Meld je gratis aan bij PokerStrategy.com

GRATIS POKERGELD

Speel gratis poker

$50 gratis pokergeld voor ieder nieuw lid om zonder storting mee te pokerenMeld je gratis aan

GRATIS TRAINING

Leer pokeren

Leer winnen met top- coaches, gratis video's en strategie-artikelen

Meld je gratis aan

GRATIS POKERTOOLS

Gratis pokertools

Verbeter jouw pokerspel met onze gratis pokertools

Meld je gratis aan

SUCCES MET POKER

Meld je aan bij 's werelds grootste pokercommunity

Bouw voort op de ervaring van de grootste pokerschool en -community ter wereld

Meld je gratis aan

PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » Ongame » Uitbetaling BWIN
Laatste Post | Eerste ongelezen Post Print Pagina | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga onderaan naar deze pagina Uitbetaling BWIN
Auteur
Post « Vorige Thread | Volgende Thread »
antonPO
Bronze

Uitbetaling BWIN Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Hoi,

Ik heb vandaag 2 uitbetalingen laten op BWIN naar mijn Neteller account. Weet iemand hoelang dit duurt en hier problemen komen omdat ik 2 uitbetalingen heb laten doen?
Nieuwe Post 06.06.2012 12:59 antonPO is offline Zoek Posten van antonPO Voeg antonPO toe tot je Buddy Lijst
LetsGambleBaby
Totaal

RE: Uitbetaling BWIN Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Ik heb eens uit laten betalen bij pokerstars dit stond toen binnen een minuut op mijn neteller account, dus dat zou niet lang hoeven duren lijkt mij. Ik zou anders gewoon even met ze mailen, dan vertellen ze je precies hoe het zit.

Nieuwe Post 06.06.2012 13:12 LetsGambleBaby is offline Zoek Posten van LetsGambleBaby Voeg LetsGambleBaby toe tot je Buddy Lijst
antonPO
Bronze

Thread Starter Thread Gestart door antonPO
RE: Uitbetaling BWIN Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Oke, nou ik vind de communicatie met de mensen nogal lang duren. maar ik zal eens vragen. Ik hoop dat het snel gebeurd. weet je toevallig ook hoelang het dan duurt van Neteller naar je bank?
Nieuwe Post 06.06.2012 13:15 antonPO is offline Zoek Posten van antonPO Voeg antonPO toe tot je Buddy Lijst
LetsGambleBaby
Totaal

ik heb net bij titan poker via de chat gevraagd hoelang het duurt en bij hun duurt het 2-4 werkdagen.

En naar je bank vanaf neteller geen idee, ik weet wel dat neteller niet al te snel is, maar je kan ook gewoon een pas aanvragen en je geld daar gelijk vanaf pinnen.

Nieuwe Post 06.06.2012 13:17 LetsGambleBaby is offline Zoek Posten van LetsGambleBaby Voeg LetsGambleBaby toe tot je Buddy Lijst
Benji009
Bronze

Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

Ikzelf heb moneybookers (skrill) maar zoveel kan dit niet verschillen met Neteller. Van Bwin naar moneybookers duurt drie werkdagen, van moneybookers naar bank ook 3 werkdagen.

Nieuwe Post 07.06.2012 19:51 Benji009 is offline Zoek Posten van Benji009 Voeg Benji009 toe tot je Buddy Lijst
antonPO
Bronze

Thread Starter Thread Gestart door antonPO
Reply op deze Post Post Reply met Quote Bewerk/Verwijder Posts Rapporteer Post bij een Moderator       Gan naar de bovenkant van deze pagina

dankje voor je bericht!
woensdag 2 uitbetalingen laten doen, en vandaag al de eerste binnen om Neteller!
Nieuwe Post 08.06.2012 08:48 antonPO is offline Zoek Posten van antonPO Voeg antonPO toe tot je Buddy Lijst
« Vorige Thread | Volgende Thread » | Voeg forum toe bij Favorieten
Ga naar:
PokerStrategy.com Forum » Pokerrooms & eWallets » Ongame » Uitbetaling BWIN