Fold turn met AA

• RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Hoi hier dacht ik dat je weinig beat? Wat zouden jullie doen?

Sorry weaktight is offline edit nu wel

b]Pre-Flop:[/b] (30, 9 players) MasterOfDisaster is SB A:heart: A:diamond:
      6 folds, Biszku calls 20, MasterOfDisaster raises to 80, Tina284 calls 60, Biszku calls 60

Flop: 6:heart: J:spade: 5:club: (240, 3 players)
      MasterOfDisaster bets 200, Tina284 calls 200, Biszku calls 200

Turn: 2:heart: (840, 3 players)
      MasterOfDisaster bets 540, Tina284 folds, Biszku raises to 1,080, MasterOfDisaster
  • 13 antwoorden
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Zie mezelf hier nooit folden eigenlijk :p
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      No Limit Holdem Tournament PokerStars 9 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com $2.00+$0.20 Stacks: UTG Folp101 (3,000) UTG+1 hazelasty (2,980) MP1 Krikoun (3,000) MP2 sileni.tzoia (3,000) MP3 Gafitas21 (3,000) CO alliolli (2,980) BTN Biszku (2,980) SB MasterOfDisaster (3,140) BB Tina284 (2,920) Blinds: 10/20 Pre-Flop: (30, 9 players) MasterOfDisaster is SB A:heart: A:diamond: 6 folds, Biszku calls 20, MasterOfDisaster raises to 80, Tina284 calls 60, Biszku calls 60 Flop: 6:heart: J:spade: 5:club: (240, 3 players) MasterOfDisaster bets 200, Tina284 calls 200, Biszku calls 200 Turn: 2:heart: (840, 3 players) MasterOfDisaster bets 540, Tina284 folds, Biszku raises to 1,080, MasterOfDisaster calls 540 River: 6:spade: (3,000, 2 players) MasterOfDisaster bets 20, Biszku calls 20 Final Pot: 3,040 Biszku shows a straight, Deuce to Six 3:diamond: 4:diamond: MasterOfDisaster shows two pair, Aces and Sixes A:heart: A:diamond: Biszku wins 3,040 (net +1,660) MasterOfDisaster lost 1,380 Tina284 lost 280
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PtiiiPtaaa
      Zie mezelf hier nooit folden eigenlijk :p
      dit
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      raise groter pre-flop, 3x bb + 1 per limper is niet genoeg early stage want ze zijn nogal call happy,
      En ik zou dit alleen folden tegen nits.... of als ik echt een read heb. :)
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Ik beat niet veel misschien Jx en 78 draw verder zie ik niet echt veel dingen in zijn range zitten die ik beat. Air is denk ik uitgesloten. Dus blijft er een range over van 2 pair sets and straights.

Denk toch nog steeds een fold.

1bb extra kan uit positie maar dat in positie raisen van 4BB vind ik echt van de domme, early of niet.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld
      Ik beat niet veel misschien Jx en 78 draw (en zou je die zo spelen) verder zie ik niet echt veel dingen in zijn range zitten die ik beat. Air is denk ik uitgesloten. Dus blijft er een range over van 2 pair sets and straights.

1bb extra kan uit positie maar dat in positie raisen van 4BB vind ik echt van de domme, early of niet.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Ik beat niet veel misschien Jx en 78 draw (en zou je die zo spelen) verder zie ik niet echt veel dingen in zijn range zitten die ik beat. Air is denk ik uitgesloten. Dus blijft er een range over van 2 pair sets and straights.

Edit en die minraise straalt volgens mij ook aardig wat sterkte uit
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Twee paar heeft die niet, met welke twee paar zou hij preflop je raisje gecalld hebben? Een straat lijkt me om dezelfde reden ook redelijk onwaarschijnlijk. Setje 5 of 6'en eventueel, AJ KJ QJ ...
      Ik zou AA nooit kunnen wegleggen daar, al is dat onder voorbehoud want heb gisteren setje 7 op de flop gefold :f_biggrin:
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Twee paar heeft die niet, met welke twee paar zou hij preflop je raisje gecalld hebben? Een straat lijkt me om dezelfde reden ook redelijk onwaarschijnlijk. Setje 5 of 6'en eventueel, AJ KJ QJ ...
      Ik zou AA nooit kunnen wegleggen daar, al is dat onder voorbehoud want heb gisteren setje 7 op de flop gefold :f_biggrin:
      als hij 43 voor de straight heeft kan hij dan geen 2 pair hebben?
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Dit zijn vrij moeilijke situaties.
      Dit ligt vooral aan de stakes waar je op zit (microstakes).
      Eigenlijk ben je eerst hard voor value aan het gaan maar het probleem is dat villain met zon line eigenlijk een heel sterke range represent.

Daarom zit je met een situatie waar je heel hard kunt betten voor value en plots gaat folden op een raise, wat niet vaak gebeurd.

Dit is eigenlijk heel hard read afhankelijk en ik vind dit best moeilijk te beoordelen.
      Zeker met een limp/call preflop sluit ik QQ,KK uit.
      Op zon stakes zijn er heel wat spelers die zo doorzichtig zijn dat dit echt bijna enkel de nuts is.

Ik heb dit vaak gefold in zon situaties maar het hangt er gewoon vanaf op welke range je hem zet. En daar kan je over blijven discussieren...

Iig heel goed dat je hier de waarde van je hand niet overschat.
      Dat is eigenlijk de voornaamste les die je uit deze hand kan trekken en dat had je dus blijkbaar al door aangezien je de hand postte.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Dodelijke uitleg thanks!
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Wat is je punt? :f_confused:
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Wat is je punt? :f_confused:
      Om te beginnen openlimpt en de raise callt deze speler wat al vaak duidt op een vis.

Een vis zijn range is heel wijd PF. Op het moment dat de vis de turn minraised denk ik dat er dus een hele kleine sterke range over blijft van zijn wijde PF range.

In die wijde PF range wat nu sterke made hands zijn zitten dus ook 43+ 67 en zoals je al aangaf 66/77