wordt gebruikt, vind ik toch stukken handiger werken dan zo meekijken.

Voor de rest een uitstekende coaching.

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door sjengfred: 18.06.2010 20:37.

Nieuwe Post 18.06.2010 19:35 sjengfred is offline Zoek Posten van sjengfred Voeg sjengfred toe tot je Buddy Lijst
sjengfred
Bronze

Ga je ook multi table sng's doen tijdens deze coaching?

Nieuwe Post 25.06.2010 15:46 sjengfred is offline Zoek Posten van sjengfred Voeg sjengfred toe tot je Buddy Lijst
xNikoBellicx
Gold

18man turbo sng's zijn ook wel leuk om een keer te doen ?

Nieuwe Post 25.06.2010 16:07 xNikoBellicx is offline Zoek Posten van xNikoBellicx Voeg xNikoBellicx toe tot je Buddy Lijst
Lanfear81
HeadAdmin

Zorg dat je op tijd bij de coaching bent, dan kun je altijd in de coaching player nog even vragen voor speciale SnG's. (Misschien ziet nick deze thread niet meer voor het begin van de coaching)

Kennis van aandelen?
Bewijs het in onze $36.000 promotie van tradimo

Nieuwe Post 25.06.2010 16:19 Lanfear81 is offline Zoek Posten van Lanfear81 Voeg Lanfear81 toe tot je Buddy Lijst
helemaalnicks
Platinum

quote:
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Zorg dat je op tijd bij de coaching bent, dan kun je altijd in de coaching player nog even vragen voor speciale SnG's. (Misschien ziet nick deze thread niet meer voor het begin van de coaching)

hi. Ik start nu met een paar mtt's, dus hopelijk heb ik er een paar over straks voor de coaching. Verder kan ik alles spelen wat jullie willen dat ik speel (binnen de limieten die voor de coaching staan). Ik zal ook mikogo proberen, dus zou lekker zijn als er iig 1 iemand vroeger komt dan 8 uur, dan kan ik testen of het werkt. Tot zo.
Nieuwe Post 25.06.2010 17:31 helemaalnicks is offline Zoek Posten van helemaalnicks Voeg helemaalnicks toe tot je Buddy Lijst
helemaalnicks
Platinum

quote:
Oorspronkelijk gepost door xNikoBellicx
18man turbo sng's zijn ook wel leuk om een keer te doen ?

Dit kan sowieso wel denk ik. Kans is heel klein dat ik 4 180man sng's over houd, dus dit zit er zeker in. De manier van spelen van deze sng's is anders (tussen sng en mtt in) en is dus wel leuk om te zien/doen.
Nieuwe Post 25.06.2010 17:33 helemaalnicks is offline Zoek Posten van helemaalnicks Voeg helemaalnicks toe tot je Buddy Lijst
sjengfred
Bronze

Ik zou graag de 45-mans zien als dat een keer kan. Hoeft natuurlijk niet direct vanavond. Ik kan eventueel wel effe voor de coaching aanwezig zijn, ik heb zelf ook geregeld met mikogo gewerkt.

Nieuwe Post 25.06.2010 17:46 sjengfred is offline Zoek Posten van sjengfred Voeg sjengfred toe tot je Buddy Lijst
DodoBrabbel
Bronze

Ik kan helaas niet omdat ik op een terrasje ga zitten smile

Ik denk dat dit nog vaker voor gaat komen dus is het niet een goed idee om de coaching op een andere dag te houden voortaan?
Nieuwe Post 25.06.2010 17:57 DodoBrabbel is offline Zoek Posten van DodoBrabbel Voeg DodoBrabbel toe tot je Buddy Lijst
sjengfred
Bronze

Ik weet trouwens niet hoeveel man deze coaching gemiddeld gaan volgen, maar mikogo kan maar 10 man aan. Ik heb wel al tijdens sommige coachings gezien dat mikogo 2x werd gerunned, maar ik weet niet hoe dat moet.

