50 dollar gestort, maar geen pending bonus te bespeuren op mansion

• Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Beste Admin en mede-forumgangers,

Gisteren heb ik op Mansion mijn 50 dollar ontvangen waarvoor mijn dank, echt heel vlot verlopen!

Helaas was het inloggen op de site onmogelijk, maar ik las dat meer mensen daar last van hadden.
      Vandaag is het mij dan gelukt in te loggen en na flink wat pogingen kon ik ook eindelijk mijn geld overzetten naar de pokerafdeling.

Echter het benaderen van “my account” is nu al 2 dagen teveel gevraagd , want dat is mij nu 2 keer gelukt van de ongeveer 500 pogingen.
      Foutmeldingen, keer later terug, script error, server overloadad, dat is wat ik steeds te zien krijg.
      Of de pagina opent gewoon helemaal niet en blijft simpelweg wit.

Anyway, wat ik bij mijn account summary zie, is een bonusbalance van 0 en ook bij earned bonus wordt er niets weergegeven, het is daar helemaal leeg.
      Er staat werkelijk nergens iets van de 100 dollar bonus en heb alle tabs nu afgezocht.

Normaal gesproken als er een pending bonus is, op een willekeurige pokersite, zie je dat wel staan, zoals het ook hoort.
      Aangezien er 100 bonus zou zijn bij 2200 points, vraag ik mij af of ze de bonus wel hebben toegekend en zich wel houden aan de afspraak met pokerstrategy?

Klopt het dat er nergens iets bij “my account” staat over de bonus of zit er iets goed fout?

Groeten van Ray
  • 18 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou niet weten of je die bonus ergens ziet staan bij Mansion. Beste wat je kunt doen is een ticket aanmaken (in het engels) bij support onder Help of even aan Mansion support vragen of er een bonus open staat en zo nee waarom niet.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Zoals Yoghi al aangaf kun je inderdaad het beste even een ticket aanmaken door boven in het menu op "Help" te klikken en dan links onderaan op "new ticket". Leg dan even in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Mansion.
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Hoi Yoghi,

Bedankt voor je antwoord!
      Ik denk dat een ticket aanmaken in het engels via pokerstrategy inderdaad het beste is wat ik kan doen, want ook de site van support van Mansion wil maar niet openen.

Ik begrijp niet dat zo een site als Mansion zo lang problemen kan hebben zowel met inloggen, het benaderen van je eigen gegevens en zelfs het openen van de live support.
      Het gaat hier om een site wat draait om veel geld en dit zou toch niet zo moeten zijn.
      Dit soort kreten zie ik al staan sinds ik mijn deposit heb gehad eergisteren:
      "Your request cannot be processed at this time. Please try again later"

Eigenlijk hoopte ik dat iemand, die ook via pokerstrategy een no deposit bij Mansion heeft gehad, even kon kijken bij zijn account en of hij daar ook niets staan van de beloofde pending bonus van 100 dollar.

Iedere pokersite die een bonus geeft, geeft altijd daar een duidelijk overzicht van in je accountgegevens.
      Hoe hoog je bonus is en hoever je bent gevorderd met het behalen van de bonus.

Mocht ik vanavond nog geen reactie hebben van een admin, die hier meer over weet, of een mede mansion-speler, zal ik een ticket aanmaken in het engels, engels is niet mijn sterkste punt, dus best lastig :(

Groeten van Ray
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      hoi,

Zoals Yoghi al aangaf kun je inderdaad het beste even een ticket aanmaken door boven in het menu op "Help" te klikken en dan links onderaan op "new tickt". Leg dan even in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Mansion.
      Mijn reactie heeft de jouwe gekruist, ik ga mijn beste engels tevoorschijn toveren en een ticket aanmaken :)
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Ik heb dus al enkele dagen hetzelfde probleem met inloggen bij mansion,
      En zie dus ook nergens een pending bonus staan, daarom reageer ik eigenlijk op deze post (zag dus bij mij ook niks staan in pending.)

Zal daar toch eens over gaan informeren, als ik binnen kom
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Volgens de engelse support van pokerstrategy krijg je de bonus bij 2200 punten.

Zelf denk ik dat nu dat het niet in de pending staat, omdat het een aparte regeling is met pokerstrategy en ze dat niet kunnen weergeven, misschien technische reden?

Zover ik het nu begrijp zit het zo:

Bij 2200 punten krijg je de 100 bonus in 1 keer.
      Je krijgt hem uitbetaald binnen 3-5 dagen nadat je je 2200 punten hebt gehaald.
      Er zit geen tijdslimiet vast aan het behalen van deze 2200 punten.

Echter:

Je hebt minimaal 1000 punten nodig om je 50 dollar startkapitaal die je hebt gehad te behouden en daar heb je 4 maanden (120 dagen) de tijd voor.
      Heb je bijvoorbeeld 60 dollar, maar geen 1000 punten in 120 dagen hou je 10 dollar over.
      Ook is het zo dat je pas een eventuele withdraw mag doen als je minstens 1000 punten hebt.

Doe je een withdraw voordat je je 2200 punten hebt bereikt, vervalt je bonus.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Nu ik dit lees wist ik dat eigenlijk wel lol, kwam er alleen niet op :(
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      maar 2200 punten is toch niet normaal eigenlijk. bij titan is het best te doen maar het lijkt wel of dat bij mansion af en toe alles stil staat zo slow gaan die points omhoog. sta nu op 250 of zo iets. :(
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Gewoon door blijven spelen :) Als je lang genoeg speelt zul je er wel aan komen.
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Ja, ik denk dat het inderdaad een kwestie is van goed door blijven spelen, heb nog niet zo een zicht op hoeveel uurtjes het mij gaat kosten, maar denk dat dat er flink wat zullen zijn :P

Ik had gisteren een halfuurtje gespeeld en een halve punt vergaard, dus nog 999,5 te gaan voor stap 1 ;)
      Maar goed dat is natuurlijk op het laagste limiet.

Stap 2 is natuurlijk de 2200 punten en stap 3 is een bankrol om van te kwijlen :P
      Hoop dat het lukt op Mansion!
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      mja heb er vandaag dan wel 78 punten verdiend, maar dat is dan wel aantal uren spelen op 0,50/1 limieten, heb overigens ook nog 95 dollar verdiend dus das ook mooi :D
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      95 dollar, wow, dat is weer een week boodschappen :D

Gebruik je de sss, of speel je je eigen tacktiek?
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      ik probeer altijd sss maar op een of andere manier ga ik toch soms wat anders spelen.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Wat is je Bankroll op dit moment???
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      niet erg hoog op het moment.
      Ik heb namelijk al zon 200 dollar opgenomen. die overigens onderweg zijn.
      En sta nu dus weer op 125 dollar en die heb ik met 40 dollar vanaf vanmiddag opgebouwd. veel downswings en upswings gehad.
      Oja ik speel nu dus sinds paar dagen op nl 0,25/0,50. en voorheen altijd lagere blinds gespeeld. dus 200 dollar opbouwen met lage blinds is best goed toch :D
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Met een bankroll van 125 speel je toch geen 0.5/1
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Hou je alsjeblieft aan bankroll management, het enige waar je nu zeker van bent is dat je binnenkort broke bent.
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      heb je ook wel gelijk in, maar ik speel meestal er onder.
      En als ik wat verloren heb. zak ik meestal weer in de blinds.
      En meestal werkt dat ook wel =) .
      Maar ik weet wat je bedoelt.

En trouwns het is niet 50/1 maar 25/50 ;) op die ene dag na dan :D