Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Koning Albert gestaked MTT avontuur

• solartje
      solartje
      Bronze
      van alle handen die op deze pagina poste vind ik enkel die 99 overshove verkeerd. DIe AJs resteal vind ik zeker kunnen. Je hebt iets minder dan 20BB en dus de perfecte stacksizes om te 3betshoven, eerder dan te openen. Je hebt hiet zeker nog FE en kan hier 1/4de van je stack pakken zonder weerstand, en als ze callen doe je het zeker niet slecht.

Die 99 overschoven nadat er al 2 raisers voor je in de pot zitten is gewoon slecht. Snapfold dit.

Filter in HEM eens de handen op
      vpip= true
      2 raisers voor je
      preflop AI
      en kijk met welke handen minstens één van die 2 spelers zit.
      zelf TT/JJ kan je daar gerust folden , QQ is borderline. QQ+/AK (en AK enkel omdat kans op AA/KK dan minder groot is) zou ik daar repushen

Die 99 aan de FT fold ik wel nog. denk dat je als je wat edge hebt, wel wat betere spots kunt vinden. Zeker fullring FT zijn spelers gewoon te tight. Je kan vaak beter 2 x FI zelf shoven dan een 50/50 callen met 20BB die je kreupel maakt en je FE afneemt. Omdat speler dus UTG zit (tighte range), en vooral omdat je je eigen future FE op het spel zet , call ik hier TT/AK+ call ). met 12bb (tenzij hij een reg is) zie ik hem al geen KQ pushe, of T9. denk dat zijn range wel nog wat tighter is, al maakt het niet zoveel uit in de beslissing, omdat future FE > paar %odds meer.

Van huzink zen comments snap ik echt niets, en al die pushes die je toonde zijn echt zo std als iets, denk dat je zelf nog te tight pusht.
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      Ok thanks for comments... Ik kan me volledig vinden in de commentaar die je geeft solartje. Die 99 was voor mij ook een randgeval, en je hebt waarschijnlijk wel gelijk wanneer je zegt dat ze dat op zulke stakes vaak tight doen. Daarom is weggooien voor mij zeker een optie. Het probleem is dat hij echter niet echt diep meer zit en dit met veel broadwaykaarten zal doen, en zoals Bill aangaf met 66+

Het is misschien inderdaad zo dat er betere spots te vinden zijn met de edge die je hebt.

PS: Ik ben momenteel een vakantiejob aan het doen, waardoor ik amper aan spelen toekom... Hopelijk heb ik in de weekends af en toe tijd om nog eens een paar toernooitjes mee te pikken. Dadelijk nog een sessie opstarten, hopelijk wordt het wat!
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      Mijn poker ligt momenteel nog steeds volledig lam. Mijn vakantiejob duurt nog tot het einde van augustus en meteen daarna vertrek ik voor 2 weken op vakantie...
      De zin om te spelen is erg aanwezig, maar net op de momenten dat ik kan spelen, starten de toernooitjes te traag op...
      vanaf half september zal ik (hopelijk) terug wat regelmatiger spelen, en eens eindelijk beginnen met winsten bij elkaar te spelen voor mijn gulle backers :)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Eff de topic wakkerpoken , we zijn de 3e week van september , dus ben je back in the country?
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      De 2 weken zijn uiteindelijk 3 weken geworden... Vandaag dus pas net terug thuis gearriveerd. Ik start wellicht binnenkort eens terug wat poker op... Ik zal dan ook weer op skype te vinden zijn, dus zullen dan elkaar nog wel ns horen!

tot binnenkort! Voor Hopelijk eens wat pokernieuws :)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Welkom terug in ons mooie *kuch* klimaat:P
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      Wel wel, ik ben best tevreden met dit klimaat! Maar goed, het mindere nieuws is wel dat het schooljaar weer begonnen is met de bijbehorende verantwoordelijkheden en plichten!

Ik heb een nieuwe laptop moeten kopen, omdat mijn oude een uiterst irritant lawaai maakte dat ik niet opgelost kreeg. Bijgevolg moet ik nu de nieuwe laptop voorzien van de nodige software.

Qua pokernieuws zal ik dit weekend proberen een grafiek te plaatsen van wat ik gespeeld heb. Ik vermoed dat het om niet al te veel toernooien gaat. Als ik het mij nog goed herinner ben ik iets van een 25 buy-ins down.

Afhankelijk van hoeveel tijd ik heb in mijn masterjaar (belachelijk veel papers) wil ik graag nog af en toe een poging wagen op de pokertafels, om eindelijk eens weer een degelijke cash te pakken. Al is het natuurlijk aan de backers die de beslissing moeten nemen, aangezien ik een zeer klein volume draai.

Zoals gezegd zal ik ook nu tussendoor weer wat vaker aanwezig zijn op skype.