Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Start opbouwen bankroll

• Infern0o1988
      Infern0o1988
      Bronze
      Ik ben een tijdje niet meer actief geweest op het forum, maar heb sinds kort de overstap gemaakt van SNG,s naar cashgames. Ik kan dan weg wanneer ik wil en kan meer tijd vrij maken voor mijn afstudeeropdracht. Op zondag wil ik nog wel is een toernooitje meepakken. Ik speel nu een aantal weken op 5NL en dat gaat de laatste dagen wel redelijk. Wanneer ik een grote sample heb over een x aantal handen dan wil ik die hier wel op het forum delen. Daarnaast weet ik niet goed hoeveel buy-ins ik het beste kan aanhouden om de overstap te maken naar 10NL? 25 buy-ins? Het liefst wil ik op elke limiet wel minimaal 50.000 handen spelen, zodat ik een bewijs voor mezelf heb dat ik de limiet kan verslaan. Mocht dit niet het geval zijn dan zal ik eerst moeten gaan werken aan mijn spel.
  • 14 antwoorden