Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

help solartje aan zen stat studie.

• solartje
      solartje
      Bronze
      Hey,

Ik ben op zoek naar de volgende gegevens voor men stat studie op 45man sng.
      Zou iedereen die 45man speelt (enkel deze games) telkens zijn

vpip/pfr en zijn EVbb/100 kunnen posten (+sample size)

thanks alot.
      Ps als je eventueel sterk je game hebt veranderd, kan je eventueel wel deze stats appart posten. voor en na je veranderingen.
  • 7 antwoorden
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Bronze
      819 games op de $1,50
      303 games op de $3,50

• solartje
      solartje
      Bronze
      super, thanks kokkie . hopelijk kan ik er nog een PAK krijgen. hoe meer stats, hoe beter men inzicht word.

is die bb je evbb? en kan je die in evbb/100 zetten?
      per hand is dat getal zo klein.
    • euroshopper
      euroshopper
      Bronze
      18/16
      13,4bb/100
      18,9k handen
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Je moet me maar een keer aanspreken op Skype dan kan ik wat screenshots sturen.

@euroshopper: daar heeft solar weinig aan, per level is het nuttig, maar anders zegt het niets.
    • solartje
      solartje
      Bronze
      is good erwin. kom er meteen op :)

euroshopper. je stats schieten er wel wat uit. dat gaat over iets van een 400 sng's? is nog vrij variance gevoelig. is dat EVbb/100 of bb/100 en op welke stake is dit?

was vergeten te zeggen, liefst stats op 3/45 - 7/45 's :D
      0.25 en 1$ games hou ik er liever uit.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Als je solar echt perfect van nut zijn, moet je het volgende doen.

Eerst zeggen welke bi lijkt me al handig.

Dan per blindlevel.

Je vpip/pfr/evbb/100 hands zetten/sample

En dan gooit hij dat in een gigantisch excelbestand en dan vergelijkt hij dat met mijn stats en dan zegt hij niemand komt aan de stats van die gekke liessens :D
    • euroshopper
      euroshopper
      Bronze
      Ben een beetje n fish in HEM. Weet niet waar ik deze stats allemaal kan vinden. Zie alleen mn overall stats denk ik. Kan evt. ook joinme oid aanzetten en dat je me dan zegt waar ik moet kijken in HEM, als je daar interresse in hebt tenminste

Zit nu op de 3,5$. Maar weet niet hoeveel sample ik daarvan heb. ( heb nml ervoor de 0,50$ en 1,50 gespeeld :f_biggrin: )