PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » No-Limit » Coaching thread: Rogier - No-Limit [Beginner]
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Pagina's (4): [1] 2 3 4 volgende »
Ga onderaan naar deze pagina Coaching thread: Rogier - No-Limit [Beginner] 5 Stemmen - Gemiddelde Rating: 8.005 Stemmen - Gemiddelde Rating: 8.005 Stemmen - Gemiddelde Rating: 8.00
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
Rogier
Coach

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hey allemaal,

Welkom bij deze coaching thread. Hier kun je alle informatie vinden over mijn No-Limit coaching voor beginners.

Coaching Info:

• Naam: No-Limit [Beginner]
• Tijd: Dinsdag, 20:00 - 21:30
• Coach: Rogier
• Status: Basic

Wat leer je in deze coaching?

In deze coaching speel ik live aan de tafels en zal ik mijn spel uitleggen. Ook kun jij al je vragen kwijt, zowel over beslissingen die ik maak als andere vragen over poker.

Hoe werkt deze coaching?

Op de Coaching of op de home pagina kun je elke dinsdag om 20:00 bij mijn coaching inloggen. Eens je ingelogged bent, kun je mijn stem horen en is er een link beschikbaar waarmee je op mijn scherm mee kunt kijken.

Jouw feedback is nodig!

Om deze coaching te kunnen blijven verbeteren is het belangrijk dat jij je feedback en suggesties in deze thread deelt!

Tot dinsdag om 20:00!

Mvg,
Rogier

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door Rogier: 10.07.2010 20:34.

Nieuwe Post 10.07.2010 20:27 Rogier is offline Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
Rogier
Coach

Thread Starter Thread Gestart door Rogier
Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

2 handjes uit coaching van vandaag:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
 CO: $9.15 
 BU: $10.47 
 SB (Hero): $12.07 
 BB: $9.38 
 MP1: $9.99 
 MP2: $11.56 
 MP3: $7.97 

Preflop: Hero is SB with J, A.
5 folds, Hero raises to $0.40, BB calls $0.30.

Flop: ($0.8) 2, 7, J (2 players)
Hero bets $0.60, BB raises to $1.50, Hero calls $0.90.

Turn: ($3.8) 5 (2 players)
Hero checks, BB bets $2.10, Hero raises to $10.17, BB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $5.9.

preflop: standaard.
op de flop flop ik wat ik in principe de nuts vind in blind tegen blind. qua handen waarmee hij kan callen preflop zijn er hier maar 2 setmogelijkheden (waar ik mezelf zelfs afvraag of hij 22 hier kan hebben, gezien 22 vrij lastig speelt in deze spot postflop (ik zou t als BB zijnde 3betten of folden, gezien er te weinig speelbare flops zijn), ofwel een flushdraw. ik denk dat hij hier ook heel misschien AJ/KJ kan raisen op de flop, maar daar houd t ook mee op.

ik besluit te flatten, gezien ik denk dat als ik de flop 3bet hij al t mindere fold, en besluit te gaan voor een turn checkraise op elke kaart die geen club is, gezien hij dan nog ietsvan 6 overheeft gaat hij dat vaak afcallen met elke made hand+laat ik draws folden

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
 BU: $10.12 
 SB: $9.55 
 BB: $11.87 
 UTG1: $11.27 
 UTG2 (Hero): $13.83 
 MP1: $10.00 
 MP2: $15.80 
 MP3: $10.15 
 CO: $4.67 

Preflop: Hero is UTG2 with A, A.
UTG1 folds, Hero raises to $0.40, MP1 calls $0.40, 6 folds, 5 folds, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.95) 9, 6, 9 (2 players)
Hero bets $0.70, MP1 calls $0.70.

Turn: ($2.35) 4 (2 players)
Hero bets $1.30, MP1 calls $1.30.

River: ($4.95) A (2 players)
Hero checks, MP1 checks.

Final Pot: $4.95.

preflop+flop standaard, ik denk dat hij de flop callt met 66-QQ, maybe een suited connector als 9T of 89 of 78 maar that's it.

turn bet ik door voor value tegen al die handen, gezien er eigenlijk zo weinig me beat (meeste mensen spelen daar niet eens 78/89/9T dus daar houd ik weinig rekening mee) ben ik ook niet van plan om te folden op een raise eigenlijk. maargoed, enige waar ik ontevreden mee kan zijn is mn betsizing, die had wel wat groter gekund smile

river: ik denk dat ik zo goed als alles laat folden behalve fullhouses of trips als ik hier ga betten, dus check ik hier met het idee checkraise allin te spelen(om nog extra value te halen van missed draws EN trips en beter). dit faalt dus, maar ik denk niet dat ie met JJ daar nog een extra bet had betaald

Deze post is 2 keer bewerkt, voor het laatst door Rogier: 13.07.2010 21:40.

Nieuwe Post 13.07.2010 21:29 Rogier is offline Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
sjengfred
Bronze

Gaat de coaching door vandaag? Aangezien ik doorgestuurd word naar een SNG coaching in een vreemde taal fish confused

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door sjengfred: 07.09.2010 18:56.

Nieuwe Post 07.09.2010 18:56 sjengfred is offline Zoek Posten van sjengfred Voeg sjengfred toe tot je Buddy Lijst
Lanfear81
HeadAdmin

ik ga het voor je controleren!

Kennis van aandelen?
Bewijs het in onze $36.000 promotie van tradimo

Nieuwe Post 07.09.2010 19:03 Lanfear81 is offline Zoek Posten van Lanfear81 Voeg Lanfear81 toe tot je Buddy Lijst
Lanfear81
HeadAdmin

Rogier is overigens inmiddels in de coaching. Hij was iets verlaat.
Excuses voor de vertraging. Veel plezier in de coaching!

Kennis van aandelen?
Bewijs het in onze $36.000 promotie van tradimo

Nieuwe Post 07.09.2010 19:20 Lanfear81 is offline Zoek Posten van Lanfear81 Voeg Lanfear81 toe tot je Buddy Lijst
beukie1
Silver

Hallo Rogier,

even een vraag over een hand van gister-avond, bij mij is het kwartje nog niet gevallen....(zucht).
Je zit op de button, speler op de CO raist standaard naar 0,20.
Jij hebt pp 10-10 op de hand en calt.
Ik vroeg je gister of een raise daar een mogelijkheid was geweest.
Met je antwoord was het mij duidelijk, dat je dan eigenlijk alleen gecald wordt door betere handen.
Verder zei je en daar zit mijn vraag ook in dat hier 10-10 gelijk is aan een bv 9-2 of een bluf. Dit begrijp ik niet helemaal.

Alvast bedankt en groet Henk .

en de tijd is mijn vriend :

Nieuwe Post 08.09.2010 15:02 beukie1 is offline Zoek Posten van beukie1 Voeg beukie1 toe tot je Buddy Lijst
Rogier
Coach

quote:
Oorspronkelijk gepost door beukie1

Verder zei je en daar zit mijn vraag ook in dat hier 10-10 gelijk is aan een bv 9-2 of een bluf. Dit begrijp ik niet helemaal.

Alvast bedankt en groet Henk .
eigenlijk komt het er gewoon op neer dat mensen vaak op je reraise ofwel 4betten/shoven ofwel folden, en dan heb je met je tienen altijd een lastige beslissing, waarna je bijna altijd gaat wegleggen (tenzij die gast zn stack maar heel klein is natuurlijk..). wat dat betreft is t net hetzelfde als 29o, je moet t allemaal folden op een shove Zunge raus

bovendien kan je met tienen daar prima setminen enzovoorts Augenzwinkern waardoor je de waarde van je hand niet verpest. a

Nieuwe Post 09.09.2010 16:33 Rogier is offline Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
TimPS
Gold

Is het eigenlijk niet mogelijk om deze coachings als een video up te loaden in het strategie gedeelte? 't Is immers net wat ik nodig heb, maar de timing is zo verschrikkelijk, dat ik ze bijna allemaal moet missen.
Nieuwe Post 10.09.2010 11:38 TimPS is offline Zoek Posten van TimPS Voeg TimPS toe tot je Buddy Lijst
yoshiwa
SuperModerator

zou inderdaad een handige optie zijn
ook een systeem waarin bv de coaching een week beschikbaar blijft (tot de volgende coaching) zou wel handig zijn. Denk dat het niet nodig is ze allemaal in de vid sectie te zetten , gewoon omdat er na bepaalde tijd toch niemand meer naar kijkt omdat de specifieke strategie-videos meestal toch nets iets beter zijn om te volgen dan een coaching achteraf te bekijken smile

Videos : live : NL10Maxi op de micros (1)
theorie : HELP 1 HELP 2 HELP 3HELP 4
Nieuwe Post 11.09.2010 09:17 yoshiwa is offline Zoek Posten van yoshiwa Voeg yoshiwa toe tot je Buddy Lijst
Rogier
Coach

quote:
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
zou inderdaad een handige optie zijn
ook een systeem waarin bv de coaching een week beschikbaar blijft (tot de volgende coaching) zou wel handig zijn. Denk dat het niet nodig is ze allemaal in de vid sectie te zetten , gewoon omdat er na bepaalde tijd toch niemand meer naar kijkt omdat de specifieke strategie-videos meestal toch nets iets beter zijn om te volgen dan een coaching achteraf te bekijken smile
zegmaar een uitzendinggemist.nl idee? klinkt best interessant maar ik weet niet of dit haalbaar is voor pokerstrategy zelf smile

Nieuwe Post 11.09.2010 11:58 Rogier is offline Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
Poefters
Bronze

Kan je de coachingsessie niet opnemen als je camtasia gebruikt?
Die kan de mikogo + de stem toch opnemen van rogier niet?

iemand moet ze dan maar ff op megaupload ofzo zwieren en posten in deze thread...de mensen die de coaching volgen vinden ze dan zeker wel terug...

