Elephant - Verwijderen van PostgreSQL

• NatasNL
      NatasNL
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Arjon
      Oorspronkelijk gepost door NatasNL
      Wat een ellende met dat postgresql X(

Voor zover ik kan zien is ALLES verwijderd van mijn lappie maar het er weer normaal opkrijgen (al tig x olifantje opnieuw geinstalleerd) ho maar!

Ik ben er klaar mee dan maar geen analyses wat een baggerzooi X( X( X( X(
      Klopt het dat het inmiddels wel is gelukt? (gezien je reactie in andere thread? :) )
      Jep is gelukt sterker nog olifantje draait zelfs :D
    • 12esolve
      12esolve
      Bronze
      Ik heb het gisteren moeten verwijderen omdat ik HEM ging installeren (postgessql stond er al op omdat ik eerst elephant had)

Gwn ff in program files zoeken in de dir van HEM of elephant en dan is er een icoontje om het zo te deinstalleren

Mod-edit: het verwijzen naar illegale downloads staan wij niet toe op het forum ;)
    • FriskyArt
      FriskyArt
      Bronze
      Mocht de uitleg van de topicstarter niet duidelijk zijn kijk hier even;

http://www.pokertracker.com/products/PT3/docs/PokerTracker3_Manual_Uninstall_Reinstall_PostgreSQL.pdf
    • Twinslife
      Twinslife
      Bronze
      foutcode hier foutcode daar
      ik ben er klaar mee pffff X(
    • euroshopper
      euroshopper
      Bronze
      Ook ik zit nu met dit probleem.
      Ik Maakte al een tijdje gebruik van HEM, alles ging goed totdat ik gister Elephant wou installeren. Deze deed het niet en toen heb ik dus PostgreSQL verwijderd en samen met Elephant er opnieuw opgezet.
      Nu blijkt dus dat Elephant het wel doet maar HEM niet meer,, deze gaf aan:

Database Control Panel

Holdem Manager needs to know where to find the database. Please enter in the details below and click on connect.

Server Name: Heb ik 'ProstgreSQL Database Server 8.3' ingevult.
      Port Number: Heb ik '5432' ingevult.
      Login Name: Heb ik 'postgress' ingevult
      Password: Heb ik mijn eigen password ingevuld.

dit allemaal naar het volgend van de volgende link:
      http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=24647&page=1

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Kom er namelijk niet meer uit. Misschien heb ik iets simpels over het hoofd gezien ofzo.. X(
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door euroshopper
      Ook ik zit nu met dit probleem.
      Ik Maakte al een tijdje gebruik van HEM, alles ging goed totdat ik gister Elephant wou installeren. Deze deed het niet en toen heb ik dus PostgreSQL verwijderd en samen met Elephant er opnieuw opgezet.
      Nu blijkt dus dat Elephant het wel doet maar HEM niet meer,, deze gaf aan:

Database Control Panel

Holdem Manager needs to know where to find the database. Please enter in the details below and click on connect.

Server Name: Heb ik 'ProstgreSQL Database Server 8.3' ingevulD.
      Port Number: Heb ik '5432' ingevulD.
      Login Name: Heb ik 'postgress' ingevulD
      Password: Heb ik mijn eigen password ingevuld.

dit allemaal naar het volgend van de volgende link:
      http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=24647&page=1

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Kom er namelijk niet meer uit. Misschien heb ik iets simpels over het hoofd gezien ofzo.. X(

Iets simpels is misschien postgres ipv postgress? Sorry, ben geen expert! Bij mij werkt het ook nog niet. Helaas...
    • davydoff222
      davydoff222
      Bronze
      heb de postgreSQL kunnen verwijderen maar bij het instaleren krijg ik nu de melding 'user elephant can not be created:The user account already exists!
      Iemand een idee hoe ik ditprobleem oplos?
      Alvast bedankt!
    • ExPLoDa
      ExPLoDa
      Bronze
      Ik word letterlijk schijtziek van die klote olifant. Heb hem geprobeerd te installeren. Niks dan errors en foutmeldingen. Had hem werkend nadat ik de laatste versie had gevonden, omdat pokerstars een update heeft gehad in de hand history. Maar toen adde hij niet automatisch handen.

Ben nu al bijna 2 uur bezig om postgreSQL van mn pc te halen, maar dat gaat natuurlijk niet. Ook al 23x geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar guess what? Dat gaat natuurlijk niet.

Het is ronduit rotzooi. Slecht geprogrammeerd. Niks mee aan te vangen. Een echte aanfluiting.

Dit komende van een ICT student.

Pokerstrategy, ga je schamen...
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ExPLoDa
      Ik word letterlijk schijtziek van die klote olifant. Heb hem geprobeerd te installeren. Niks dan errors en foutmeldingen. Had hem werkend nadat ik de laatste versie had gevonden, omdat pokerstars een update heeft gehad in de hand history. Maar toen adde hij niet automatisch handen.

Ben nu al bijna 2 uur bezig om postgreSQL van mn pc te halen, maar dat gaat natuurlijk niet. Ook al 23x geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar guess what? Dat gaat natuurlijk niet.

Het is ronduit rotzooi. Slecht geprogrammeerd. Niks mee aan te vangen. Een echte aanfluiting.

Dit komende van een ICT student.

Pokerstrategy, ga je schamen...
      Bedoel je PostgreSQL? Dat is namelijk alleen maar een hulpprogramma van de elephant. Ook HEM en PT maken gebruiken van postgreSQL.

't is altijd zo dat tracking software wat moeite kost om te laten runnen, maar het is het waard. Als ICT student moet je er echt wel uitkomen toch?