Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Alles kwijt :-S

• Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Bij hand 400 heb je een mooie suckout gehad. Was denk ik iets van KK vs AA in een multiwaypot, waar je je set kreeg.
      Da's de enige uitschieter die ik zo snel kan zien. Je hebt verder dus niet echt een suckout gekregen of gegeven.

Wat je wilt zien in die graph is dat de rode lijn omhoog gaat. Dat houdt in dat je consequent je geld de pot in duwt wanneer je voor staat. Dat zie ik bij jou niet terug.

Vanaf hand 2500 gaat 't mis. Maar dat kan verschillende oorzaken hebben. Het kan pech, tilt of gewoon slecht spel zijn geweest. Dat kan je met een graph niet zien, daarom moet je dus ook je handen posten.

Je verlies zit voornamelijk in de showdown handen. Ik kan me niet echt voorstellen dat het alleen komt door bad luck. Het heeft vast wel meegespeeld, maar dan zou je rode lijn veel meer omhoog gaan.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      kan je zulke garfieken ook amken in pokertracker, ik wil namenlijk ook wel weten hoeveel slanskybucks ik win/verlies met mijn allins
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      download ff poker grapher of pokerEV, beide gratis
      Met pokergrapher kan je wel geen sklansky bucks grafiek maken maar die werkt op veel meer sites als pokerEV

groeten
    • 1
    • 2