Hoe bouw ik een mooi bankroll op? Tips??

• threebanger879
      threebanger879
      Basic
      Hallo,

Ik ben Leo en heb op dit moment een BR van ongeveer $100. Nu is mijn probleem dat ik hier een beetje op
      onlineroulette
      steken, ik maak geen echte grote winsten en dat iriteert me. Ik kom maar niet hoger.. Heeft iemand een tip wat ik zou kunnen doen om me BR op te krikken?
  • 7 antwoorden
    • Duchesst
      Duchesst
      Bronze
      1: Focussen op 1 variant
      2: Goed studeren op de artikels, video's en coachings. Niet alles tegelijk lees bv een artikel aandachtig zodat je het begrijp en ga dan iets anders doen waar je niet bij moet nadenken, dan geef je de stof die je hebt geleerd de tijd om te bezinken.
      3: Probeer een systeem te vinden om tilt te voorkomen en als je toch gaat tilten je op tijd kunt stoppen. Bv een stop-loss systeem of sessies met een maxmimun duur te spelen.
      4: en dat is misschien het belangrijkste hou je aan een goed bank roll management.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Goed brm, dicipline zelfkennis en geduld.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hoi,

Ik heb deze thread even verplaatst naar een iets geschikter forumdeel.

De belangrijkste tip die ik je kan geven is inderdaad studeren: bekijken van video's, lezen van de artikelen op deze site, het posten van handen in de handbeoordelingsforums, enzovoorts.

Welkom op het forum trouwens. Misschien is het leuk als je je nog even voorstelt in het Stel je voor!-onderdeel :) .

Veel succes!

Orodin
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      Is het slecht om als beginner 2 varianten te spelen?

Ik heb een hele tijd Cash Games gespeeld op PokerStars, maar omdat er in de toekomst een switch is naar een .be-client en hierdoor enkel SnG's nog internationaal zijn, ben ik meer en meer artikels beginnen lezen over SnG's.

Nu heb ik mijn 2de startkapitaal gekregen op PartyPoker en ben van plan om op PokerStars SnG's te spelen en op PartyPoker Cash Games.

Ik heb wel steeds de starthandenkaart van de bronze strategie bij me als ik één van de twee varianten speel, om zaken niet door elkaar te mixen.

EXTRA:
      Wanneer is het een goede tijd om de charts en strategieën toe te passen van de Silver-status?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Dat is weer die spambot. Treebanger stelt die vragen op alle fora.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kefkef
      Slecht zou ik niet eggen, maar ik zou het zeker niet aanraden. Als beginner heb je een pak te leren en als je je maar op 1 variant moet focussen zal dat gewoon sneller gaan.

Wanneer is het een goede tijd om de charts en strategieën toe te passen van de Silver-status?
      Als je de artikelen van de brons en basic status snapt en kan toepassen.
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      Slecht zou ik niet eggen, maar ik zou het zeker niet aanraden. Als beginner heb je een pak te leren en als je je maar op 1 variant moet focussen zal dat gewoon sneller gaan.

Als je de artikelen van de brons en basic status snapt en kan toepassen.
      Snappen doe ik het toepassen, totaal niet -__-
      Ik ga daarom vanaf nu ook gewoon per dag dat ik speel 1 artikel te lezen en dat artikel ga toepassen in mijn spel ipv alle artikels in een keer lezen.