Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Dringende hulp nodig

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Dat is een mooie start van je nieuwe bankroll :s_cool:

Misschien kun je een blog bijhouden van je nieuwe start, waarin je bijhoudt welke stappen je neemt, welk bankrollmanagement je hanteert etc. Op die manier heb je altijd een stok achter de deur.
    • 040rick
      040rick
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Dat is een mooie start van je nieuwe bankroll :s_cool:

Misschien kun je een blog bijhouden van je nieuwe start, waarin je bijhoudt welke stappen je neemt, welk bankrollmanagement je hanteert etc. Op die manier heb je altijd een stok achter de deur.
      Bedankt, zal dit ook gaan starten als ik er ook echt mee begin.

Ik heb wel een vraag:

MSS buy-in chart
      Limiet Buy-in Minimum Maximum
      NL2 $0,80 $0,60 $1
      NL5 $2 $1,50
      $2,50
      NL10 $4 $3 $5
      NL25 $10 $7,5 $12,50
      NL50 $20 $15 $25
      NL100 $40 $30 $50

De chart zegt dat NL2 max buyin 1$ is, alleen als ik op pokerstars aan een tafel wilt is de max buyin 5$ hoe zit dit?? en hoeveel moet ik dan gewoon aan houden op die tafels
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hier wordt met minimum en maximum wat anders bedoeld dan waarmee je aan tafel kunt.

Stel je speelt NL2, dan ga je met $0,80 aan tafel zitten (40 big blinds). Zodra jouw stack onder de $0,60 komt (30 big blinds), koop je weer chips bij zodat je weer op $0,80 uitkomt). Mocht je jouw stack vergroten tot $1 of meer, dan verlaat je de tafel.

Dit heeft er mee te maken dat de strategie ontworpen is om ideaal te spelen met een stack rond de 40 big blinds. Bij minder dan 30 werkt het niet meer optimaal, en met meer dan 50 precies hetzelfde, plus dat je dan teveel riskeert.
    • 1
    • 2