0.5/1 SH JTo

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)    
      Position
      CO
      BB

0.50/1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with J:heart: , T:diamond:
      2 folds, Hero raises, BU calls, SB calls, BB calls.

Flop: (8.00 SB) 3:heart: , 9:diamond: , T:heart: (4 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets, BU calls, SB calls, BB calls.

Turn: (6.00 BB) K:diamond: (4 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets, BU calls, SB calls, BB calls.

River: (10.00 BB) 4:spade: (4 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets, 3 folds.

Final Pot: 11.00 BB

River nog betten tegen 3 toch? En het is bet/fold en niet bet/call? Ook al zijn geen draws aangekomen en is de 4 compleet blank
  • 3 antwoorden
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Hmm, moeilijk. Als iedereen fold en BB c/r je, zou ik toch wel callen voor 1:13. Als iemand tegen meerdere mensen in raiset zou ik folden. B/f dus en b/c tegen BB.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      -> Classical

De 4 helpt niemand dus is het b/c. Het bestaan wel mensen, die de River bluffraisen. Deze kaart is zeker niet goed, omdat het geen scarecard is.

Als er veel busted draws bestaan, en Villain de River kan bluffraisen (=een agresiefe speler is - hoge AF/River AF), gaan wij b/c voor bluffinduce spelen.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Hmm, ok, maar ik zie op deze limiet best wel vaak mensen op de turn slowplayen en dan op de river plotseling voluit gaan (protectie interesseert ze niet). Dus in dit geval zou 1 van die drie nog best de K kunnen hebben.

Maar tegen 3 reasonable tegenstanders geef ik je volkomen gelijk natuurlijk.