Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Knockout SNGs

• ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Het viel me gisteren op dat op Stars de Knockout SNGs een behoorlijk lagere rake hebben dan de gewone SNGs. Bvb op de $15 heeft een Knockout SNG een rake van $1.10 terwijl bij de gewone SNGs het $1.30 is.

Mag ik daaruit concluderen dat je bij de Knockouts een hogere ROI kunt behalen ? Ik kan me niet direct inbeelden dat bij de Knockout-structuur je verwachte ROI-before-rake lager zou zijn dan bij een gewone structuur. Integendeel, ik kan me inbeelden dat bij Knockout er nog meer fouten gemaakt worden.

Klopt het dat de strategie hier is dat je wijder callt en shovet wanneer je je tegenstander covered hebt, simpelweg omdat je meer equity hebt wanneer je de andere bust ? Iemand enig idee hoeveel wijder dat typisch zal zijn ? Ik houd van simulaties, maar jammergenoeg supporteert SNGWiz (bij mijn weten) geen Knockout SNGs.
  • 3 antwoorden
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      De rake van turbo's zijn ook weer lager..denk omdat je er veel meer speelt in een uur dan een normale snelheid.

Maar ik ben wel benieuwd naar antwoord op je echte vraag.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Je vergelijking met turbo's illustreert wat ik bedoel. In turbo's is je edge gewoon een pak kleiner waardoor je te verwachten ROI ook kleiner zal zijn. Moest de rake daar dus even hoog zijn als op de regulars, zou het veel moeilijker (if not impossible) zijn om winstgevend te spelen. Idem voor hypers waar je nog hooguit enkele procenten ROI haalt.

Dus als je bvb een turbo gewoon tegenover een turbo knockout zet, dan zie je dat de rake bij die laatste lager is. Nochtans duren ze even lang, dus je zou bijna gaan denken dat de verwachte ROI op knockouts lager zou moeten uitvallen waardoor ze daar dus een lagere rake gezet hebben.
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Ben ook erg benieuwd naar het antwoord op deze vraag.