Chips aanvullen (rebuy) Mansion

• Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Weet iemand hoe je je chips kunt aanvullen in een ringame op Mansion?

Ik kan die optie gewoon niet vinden, ook niet in de help, heb het nog niet nodig gehad, maar dat zal vast wel eens gaan gebeuren!
  • 16 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rayt34
      Weet iemand hoe je je chips kunt aanvullen in een ringame op Mansion?

Ik kan die optie gewoon niet vinden, ook niet in de help, heb het nog niet nodig gehad, maar dat zal vast wel eens gaan gebeuren!
      Nadat je gefold hebt, snel een een sit out doen. Dan kan je namelijk wel kassier gebruiken, het bedrag invullen wat je nodig hebt, en klaar.
      Let op, het bedrag invullen wat je totaal nodig hebt, niet het bedrag waarmee je wilt aanvullen :)
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Hee thanks, dit is duidelijk.
      Hier was ik echt nooit opgekomen :)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Is ook nogal omslachtig eigenlijk :P
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      ja, dat vind ik ook!
      Ik heb nog nooit eerder gezien dat er geen optie is om gewoon je chips aan te vullen, normaal gesproken zie je een flinke knop staan of kun je op de dealer drukken.

Ze hebben wat eigenaardigheiden op Mansion...ook de blinds staan op auto, die moet je uitzetten anders wordt er gewoon een blind geplaatst, zonder dat er eerst wordt gevraagd of je wilt wachten op de bigblind.

De software loopt wel lekkker, dat is een groot pluspunt :]
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Software loop lekker??
      Buiten die keer dan dat je je niet kan inloggen op mansion:p
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Ja dat is minder, daar heb ik me enorm aan geërgerd, maar wilde ook eens wat positiefs melden :P
    • elrio
      elrio
      Bronze
      ha positief :p:p
      Na de 20.000$ Freeroll schakel ik over partypoker ze
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ik moet zeggen, dat ondanks de downtijd, Mansion inderdaad redelijke software heeft. Zelfs wanneer ik 10 tafels of meer speel lopen alle tafels nog lekker :P
      Komt nog eens bij dat er meestal veel cashgame tafels lopen, met zeer veel mensen aan tafel, die (zo lijkt het ) graag van hun geld afwillen :D En ja, wie ben ik dan om te zeggen, dat ik dat niet wil aannemen ;)
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Klopt, de software voelt licht aan, het kost mijn computer niet veel moeite om ze te draaien en dat vind ik best belangrijk!

Als ze wat aan aan die downtimes doen, zorgen dat je je gegevens gewoon kunt benaderen, de optie auto blind uitzetten en ook nog eens dat je in ringgames makkelijk kunt rebuyen, dan is het wat mij betreft dik in orde ;)

Dat er veel mensen zijn die van hun geld afwillen, moet ik nog ervaren, maar als dat zo is, dan is Mansion direct gestegen tot 1 van mijn favoriete sites :P
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Zonet kwam ik erachter dat ik geen mp points had gekregen, terwijl ik zeker wist dat ik wat had verdiend ;(
      Ik wil natuurlijk die 1000 punten halen, dus hou het goed in de gaten, want dat wordt nog een aardige klus, dus iedere punt is meegenomen.

Meteen naar de livechat gegaan en die gaven toe dat er op dit moment technische problemen zijn, maar dat de punten later alsnog worden bijgeschreven.
      Op mijn vraag hoelang het ongeveer kon duren, hield hij een voorzichtige termijn aan van maximaal 3 dagen.

Vriendelijke mensen wel, nou ook hopen dat de punten werkelijk gaan komen, anders sta ik na het weekend weer bij ze op de stoep ;)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Die komen wel hoor, was vorige week ofzo geloof ik ook iets mee. Toen waren ze ook na een paar dagen erbij geschreven :)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      positief aan mansion is wel dat je soms je winstkansen ziet in procent, da is wel een voordeel vind ik.
      Toch nog een voordeel aan mansion gevonden :p:p, buiten al de fish die er zit natuurlijk ook :p
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Ja, je bedoelt als er iemand all-in is gegaan en een ander heeft gecalled of is ook all-in, dat is inderdaad wel spannend die procentjes :]

Nou oke Yoghi als jij zegt dat de points komen, dan heeft mijn bonus-hoofd voor nu weer even wat rust :P
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik speel niet op Mansion, maar ik volg alle problemen een beetje :P Heb vertrouwen en het komt wel goed, als het niet goed komt kan je altijd nog vragen ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Jammer om te horen dat er zoveel technische problemen zijn op Mansion. Ik weet echter zeker dat ze er druk mee aan het werk zijn. Zal binnenkort wel opgelost zijn.
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Dit heeft bij mij ook 2 weken geduurt voor ik het doorhad :rolleyes: