Thread: Battle of the Donkeys 22-06!!!

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Dat kan je zo niet zeggen Mystique.
      Een andere prijzenstructuur betekent een andere strategie.
      Mensen zullen anders gaan spelen en dat valt niet te vergelijken denk ik.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Foxie21
      Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
      Gratz Marcel

Best unfair als ik jou hoor vertellen hoeveel suckouts j doet en ik geen enkele keer en er dan nog uitga door als 75% favoriet :(
      Nuja dat is poker, gefeliciteerd en hopelijk is het volgende week aan ons om een mooi te cashen... :D
      Ik heb naar 't eind toe zowat anderhalf uur gevolgd en ik viel haast van m'n stoel. Ontzettend veel runner runner straights, flushes en zelfs meer van Marcel gezien. Enkel push of fold ook, met nochtans een meer dan gemiddelde stack.

Anyway: goed gedaan, maar je ziet dat je om ver te komen echt wel veel geluk moet hebben.

Oh ja, voor er bakken kritiek komen: zij die Marcel niet hebben gevolgd in die periode gelieve zich dan ook van commentaar te onthouden.

Proficiat Marcel!
      ik bedoelde dat niet negatief hoor. :D
      Het voelt gwn zuur als je er zelf als dik favoriet uitgaat, terwijl je gewoon heel goed speelt (rock-style 8%spelen :D )
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      hehe,

ik had dit staan bij mn warning.. zat net iemand te klagen dat het in het engels moest :P

The following chat was observed
      tsja, hoe kleiner het veld hoe groter de stacks worden :) kunt niet meer alles
      callen en vingers kruisen
      wir sind die hollander! wir kommen met sien allen
      wir kommen lekker lallen
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lekker gedaan Marcel!

Ik was te moe om het af te kijken, maar heel netjes!.

Z.
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Feli aan al de ITM=ers en Marcel mooi resultaat :D
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Dat is ook waar ja. En het totale resultaat was zeker niet verkeerd.
      Balen dat we er zelf niet aan hebben kunnen bijdragen, amper een kaart gekregen en die we kregen blinds mee opgepikt.
      Krijg ik 2 keer achter elkaar iemand mee allin met een goede kaart verlies ik de 2e van een QQ. Zwaar teleurstellend, maar weinig foutjes gemaakt volgens mij.
      En het volgen van de rest de hele avond heeft een hoop goed gemaakt. Al met al weer super gezellig. :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Dat is ook waar ja. En het totale resultaat was zeker niet verkeerd.
      Balen dat we er zelf niet aan hebben kunnen bijdragen, amper een kaart gekregen en die we kregen blinds mee opgepikt.
      Krijg ik 2 keer achter elkaar iemand mee allin met een goede kaart verlies ik de 2e van een QQ. Zwaar teleurstellend, maar weinig foutjes gemaakt volgens mij.
      En het volgen van de rest de hele avond heeft een hoop goed gemaakt. Al met al weer super gezellig. :)
      Och.... slechte kaarten zegt niet alles. Ik kom juist in toernooien waar ik minder goede kaarten krijg verder. Je riskeert namelijk ook minder vaak je chips.

Gisteren was mijn beste hand een QQ. Verder kreeg ik een AQs, 2x AQo, 1x AJ, KQs, JTs en wat pairs van 77 of lager. Toch werd ik 821e.

Heb bijna alles bij elkaar gestealed, bij gebrek aan betere handen.

Geduld hebben bij slechte kaarten en wel af en toe stealen bij goede reads is denk ik de enige oplossing in zo'n situatie.

Edit: volgens mij had ik ook 1x AKo, die ik moest folden....
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Timothy was gisteren ook behoorlijk kaartdood.
      Krijgt 2x AQ achter elkaar en vergroot z'n stack van 2k naar 10k.

Weer een tijd krijgt ie niks, totdat ie met een stack van 5k opeens KK krijgt.
      Yes!! Eindelijk weer een goede hand.
      Hij gaat all-in, wordt gecalled door A3o.
      Flop Axx en Timothy zit op een flush draw.
      Er valt natuurlijk geen flush en ook geen K meer.....

Dus goede kaarten krijgen is niet altijd feest :)
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      met stealen kun je idd je stack goed uitbouwen

maar daar zit toch een behoorlijke geluksfactor in, aangezien mensen echt soms een monsterhand hebben
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      even aan iedereen mijn tactiek uitwijden.

de wekker ging vanmorgen weer om 6 uur.

en ik had de payout structuur bekeken.

die begon heel vlak en liep daarna redelijk stijl op. vanaf plek 450 werd het pas veel meer.

om dus enigzins goed erdoor te komen heb ik indd heel veel gepusht. ook met het oog op of naar bed of een massive stack opbouwen.

als je eenmaal bij de eerste 2900 zat was leuk. maar pas bij plek 450 schoof je weer een beetje op.

ik heb dus vooral in het begin toen ik eenmaal ITM heel veel gepusht. ook met 40 BB nog.
      als ik die hand wilde spelen ging ik hem toch doorzetten. dan maar pushen dan hoef ik hem ook niet op de flop weg te leggen.

toen ik eenmaal wat dichterbij de finaletafel kwam ben ik tighter gaan pushen, ook aangezien er bijna om de 10 mensen 20 dollar bij kwam.

waar ik nu nog wel over nadenk is toen ik 2,5 miljoen fiches had. ik had toen denk ik beter ubertight moeten gaan spelen. dan was ik zoveel hoger op de payout ladder gekomen en had ik de finaletafel misschien zelfs gehaald. maar 4 uur in de morgen denk je niet altijd even helder meer.

wat verder ook belangrijk was, ik pushte vrij loose maar callde redelijk tight had ik het idee. kortom mijn geld lag er al in en iemand anders nam de beslissing om te callen.

even voor de duidelijkheid, dit is niet mijn normale spel. normaal ontvang ik de suckouts.
      dus het was wel heerlijk om al die suckouts uit te delen.

die K2 push was overigens vanuit de small blind.

nu is er een beetje een gemengd gevoel. kben wel blij met de 26e plek. maar de finaltafel lag in het verschiet. en daar is alles mogelijk.

kmoet mijn eerste grote online toernooi nog winnen.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      nog even een ps.

met goed poker had het niet veel te maken.

maar daar is het dan ook battle of the donkeys voor.
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Je krijgt nog wel een kans :) . $400+ is ook niet mis. Op sitout gaan was als donkey ook nog mogelijk :D
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      sit out heb ik over nagedacht.