Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

ik had gekozen voor 50 bonus gratis carol poker omdat die als enige aanbod stond later afgewezen

• willem222
      willem222
      Basic
      ik heb carol poker gedowload nadat ik al gekozen had de 50 gratis bonus geld van pokerstrategy daar naar toe gedaan.ik zag na in schrijving bij carol poker dat ik daar geen mogelijkheden heb om te kunnen storten om te kunnen spelen in de toekomst dus heb ik carol poker van mij laptop afgegooid.kan ik nu die bonus nu als nog na een andere site verwijzen waar ik wel nieuw ben en ook wil gaan spelen voortaan speel op meerdere poker sites al jaren vind het ook moeilijk om daarom alt weer een goede en vertrouwde poker site te vinden wie kan mij meer vertellen of er mee helpen vertellen wat ik nu moet doen .hoop dat ik het startkapitaal van 50 als nog naar andere pokersite kan zetten want bij carol is die af gewezen
  • 7 antwoorden