Unibet toegevoegd, hoe zit het?

• nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      ik zie dat unibet is toegevoegd aan de lijst van aanbieders. Ik vind echter niet direct info over strategypunten sprokkelen via unibet ed. heb ik dit over het hoofd gezien of is er nog geen verdere samenwerking?
      Ik heb vroeger via unibet gespeeld en mooie resultaten gehaald omwille van de zwakke tegenspelers, het grote nadeel was dat er maar weinig tafels waren binnen dezelfde limiet (te weinig spelers dus).
      Ik heb er nog een account staan en zou het eventueel terug openen als er punten vallen te verdienen...
  • 2 antwoorden
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik zou dit ook graag willen weten, ik speel soms op unibet omdat het een vrij belgische site is die nu hard zijn best aan het doen is om in belgie wat voet aan de grond te krijgen (pokerlessen met tania dexters, reclame via 9lives etc.).

Maar ik heb dus al een account en ben benieuwd of die nog aan pokerstrategy gekoppeld kan worden (ik heb daar voor zover ik weet geen andere affiliate).
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Er is kans dat je bestaande Unibet account gekoppeld kan worden aan PokerStrategy. HIER kun je het volledige nieuwsbericht over Unibet lezen.