Je favoriete pokerrooms pls

• Leo
      Leo
      Bronze
      Hallo!

Binnenkort wil ik mn bankroll gaan herverdelen.
      Inmiddels zit ik op pokerstars voor SnG's, erg goed geld te verdienen daar.

Verder ben ik nu mn punten op iPoker aan het vrij spelen om ook dat te cashen.
      Het enige dat ik daar wel leuk vind zijn de guaranteed MTT's.
      Veel te veel shortstacks op de cashgames!

Graag zou ik van de mensen die op meerdere pokerrooms spelen willen weten, op welke sites je het liefste speelt voor SnG's / MTT's / Cash games en graag waarom ;)

Thanks alvast,
      Leo
  • 17 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ik speel momenteel vooral op 20 NL cashtafels op Titan. Ik speel af en toe op T6 van die steps SnG's 6 max. Ik ben van plan om weer geld te storten op Party, ook voor steps SnG's.
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      titan is heel relaxed ja ook omdat ze lekker veel lage tafels hebben zelfs van 1 2 cent daar ben ik ook begonnen 1 jaar geleden. Bij stars heb je veel toernooien net als bij mansion veel gaurenteed ofzo :P .
      ben net begonnen bij tilt als je veel kan storten zo ik daar doen de bonus is niet zo moeilijk alleen weinig echt goede toernooien. wat ook een groot voordeel is dat je weinig rare handen tegen elkaar hebt zoals aa vs kk ofzo zoals. en het niveau valt ook wel mee op de 5/10 cent tafels.
      Everest is het niveau wel heel laag maar veel gotshot callers en hij valt heel vaak dus daar werd ik gek van.

dus ja keus genoeg :P
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      even voor mijn beeldvorming: hoe weet jij dat er maar weinig "Rare handen als AA tegen KK" voorkomen bij die room?

Er worden zo belachelijk veel handen per dag gespeeld, dat kun jij toch helemaal niet weten?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Om eerlijk te zijn ben ik het daar wel mee eens,
      Speel gemiddeld zon 1500 handen per dag, en zie weinig handen waar KK tegen AA aanloopt. Zelf bij mij nog maar 1 keer gebeurd en speel er toch al 2 weken.

Toch kun je dat niet zeggen, maar het lijkt er idd op :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      LOL, ik geloof best dat het erop lijkt

ik hoop alleen dat mensen beseffen dat de handen die je zelf speelt een uberklein % vormt van het totaal aantal handen.

Die kaarten worden ws gewoon dmv van een random algoritme geschud
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Random? nowai, rigged zeg ik je!!
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      :D
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      als ik dat vind mag ik dat vinden zeg voor de rest toch niks over die room. speel al bijna 2 jaar en ik zie meer aa tegen kk bij mansion dan een andere room . ik heb zelfs aa vs aa vs kk vs 10 10 gezien in full ring dat wel
      op 1 dag had ik 2 keer kk tegen aa en qq dus weet niet maar dat had ik
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Nadat ik 2 keer $50 er door heb gedraaid op Titan (SSS), had ik er nog weinig geloof in. Toen met $100 op Mansion begonnen, speel daar 15/25c blinds, en dat gaat tot nu toe wel redelijk :)

Vorig jaar eigenlijk alleen maar een BR op pokerstars gehad. Dat was het eerste jaar dat ik pokerde, en heb 2007 met een klein beetje winst afgesloten :D OP Pokerstars heb ik eigenlijk alleen maar SnG/Mtt gespeeld.
      Vorig jaar geeindigd met 8%roi op een gemiddelde buy in van $3.

Conclusie Mansion voor cashgames bevalt me goed, SnG-Mtt op pokerstars, en zo af en toe een keer $3.30 Knockout tourney (90man) op Fulltilt, dat zijn de sites waar ik tot nu toe speel :D
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Ik speel op 7 sites en vind qua software, toernooiverloop en de support Pokerstars absoluut de beste.
      Alles loopt gewoon soepel en gesmeerd daar.
      Echter merk ik wel dat het niveau daar een stukje hoger ligt dan de andere rooms, dus dat is leuk om goed te leren spelen, maar wel oppassen voor je bankroll.
      Een bonus omspelen duurt wel even, zeker op lage limieten.

