WesleyTheMan’s Blog
Een nieuw blog
Van mijn vorige blog heb ik een beetje een rommeltje gemaakt. Het overzicht was weg en ik switchte (weer) telkens van maingame. Nu ik een nieuw vast plan heb wil ik een nieuw blog beginnen om het overzicht te behouden.
Maingame
Ik heb tijden geswitched van game wat niet goed was voor mijn bankroll. Ik heb niet hoeven storten ofzo, maar telkens als ik iets had opgebouwd werd het weer afgebroken doordat ik gekke games ging spelen. Ik heb eens goed nagedacht wat ik nu eigenlijk wil. Ik wil op de eerste plaats veel plezier hebben in het spelen van poker. Op de tweede plaats wil ik graag een mooie bankroll hebben en hogere stakes spelen. Toen ik begon met poker heb ik mijn bankroll opgebouwd met stt’s. Dit wist ik het langst vol te houden van alle games die ik heb gespeeld. Ik wil dus weer stt’s gaan spelen op stars.
Bankroll en BRM
Mijn bankroll bedraagt nu $160,-. Hiermee speel ik $3,50 stt’s. Mijn schema voor het up en downmoven ziet er alsvolgt uit:
BR
>$350,- = $7,-
>$1000,- = $15,-
>$2750,- = $30,-
Ik kan hem nog verder uitbreiden maar dat is voorlopig toch nog niet van toepassing.
Doelen
- Spelen met plezier
- 1 januari 2012 steady op de $7,- stt’s spelen.
- SNG wizard aanschaffen
- Stt videos kijken (heb al veel van steambull gekeken, erg goede vids!)
- Stt coachings volgen
- Stt artikelen lezen
Geïnspireerd door Arjon’s Step Challange wil ik zelf ook eens zo’n challange opstellen. Wanneer dit gaat gebeuren weet ik zelf ook nog niet. Goede stt-spelers maken daar echt wel een kans en een toernooi als de EPT spelen is iets waar wij allemaal van dromen.
Wat te verwachten in dit blog
In dit blog kun je leuke/discutabele handen verwachten. Wekelijks een update met graph en dergelijke. Wie nog suggesties heeft, laat je horen!