Withdraw mansion gaat niet lukken.

• Coby123
      Coby123
      Bronze
      Hoi allemaal.
      Ik dacht laatst van laat ik eens wat geld van me mansion account naar me bank
      laten storten, ik had namelijk van die 50$ start geld 200$ gemaakt.
      en had dus 150 $ naar me bank laten sturen.na 2 weken wachten had ik nog niks dus ff met mansion support gepraat.
      Nu bleek dus dat ik mijn I.D moest opsturen wat overigens op de site van mansion niks wordt over gezegd dat dat moest. (ja wel voor creditcards).
      Maar goed ik had dus me i.d opgestruurd, krijg ik een mail terug dat het
      niet juist was.
      Nu blijkt dus dat ik me daar op mansion heb geregged met een voornaam die niet op me passport staat, ik heet dus eigenlijk Jacoba (niet lachen graag )
      maar iedereen noemt me Coby, al meer als 20 jaar.
      Maar nu kan ik dat die domme engelse niet aan het verstand brengen .
      Dus ook geen geld op me bank.

Kan ik hier nog iets aan doen ofzo ?
      Want kan mezelf herrineren dat ik ook een I.D heb moeten opsturen naar pokerstrategy, en die deden ook niet zo moeiijk.
  • 13 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      helaas.. is nogal stom dat je dat gedaan hebt...
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Ja dat is zekers waar, maar ben t zo gewend :rolleyes:
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Wat een flauwekul zeg, ze moeten toch kunnen snappen dat coby een verkorting is van jaboba?
      Dat is Nederlands, dat moeten ze kunnen begrijpen.
      Alles klopt verder je achternaam etc.

Wat ik zou doen is gewoon steeds naar de live support gaan totdat je iemand hebt die meewerkt, er zal toch vast wel iemand zijn die dit wel begrijpt en het voor je kan regelen.
      Als je tenminste op de live support kan komen, want dat is mij tot nu toe nog niet gelukt, maar je kunt ze ook bellen, dat is toch wat directer en misschien ook wel een idee?

Misschien kan pokerstrategy een woordje voor je doen, zij hebben banden met Mansion, dat is altijd een goede ingang en ze hebben immers jouw account ook goedgekeurd met jouw id kaart.

Heb je de bonus trouwens wel vrijgespeeld, bij 2200 punten krijg je 100 extra he?
      Het staat niet in je pending, maar volgens de engelse support van pokerstrategy krijg je hem wel gewoon uitbetaald 3-5 dagen nadat je je 2200 punten hebt gehaald.

Je hebt minimaal 1000 punten nodig om je 50 dollar die je hebt gehad te behouden en daar heb je 4 maanden (120 dagen) de tijd voor.
      Ook is het zo dat je pas vanaf die 1000 punten een withdraw mag doen, maar als je voor de bonus wilt gaan moet je dat natuurlijk pas doen als je op de 2200 zit, anders krijg je de bonus niet.
      De bonus vrijspelen heeft geen tijdslimiet.

Ik denk dat ik nu ongeveer alle regels weet :)

In het vervolg als je ooit weer aanmeldt op een pokersite zou ik maar wel Jacoba gebruiken, want je ziet maar hoe vervelend ze kunnen doen, zover ik weet wil iedere pokersite bij een withdraw, op welke manier dan ook, je id kaart zien.
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Ik zal toch is blijven doorhameren daar bij de online support, en als dat dan
      ook niet werkt zak ik proberen via pokerstrategy iets te regelen.

En dan over de bonus, nee die heb ik nog niet vrijgespeeld, maar dat hoefde ik ook niet want bij de kassier stond dus withdrawable ammount 200 $
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Coby,

Je kunt altijd even een ticket schrijven naar de afdeling suport en daarin in het Engels je situatie inclusief accountgegevens van Mansion vermelden. Je kunt een ticket sturen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan links onderaan op "new ticket".

Hou me even op de hoogte als je wil.
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Ik heb dus net een goede uur met mansion support zitten praten.
      Nu was dus ineens dat me i.d niet goed leesbaar was en dat ze van die naam wel konnen begrijpen.
      Dus moest ik opnieuw me I.D opsturen en ze zeggen bye for now. (ook al zoiets raars). Maar in ieders geval ik dus die scan ff bekijken die ik hun had gestuurd van me i.d, die was dus gewoon in perfecte staat.
      Dus ik dacht van ga ik weer naar mansion support toe. :baby:
      Tref ik daar ene andy, waar ik dus het hele verhaal aan uitleg.
      Die aardige man komt na 5 minuten terug meet de mededeling dat ik helemaal gelijk had en dat er met de foto niks mis is, dus nu wordt ik binnen 72 uur geverifieerd :D .

Mag ook wel vind ik naa zoveel gedoe :P
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Dat is zeker raar, maar goed pokerrooms zijn nou eenmaal raar, net als de spelers ;)

Hoe dan ook, het lijkt opgelost te zijn en ik vind het goed om te lezen dat je je centjes krijgt!
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      ja inderdaad mooi, maar moet het eerst nog eens zien op me bank voor ik het geloof :D
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Inderdaad, eerst zien dan geloven, zeer nuchtere instelling :P

Laat je het nog even weten als je je geld hebt?
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Ja dat zal ik doen ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Goed om te horen dat het wordt opgelost. Ik weet dat het vervelend is dat het zoveel moeite kost, maar aan de andere kant is het wel goed dat ze zo streng zijn. Betekent in iedergeval dat ze erg letten op fraude en dergelijke. :)
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Ja heb je ook helemaal gelijk in, maar gelukkig lijkt het te zijn opgelost. :spade: :heart: :diamond: :club:
    • LanceePower
      LanceePower
      Bronze
      Nou dat wordt nog wat bij mij dan..

Me Echte namen Zijn Leendert Hendrikus haha
      Maar me roerpnaam is Remy dat heb ik ook gebruikt maar op me id staat Leendert Hendrikus ook zoiets achterlijks alsof iedereen me de hele dag Leendert Hendrikus noemt.