Leer Online Pokeren bij PokerStrategy.com
Meld je gratis aan bij PokerStrategy.com

GRATIS POKERGELD

Speel gratis poker

$45 gratis pokergeld voor ieder nieuw lid om zonder storting mee te pokerenMeld je gratis aan

GRATIS TRAINING

Leer pokeren

Leer winnen met top- coaches, gratis video's en strategie-artikelen

Meld je gratis aan

GRATIS POKERTOOLS

Gratis pokertools

Verbeter jouw pokerspel met onze gratis pokertools

Meld je gratis aan

SUCCES MET POKER

Meld je aan bij 's werelds grootste pokercommunity

Bouw voort op de ervaring van de grootste pokerschool en -community ter wereld

Meld je gratis aan

PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » Skrill (Moneybookers) & NETELLER » Geld van Netteller halen
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina Geld van Netteller halen
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
wim1988
Bronze

Geld van Netteller halen Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hoi even een hele erge beginners vraag.
ik heb net een netteller account aangemaakt verder heb ik ook gelijk maar mijn rijbewijs als verificatie toe gestuurd.
nu krijg ik het wel voor elkaar om geld op de netteller te zetten.
maar nu is de vraag hoe krijg ik dat geld weer terug op mijn locale bank?
alvast bedankt voor het antwoord.
PS. ik heb de zoek functie gebruik maar kon het antwoord niet echt vinden.
Wim1988
Nieuwe Post 29.06.2011 15:58 wim1988 is offline Zoek Posten van wim1988 Voeg wim1988 toe tot je Buddy Lijst
Zeezout
Gold

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Ik heb geen locale bank dus zou dat niet weten, maar je zou wel kunnen overwegen om een nettelerkaart aan te vragen. Daarmee kun je opnemen via de flappentap

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door Zeezout: 29.06.2011 16:01.

Nieuwe Post 29.06.2011 16:01 Zeezout is offline Zoek Posten van Zeezout Voeg Zeezout toe tot je Buddy Lijst
wim1988
Bronze

Thread Starter Thread Gestart door wim1988
Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

maar wat ik wil ik maak geld over van mijn bank per ideal naar netteller. dit stort ik via netteller op een pokerroom.
als ik daar weer vanaf wil halen stort ik dit weer naar netteller dit gaat meestal sneller dan via local bank transfer.
nu zou ik graag dat geld van netteller weer op mijn local bank willen krijgen lijkt me sterk dat dat niet mogelijk is.

Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door wim1988: 29.06.2011 16:05.

Nieuwe Post 29.06.2011 16:03 wim1988 is offline Zoek Posten van wim1988 Voeg wim1988 toe tot je Buddy Lijst
Zeezout
Gold

Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Kan wel zijn dat er kosten aan zijn.
Nieuwe Post 29.06.2011 16:27 Zeezout is offline Zoek Posten van Zeezout Voeg Zeezout toe tot je Buddy Lijst
wim1988
Bronze

hmhm dat dacht ik ook maar nu gaat de vraag nog weer zijn HOE Zunge raus
ik kom er echt niet goed uit ook niet uit de help van netteller
iemand die hier persoonlijke ervaring mee heeft?
alvast bedankt.
Nieuwe Post 29.06.2011 16:40 wim1988 is offline Zoek Posten van wim1988 Voeg wim1988 toe tot je Buddy Lijst
Nordin
Bronze

Je zou gewoon een bank transfer moeten kunnen doen. Zie deze pagina:

Hier staat een stappenplan om een withdrawal te maken. smile

Nieuwe Post 29.06.2011 17:36 Nordin is offline Zoek Posten van Nordin Voeg Nordin toe tot je Buddy Lijst
wim1988
Bronze

ontzettend bedankt ik ga gewoon 30 dollar over maken met ideal en dan moet het klaar zijn als ik het goed gelezen heb.
ik kon dit echt niet vinden heel erg bedankt smile
(Hopelijk komt ftp weer online en kan ik mijn 60 dollar er nog afkrijgen en naar netteller storten) Facepalm
het word even hopen maar hiermee kan ik een goede start maken.
Nieuwe Post 30.06.2011 13:34 wim1988 is offline Zoek Posten van wim1988 Voeg wim1988 toe tot je Buddy Lijst
dutchy187
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door wim1988
ontzettend bedankt ik ga gewoon 30 dollar over maken met ideal en dan moet het klaar zijn als ik het goed gelezen heb.
ik kon dit echt niet vinden heel erg bedankt smile
(Hopelijk komt ftp weer online en kan ik mijn 60 dollar er nog afkrijgen en naar netteller storten) Facepalm
het word even hopen maar hiermee kan ik een goede start maken.

En was het gelukt? ik ben namelijk ook nog een beginner met netteller/moneybookers, Kan het wat je wou? via je eigen rekening met ideal storten naar netteller dan via netteller naar een pokerroom?

En als je dan wilt uitcashen stort je het op netteller en via netteller weer naar je rekening? Was dat mogelijk?

Nou heb ik nog een algemene vraag voor de mensen die dit gaan lezen,

Wat is goedkoper netteller of moneybookers? daarmee bedoel ik de procenten die eraf gaan, heb namelijk gelezen dat als je wat stort dat er wat procenten af gaat. Het is me niet helemaal duidelijk

Stel ik stort van me pokerroom €20 naar me netteller/moneybooker account
hoeveel hou ik dan over als het op me eigen rekening staat? Mensen moeten dit vast weten op PS.com en graag wacht ik op dat antwoord! Graag wil ik het antwoord over netteller en moneybookers omdat ik er ook nog niet helemaal uit ben welke nou sneller en/of voordeliger is..

Nieuwe Post 08.08.2011 22:52 dutchy187 is offline Zoek Posten van dutchy187 Voeg dutchy187 toe tot je Buddy Lijst
Mivaro92
Bronze

Een antwoord voor neteller:

Ja je kunt gewoon je bank registreren en het vervolgens van neteller naar bank overmaken echter zijn hier wel kosten aan verbonden (ik dacht 2,7%) verder kun je ook gratis neteller prepaid creditcard aanvragen dan kun je geld van je neteller account direct uit de muur trekken. Dit kost je €4 per transactie (als neteller in € is en je ook € pint) als je geld op neteller zet via ideal of creditcard als ik het goed heb betaal je daar een bepaald percentage over ja, echter je kunt ook via Ukash storten (zelfde als paysafe) dit kost je niet.

Hoop dat je er iets aan hebt, over neteller ben ik erg tevreden.

Nieuwe Post 09.08.2011 00:00 Mivaro92 is offline Zoek Posten van Mivaro92 Voeg Mivaro92 toe tot je Buddy Lijst
RocknRollAd
Gold

Ik gebruik die neteller kaart, lekker handig, en je bank hoeft niks te weten van je pokerwinsten smile
Nieuwe Post 04.11.2011 16:44 RocknRollAd is offline Zoek Posten van RocknRollAd Voeg RocknRollAd toe tot je Buddy Lijst
noisecore
Bronze

Mastercard, no traces.

Nieuwe Post 05.11.2011 05:43 noisecore is offline Zoek Posten van noisecore Voeg noisecore toe tot je Buddy Lijst
« Vorige Thread | Volgende Thread » | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » Skrill (Moneybookers) & NETELLER » Geld van Netteller halen