omaha hi

• sjors82
      sjors82
      Bronze
      Hallo mensen,

Ik zou graag omaha hi willen leren daarom ben ik op zoek naar een ondersteuning tijdens het spelen van omaha,hierbij bedoel ik dat ik op zoek ben naar een programma die de combinaties van je hand aangeeft.
      De meeste pokerrooms hebben die ondersteuning maar uitgerekend Pkr niet.
      Omdat ik holdem gewend ben vergis ik me regelmatig dat je in omaha combinaties moet maken met 2 kaarten in de hand en 3 op de tafel.
      bestaat zo'n programma überhaupt ter ondersteuning want ik kan vrijwel niets hierover vinden op het internet.

bedankt
  • 3 antwoorden
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat is vrij lastig, want zo'n programma dat vertelt wat jouw hand is tijdens het spelen bestaat volgens mij niet.
      Het enige advies dat ik je kan geven is om de artikelen en video's over omaha te bekijken.

Al zou ik zelf eerst volledig richten op hold'em voor ik een andere variant zou willen leren en daar is hier ook genoeg informatie over te vinden.

Al moet je het zelf weten natuurlijk ;)
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Gezien deze thread van je : Profit zou ik nog maar effen wachten vooraleer met een high viariance game als Omaha te beginnen totdat je wat meer besef hebt van wat de echte reden achter up- en down-swings is.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Ik heb de thread verplaatst naar het omaha-sectie, want daar krijg je eerder een reactie van omaha-spelers.