PokerStrategy.com Home
Username:  Paswoord: 
Welkom bij PokerStrategy.com!
Als lid van PokerStrategy.com krijg je gratis toegang tot een deel van onze lesmaterialen. Daarnaast kun je van ons gratis pokergeld krijgen om je pokercarrière te starten als je slaagt voor onze pokerquiz.

Meld je nu aan en profiteer van alle voordelen die de leden van onze pokercommunity hebben. Ben je al lid, log dan in door rechtsboven je username en wachtwoord in te vullen.

Volg ons ook op en
Veel plezier in onze gezellige Nederlandstalige PokerStrategy.com Community!

PokerStrategy.com Forum » PokerStrategy.com » Tell-a-Friend - Verdien tot $500 per doorverwezen vriend! » Iemand tips?
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina Iemand tips?
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
Mivaro92
Silver

Iemand tips? Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hoi, ik heb 1 TAF en die heeft voorlopig slechts $10 vrijgespeeld en is er naar mijn weten mee gestopt. iemand een idee hoe ik nog wat TAFers kan binnenhalen?? zou wel leuke BR boost kunnen zijn.

Nieuwe Post 21.08.2011 01:33 Mivaro92 is offline Zoek Posten van Mivaro92 Voeg Mivaro92 toe tot je Buddy Lijst
Lanfear81
HeadAdmin

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Heyhey,

Hij staat al heel lang op hetzelfde aantal punten? Je kent deze TAF niet persoonlijk? Ander kun je hem altijd even aanspreken en vragen hoe het gaat en eventueel wijzen op bijvoorbeeld het startkapitaal bij 888poker of Poker770.

Verder zijn er heel veel manieren om nieuwe leden te werven via je link. Ik zal er hier een paar noemen, maar er zullen vast nog veel meer leden met andere, betere en originele ideeën zijn
  • Mensen uit je directe omgeving? Familie, vrienden die misschien geinteresseerd zijn in poker?
  • Heb je een website/blog? Dan kun je daar een link plaatsen
  • Speel je andere games? Misschien zijn daar mensen ook interested in poker
  • Ben je actief in andere (non poker) communities? Plaats daar je link (als het mag volgens de regels daar)
  • Facebook / Twitter / andere social media
  • Playmoney tafels (let op niet in de chat links spammen, dat mag vaak niet)
  • Heb je een youtube channel? Zet je link bij de video's
  • Skype / msn contacten
  • Hang briefjes op het prikbord bij je lokale supermarkt
  • Be creative shark cool . Het is zeker de moeite om er even goed over na te denken wat de mogelijkheden zijn, je kunt namelijk inderdaad een mooi bedrag verdienen, wanneer je een goede manier vindt.

Kennis van aandelen?
Bewijs het in onze $36.000 promotie van tradimo

Nieuwe Post 21.08.2011 10:30 Lanfear81 is offline Zoek Posten van Lanfear81 Voeg Lanfear81 toe tot je Buddy Lijst
elsifonio
Bronze

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Heb je een youtube channel? Zet je link bij de video's

hoe moet ik dit doen aub

Grtzzzzzz el.
Nieuwe Post 22.08.2011 22:06 elsifonio is offline Zoek Posten van elsifonio Voeg elsifonio toe tot je Buddy Lijst
Nordin
Bronze

quote:
Oorspronkelijk gepost door elsifonio
Heb je een youtube channel? Zet je link bij de video's

hoe moet ik dit doen aub

Grtzzzzzz el.

Hey elsifonio,

Je zou de link gewoon in de beschrijving van een filmpje of in je profiel kunnen zetten. Ik weet niet of dat is wat je bedoelde?

Nieuwe Post 24.08.2011 12:03 Nordin is offline Zoek Posten van Nordin Voeg Nordin toe tot je Buddy Lijst
Boom Structuur | Board Structuur« Vorige Thread | Volgende Thread »
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » PokerStrategy.com » Tell-a-Friend - Verdien tot $500 per doorverwezen vriend! » Iemand tips?