Pokerparty daarentegen heeft een wat lager niveau en dan spreek ik alleen over de lagere limieten, want van hoge limieten heb ik nog geen verstand.
      De software is daar ook zeer goed te doen, layout is wat minder mooi, maar dat is nog wel te doen, toernooien vind ik wat minder overzichtelijk.
      Eerste stortingbonus had ik vrij snel omspeeld en er zijn wel leuke freerolls.

Absoluut poker vind ik ook zeer aardig, goede software, jammer alleen dat de nl limieten beginnen bij 5-10 cent.
      Bonussen omspelen is te doen, maar je moet er wel redelijk je best voor doen.

De site die mij tot nu toe het minst aanspreekt is Everest, vreselijke software, rommelig en slechte support.
      Grappig zijn wel de shasta rooms ( fl, 10 man toernooi) waar je, ook al heb je geen geld, toch mee doet voor een prijzenpot van 10 cent :P
      Zelf heb ik daar mijn eerste ervaring met fl opgedaan en dat is ook wel wat waard.

Over de andere sites waar ik speel heb ik nog niet voldoende gespeeld om een directe mening over te kunnen geven.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Stortbonus van Party is héél rap gecleared. Langs de andere kant is "rakeback" daar wel een gecensureerd woord.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Mijn favoriete pokerroom is Victor Chandler van het Ipoker netwerk, met overschot de beste software
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      iPoker en goede software? Nog nooit van gehoord
    • 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      Pacific poker heeft makkelijke MTT's (schijnt veel aanloop van beginnende spelers te hebben) speelt wel lekker.

Op Everest is het mooi beginnen bij de $1 + 0 toernooien (goedkoop en makkelijk), en je kan al $5 storten, voor als je echt laag wil beginnen. Stortings bonus kun je in etappes vrijspelen, dus zelfs als je voor het verlopen van de bonus niet het totale bedrag hebt vrijgespeeld krijg je toch een evenredig deel. (ik weet eigenlijk niet of dat bij andere rooms ook zo is, hier viel het mij op)

Bij CDPoker speel ik de jackpot SnG's. dure rake, maar je wint makkelijk je inzet terug en bij een aantal top 2 plaatsingen achter elkaar bonus (paar 100 dollar) dat is me al een keer gelukt. Bij een aantal 1e plaatsen achter elkaar dikke bonus van meer dan $45000, en ik weet zeker dat dat te doen is, want er wordt meestal echt bagger gespeeld, dus gewoon wachten en je wordt eigenlijk al 2e.

Verder nog gespeeld op, maar niet verder gegaan: Deadmans hand poker -> geen aanrader, weinig spelers
      Crazy poker -> makkelijke cash games, maar weinig spelers, wel elke maand 33% rake back, rare software
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      van die jackpot valt mij aardig tegen toen ik dat vaak geprobeerd had verder dan 2x achter elkaar 1ste kom ik niet.
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze

De site die mij tot nu toe het minst aanspreekt is Everest, vreselijke software, rommelig en slechte support.
      Grappig zijn wel de shasta rooms ( fl, 10 man toernooi) waar je, ook al heb je geen geld, toch mee doet voor een prijzenpot van 10 cent :P
      Zelf heb ik daar mijn eerste ervaring met fl opgedaan en dat is ook wel wat waard.
      Ik stel mijn mening toch iets bij betreft de software, laatste keren dat ik er heb gespeeld liep het een stuk beter, mogelijk door de updates.
      Perfect is het nog lang niet, maar het is goed te doen nu!
    • 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Virus22
      van die jackpot valt mij aardig tegen toen ik dat vaak geprobeerd had verder dan 2x achter elkaar 1ste kom ik niet.
      Ik heb dus 1 keer die 300 weten binnen te halen (had ik ook snel op mijn BR staan)

En een keer 4 achter elkaar 1e, en de 5e een enorme bad beat met AA (ik) tegen 88 in de eerste hand er uit :-( (hij kreeg een set op de river na veelvuldige value bets van mij kant (Board was Kc 2s Jc 7d 8d)