Of is dit niet haalbaar?

Nieuwe Post 18.01.2011 18:26 Poefters is offline Zoek Posten van Poefters Voeg Poefters toe tot je Buddy Lijst
Rogier
Coach

ik weet niet of mn computertje dat trekt inderdaad, maargoed ik kan t wel een x proberen.

niet vandaag tho

Nieuwe Post 18.01.2011 19:32 Rogier is offline Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
stavacik
Bronze

Bij de info over de coaching staat er in de tekst dat het op pokerstars is, maar het logo van partypoker staat er ook bij...
Nieuwe Post 30.01.2011 19:58 stavacik is offline Zoek Posten van stavacik Voeg stavacik toe tot je Buddy Lijst
Rogier
Coach

quote:
Oorspronkelijk gepost door stavacik
Bij de info over de coaching staat er in de tekst dat het op pokerstars is, maar het logo van partypoker staat er ook bij...
maar t is op FTP

raar he?

Nieuwe Post 30.01.2011 20:13 Rogier is offline Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
beukie1
Silver

Fold AK voor variance Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hoi Rogier en pokerstrategen,
In de laatste coaching van Rogier kwam het volgende naar voren.
Ik weet niet exact meer welke pokerstrateeg het naar voren bracht.
Maar zijn stelling was dat je af en toe AK kon folden om de variance.
Nu kan ik me voorstellen dat als je uit pos. zit en er is geraised en er komt een 3-bet of zelfs een shove datje AKo fold.
Maar folden voor variance is volgens mij iets geheel nieuws, althans ik ken deze term niet.
Misschien dat Rogier dit weet ??

Groet Henk B.

en de tijd is mijn vriend :

Nieuwe Post 30.01.2011 22:14 beukie1 is offline Zoek Posten van beukie1 Voeg beukie1 toe tot je Buddy Lijst
Rogier
Coach

ik denk dat dit in de situatie is dat je zelf AK opent UTG, en dat een regular je 3bet. gezien er weinig word ge3bet, en een UTG open als sterk word gezien, is zon 3bet dan best vaak een premium en daar doe je t neit echt geweldig tegen.

je moet echt al read hebben dat iemand een UTG light kan 3betten, want anders ga je een kutspot hebben postflop als je bijv een king hit (maar je fold elke keer als je niks hit en dat telt ook op)

Nieuwe Post 31.01.2011 22:07 Rogier is offline Zoek Posten van Rogier Voeg Rogier toe tot je Buddy Lijst
stavacik
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door stavacik

De vraag is dus, zouden jullie dat willen aanpassen aub?
Nieuwe Post 20.02.2011 19:37 stavacik is offline Zoek Posten van stavacik Voeg stavacik toe tot je Buddy Lijst
martijnde666
Gold

Ik zou deze coaching vanavond graag willen volgen (ik speel 10NL BSS)

Maar welke programma's heb ik hiervoor nodig?

Blog: ZOOM NL25 FR of toch SH???? :)
Nieuwe Post 07.06.2011 09:19 martijnde666 is offline Zoek Posten van martijnde666 Voeg martijnde666 toe tot je Buddy Lijst
Nordin
Bronze

Hey Martijn,

Als je in de menubalk bovenaan de pagina op 'Coaching' klikt, dan kom je op de overzichtspagina terecht. Als de coaching dan begint, dan kun je op 'deelnemen' klikken en opent de coaching player.

Als je daarnaast het gratis programma 'Mikogo' installeert, dan kun je ook meekijken op de coach z'n tafel en de handen zien die hij speelt. smile

Nieuwe Post 07.06.2011 10:31 Nordin is offline Zoek Posten van Nordin Voeg Nordin toe tot je Buddy Lijst
theniles
Bronze

btw ik zie nog een fout bij de coaching, er staat dat hij zou spelen op fulltilt. (of het moet een primeur zijn )
Nieuwe Post 18.10.2011 00:00 theniles is offline Zoek Posten van theniles Voeg theniles toe tot je Buddy Lijst
Pagina's (4): [1] 2 3 4 volgende » Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerstrategie & Handbeoordelingen » No-Limit » Coaching thread: Rogier - No-Limit [Beginner]