Nieuwe Post 25.06.2010 18:13 sjengfred is offline Zoek Posten van sjengfred Voeg sjengfred toe tot je Buddy Lijst
helemaalnicks
Platinum

quote:
Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Ik weet trouwens niet hoeveel man deze coaching gemiddeld gaan volgen, maar mikogo kan maar 10 man aan. Ik heb wel al tijdens sommige coachings gezien dat mikogo 2x werd gerunned, maar ik weet niet hoe dat moet.

gezien de temperatuur zal het wel loslopen denk ik.
Nieuwe Post 25.06.2010 18:17 helemaalnicks is offline Zoek Posten van helemaalnicks Voeg helemaalnicks toe tot je Buddy Lijst
startertje
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door DodoBrabbel
Ik kan helaas niet omdat ik op een terrasje ga zitten smile

Ik denk dat dit nog vaker voor gaat komen dus is het niet een goed idee om de coaching op een andere dag te houden voortaan?

prioriteiten stellen
Nieuwe Post 25.06.2010 18:47 startertje is offline Zoek Posten van startertje Voeg startertje toe tot je Buddy Lijst
sjengfred
Bronze

Je bent wel goed in solitaire zeg (lees: ik zou als ik jou was de mikogo wel ff afsluiten als de coaching afgelopen is Freude )

Nieuwe Post 25.06.2010 21:34 sjengfred is offline Zoek Posten van sjengfred Voeg sjengfred toe tot je Buddy Lijst
Xpload1989
Bronze

Topcoach imo!

Skype: Xpload1989 / Wie is Xpload1989? Lees het hier! / Mijn Blog: Xpload1989's Blog!
Mijn video's: Video's van Xpload1989

Gebruik ons Tell A Friend Programma en verdien tot wel $500!

Nieuwe Post 25.06.2010 21:49 Xpload1989 is offline Zoek Posten van Xpload1989 Voeg Xpload1989 toe tot je Buddy Lijst
eruk
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Je bent wel goed in solitaire zeg (lees: ik zou als ik jou was de mikogo wel ff afsluiten als de coaching afgelopen is Freude )

Een gratis solitaire coaching is toch altijd mooi meegenomen? smile

Nieuwe Post 25.06.2010 22:05 eruk is offline Zoek Posten van eruk Voeg eruk toe tot je Buddy Lijst
sjengfred
Bronze

Hehe, dat klopt. Maar het was niet bewust geloof ik. Ik zag een uur later dat ik mikogo nog aan had staan en dat de sessie nog liep, denk niet dat dat de bedoeling was Zunge raus .

Nieuwe Post 25.06.2010 23:04 sjengfred is offline Zoek Posten van sjengfred Voeg sjengfred toe tot je Buddy Lijst
helemaalnicks
Platinum

bij winst of verlies, sowieso coaching vanavond 7 uur!
Nieuwe Post 02.07.2010 15:05 helemaalnicks is offline Zoek Posten van helemaalnicks Voeg helemaalnicks toe tot je Buddy Lijst
helemaalnicks
Platinum

analyse volgt.

PokerStars No-Limit Hold'em, 6.5 Tournament, 300/600 Blinds 50 Ante (5 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (t1930)
Hero (SB) (t4144)
BB (t3811)
UTG (t1870)
MP (t1745)

Hero's M: 3.60

Preflop: Hero is SB with 7, 3
3 folds, Hero bets t4094 (All-In), BB calls t3161 (All-In)

Flop: (t7772) A, 2, 2 (2 players, 2 all-in)

Turn: (t7772) 8 (2 players, 2 all-in)

River: (t7772) 5 (2 players, 2 all-in)

Total pot: t7772
Nieuwe Post 02.07.2010 19:34 helemaalnicks is offline Zoek Posten van helemaalnicks Voeg helemaalnicks toe tot je Buddy Lijst
helemaalnicks
Platinum

PokerStars No-Limit Hold'em, 6.5 Tournament, 200/400 Blinds 25 Ante (5 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (t2780)
Hero (SB) (t1522)
BB (t4808)
UTG (t1895)
MP (t2495)

Hero's M: 2.10

Preflop: Hero is SB with 8, 3
3 folds, Hero bets t1497 (All-In), BB calls t1097

Flop: (t3119) 2, 3, 5 (2 players, 1 all-in)

Turn: (t3119) 5 (2 players, 1 all-in)

River: (t3119) Q (2 players, 1 all-in)

Total pot: t3119

In deze hand konden we zien dat hij vrij loose calls kan maken. De vraag is echter, of hij dit soort calls ook maakt als hij niet zulke goede pot odds heeft. Als villain 25% van zijn handen called, dan is mijn push met 73o nog net +ev. Ik denk toch dat dit zo is, gegeven het feit dat hij bij zijn j9o call bijna 1:2 odds had, en hij heeft geen noemenswaardig goede odds in de 73o hand. Denk je dat villain met meer dan 25% called?
Nieuwe Post 03.07.2010 08:59 helemaalnicks is offline Zoek Posten van helemaalnicks Voeg helemaalnicks toe tot je Buddy Lijst
Pagina's (19): [1] 2 3 4 5 volgende » ... laatste» Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » Sit & Go en Toernooien » Coaching helemaalnicks