NL10 J5 freeplay

• elrio
      elrio
      Bronze
      Wat zouden jullie hier gedaan hebben? Had ik moeten raisen op de flop?

Poker Room skin
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.10/$0.10
      8 players
      Converter

Pre-flop: (8 players) elrio7 is UTG with J:heart: 5:heart:
      CO calls $0.1 [color:aaaaaa](pot was $0.2)[/color], Button calls $0.1 [color:aaaaaa](pot was $0.3)[/color], SB calls $0.1 [color:aaaaaa](pot was $0.4)[/color], BB checks, elrio7 (poster) checks, UTG+1 folds, MP1 calls $0.1 [color:aaaaaa](pot was $0.5)[/color], MP2 (poster) checks.

Flop: J:club: J:spade: 9:spade: ($0.7, 7 players)
      [color:#cc0000]MP2 bets $0.3[/color], 4 folds, elrio7 calls $0.3 [color:aaaaaa](pot was $1)[/color], MP1 calls $0.3 [color:aaaaaa](pot was $1.3)[/color].

Turn: Q:heart: ($1.6, 3 players)
      [color:#cc0000]MP2 bets $1[/color], elrio7 folds, MP1 calls $1 [color:aaaaaa](pot was $2.6)[/color].

River: 8:heart: ($3.6, 2 players)
      MP2 checks, MP1 checks.

Results:
      Final pot: $3.6
      [color:#ffffff]MP2 bet 1.40 collected 3.45 net 2.05 shows 4c Jd [/color]
  • 12 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey Elrio,
      Ik had een flinke reraise gemaakt op de flop. Kans lijkt me vrij klein dat iemand een betere hand heeft en je wil ze geen flush geven. Je hand beschermen dus.
      Als op de turn geen schoppen valt, gelijk allin.

My 10cts ;)

Groeten,
      Leo
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Was er vrijwel zeker van dat ie een Boer had dus
      J6 tot J,A versloeg me toch, moest eigelijk folden op de flop of re-raisen.
      En dan heeft ie nog J,4
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Waarom was je daar zo zeker van dan? Dr is nog maar 1 boertje in het deck...
      Als je iig het vrij zeker wist, had je idd moeten folden lijkt me ;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Dan heb ik dom gespeelt, ik voelde het gewoon aan dat ie een boer had.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Het voordeel van SSS is dat je weinig moet denken over welke hand je tegestander heeft :)

Hier heb je gewoon een sterke made hand, er is kans dat hij ook een J heeft ja, maar die kans is niet groot. Als je stack op de flop minder dan $1.50 was zou ik gewoon allin gaan, bij meer dan $1.50 raisen naar $0.75 en dan allin op de turn of een allin callen van hem op de flop.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oke, thanks voor de hulp. Zal al deze info onthouden als ik nog eens zo'n situatie tegenkom.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      shove gewoon. Die gast called je met elke 9, PP, Ahigh en J... dus je hand ten opzichte van die hand is sterk genoeg. Ten tweede wil je niet dat al die andere dudes mee komen. Hij heeft hier dus zowiezo deze range.. bluffen zou die niet doen in MWP. Ten vierde voelt het gewoon macho om all in te gaan.

Dus omdat je je macho voelt als je de all in button indrukt moet je uiteraard op all in drukken.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Ik volg Yoghi hier 100 % :)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      shove gewoon. Die gast called je met elke 9, PP, Ahigh en J... dus je hand ten opzichte van die hand is sterk genoeg. Ten tweede wil je niet dat al die andere dudes mee komen. Hij heeft hier dus zowiezo deze range.. bluffen zou die niet doen in MWP. Ten vierde voelt het gewoon macho om all in te gaan.

Dus omdat je je macho voelt als je de all in button indrukt moet je uiteraard op all in drukken.

Is de gewoon all-in op de plop
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Sluit me aan bij de rest.

Vraag me alleen wel af waarom je inkoopt als UTG? Beetje zonde van je geld omdat je een ronde erna weer een blind moet inzetten.
      Koop alleen eerder in als je op CO zit, met een volle tafel. Anders kan je beter wachten op de blinds.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      eerlijk gezegt ga ik altijd gewoon de tafel en hou ik daar geen rekening mee, mss moet ik dat maar doen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ja moet je doen, alleen uit de BB posten of als het 10handed is kun je nog in de CO doen.

Het lijkt alsof het niet veel scheelt, maar het is net zoals veel dingen bij de SSS, volg het precies of het gaat fout :P