2-7 single draw nl toernooi push-fold?

• deuntjes
      deuntjes
      Bronze
      kan iemand mij vertellen wanneer ongeveer de push-fold fase in een 2-7 single draw toernooi begint? en eventueel zelfs een ruwe schatting van ranges om dat dan mee te doen? Ga een kleine freeroll spelen, enkel voor belgen op stars, en ik vermoed dat het deelnemersveld even onervaren als ik zal zijn Alle hulp is welkom, alvast bedankt
  • 6 antwoorden
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Als je de basis al goed weet kun je al een heel end komen, want er zullen waarschijnlijk ook spelers meedoen dat geen idee hebben wat de regels zijn.
      Push/fold-fase is vergelijkbaar met een NLHE toernooi. Dus als je grofweg 15bb hebt kom je al bijna in de push/fold-fase. Zeker met de hoge ante van 25% t.o.v. de BB.
      Als het gaat om push/foldranges heb ik zelf te weinig ervaring, maar zal 9 hoog altijd wel pushen. Al zou ik dan geen kaart meer wijzigen.

Veel succes vanavond :pokerface:
    • deuntjes
      deuntjes
      Bronze
      bedankt voor de snelle reactie, daar kom ik al wel een eind mee, dus hoewel er maar op 2 straten kan worden gebet, blijft push-fold ongeveer zelfde, kan ik wel begrijpen als ante 25% is indd,

heb trouwens op het engels forum ook nog aardig wat info gevonden, maar dit nog niet
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      fuck, weer vergeten die freerol..succes!
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Hoe is de freeroll afgelopen?
    • deuntjes
      deuntjes
      Bronze
      resultaat was minder dan gehoopt, zat aan tafel met iemand die spelletje duidelijk beter doorhad dan ik, 50ste van de 150, enkel eerste plaats werd betaald met entry.
      Vind de 2-7 single draw nog altijd leuke variant, volgende week beter denk ik dan maar

veel "slechte" spelers wel, 3 of 4 kaarten wisselen enzo, maar al bij al minder soft dan ik had gehoopt
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Volgende keer beter :pokerface: