Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten
weet iemand hoe die bonusboxpromotie juist werkt, maw, wat moet je doen om mee te mogen doen?
In hun mail staat dat ik me moet registreren en 350dollar storten, maar van die storting vind ik nergens anders iets terug?
Ik heb me gewoon aangemeld via die link in de e-mail.
Over een storting heb ik niets gelezen, beetje raar ook dat je $350 moet storten voor een cadeau van 5 dollar en een freeroll, terwijl je ook nog 500 punten moet halen binnen een week.
Ja ik vermoed dat de bonus voor iedereen anders is en aangepast is op je speltype en spelvolume in het verleden, zodat het voor iedereen interessant is.
Anders krijgt een NL100 speler dadelijk $5, of een NL4 speler moet opeens 1000 points verdienen.
Deze post is 1 keer bewerkt, voor het laatst door xLadyFx: 31.03.2012 20:10.
Hoe werkt dat nu precies? Heb me ingeschreven en meer dan 60 statuspunten behaald. En wat is die 25% tot 50$ bonus?
Die 5$ is standaard of wat? (eventueel als je de statuspunten behaald) en die 25% tot 50$ is een verrassingsbonus ofzo (Als je de box opent...) ? Of is het 25% rakeback? En dat kan varieren elke maand gedurende 6 maand? Niet echt duidelijk allemaal.
Hoe werkt dat nu precies? Heb me ingeschreven en meer dan 60 statuspunten behaald. En wat is die 25% tot 50$ bonus?
Die 5$ is standaard of wat? (eventueel als je de statuspunten behaald) en die 25% tot 50$ is een verrassingsbonus ofzo (Als je de box opent...) ? Of is het 25% rakeback? En dat kan varieren elke maand gedurende 6 maand? Niet echt duidelijk allemaal.
Mijne is net wat anders, maar heb geen roll meer daar:
16. Als het aanvankelijk gestorte bedrag, om de bonus te genereren, wordt opgenomen alvorens de inzetvereisten voor de bonus zijn vervuld, dan wordt het actuele bonusbedrag (en alle winsten uit de inzet van het bonusbedrag) geannulleerd.
Ik neem aan dat dan alleen je laatste bonusdeel vervalt. Ik ga er vanuit dat je over 5 maanden bijvoorbeeld de gratis $5 uit de eerste maand al wel vrijgespeeld hebt
Maar ok, voor de laatste maanden is het dan wel even interessant om te kijken wat de exacte condities zijn en hoe vaak je het bedrag moet inzetten voordat je het vrijgespeeld hebt.
normaal moet je voor de instant bonussen 2.5keer het bonusbedrag in bonuspunten verdienen. je krijgt 2 bonuspunten per dollar rake die je genereert. die instant bonus is dus zeer winstgevend en snel vrijgespeeld