Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

mentaal probleem

• Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Sad man. Ik heb ook een paar van die dagen achter de rug.

Toch heb ik een vraag aan jou.

Hoeveel partijen heb je tussendoor gespeeld?

Gevaar van dit soort handen is namelijk, dat ze in je hoofd gaan zitten en daar gaan overheersen. Je ziet dan niet meer alle handen waarin je wel mazzel had en raakt uit balans. Downswings zijn een onlosmakend deel van poker en niet te vermijden. Het grote probleem met dit soort handen is, dat je juist hiermee vaak op de all-in zit en de klap dus harder aan komt.

Bij welke site speel je trouwens?

Eigenlijk zou je in zo'n situatie een overzicht moeten bijhouden van elke partij die je speelt. Gewoon opschrijven welke hand je kreeg en hoe de uitkomst was. meer hoeft niet, behalve bij bijzondere omstandigheden.

Wanneer je dan een flink aantal handen hebt opgeschreven, kun je analyseren of je echt abnormaal veel bad beats hebt, of dat ze binnen de normale normen vallen.

Het is maar een idee...

Sterke i.i.g.

Z.
    • dustje
      dustje
      Bronze
      ik zou ook stoppen met poker als ik jou was.

deze situatie die je schetst bijvoorbeeld:

KK all in
      een caller....Kd Qd
      Kutflop 2d 4d Ad
      turn Kc
      river Ad

ik bedoel er komen gewoon 2 ruiten azen. Daarnaast hit je je full house en verlies je gewoon van die verschrikkelijke ruiten aas op de river die hem zijn superflush maakt.

een paired ruiten A heb ik nog neit gehad in ieder geval en zou voor mij een rede zijn geweest te stoppen
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Wingdude,

Ik zou inderdaad al deze handen eens posten (lees eerst DEZE post door hiervoor), zodat we kunnen kijken of het ook allemaal bad beats zijn.

Daarbij horen bad beats nu eenmaal bij poker en zul je dit wel moeten kunnen relativeren om succesvol te worden. Elke keer dat je tegenspeler geld stopt in een situatie waarbij jij ver voorligt win jij geld! Misschien niet nu, maar op lange termijn komt dit allemaal weer in evenwicht. Mits jij niet anders gaat spelen door de bad beats uiteraard. Dit zijn juist de spelers die je aan je tafel wilt hebben en waarvan je veel geld kunt verdienen!

Daarbij heb ik het ook al in de vorige post aangegeven. Heb je veel bad beats in een sessie, stop dan want het wordt er vaak niet beter op. Beter kun je de volgende dag opnieuw beginnen. Het is 1 grote sessie, het maakt niet uit wanneer je verdergaat met deze sessie!

Succes en post je handen!
    • 1
    • 2