Live poker

• Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Na 5 uur pokeren, en aantal bad beats rijker ben ik dan toch op de 2e plek geeindigd. We begonnen met 252 spelers op 30 verschillende tafel, de beste 2 van elke tafel gingen door naar de volgende ronde. Nadat ik als 1e was geeindigd op mijn tafel, werden er 7 nieuwe tafels gemaakt, er werd doorgespeeld totdat er 10 man over was, ik ging als 8e de finale tafel in. Na enkele aggresieve steals op de Chipleader, kreeg ik dan toch een call van deze chipleader met a10 tegen ak. Ik hit mijn K direct op de flop en de hand was zo goed als gesloten.

Na 4 uur en 30 minuten pokeren waren er nog 3 man over. De beslissende hand in het spel werd gespeeld 3 handed, de chipleader(ik), besloot all in te gaan vanaf de button met (AQ), ik word gecalled door de SB(9-9) en na lang nadenken besluit de BB te callen met 4-4.

De flop brengt AQ4, en ik verlies zo goed als mijn hele stack in deze hand. De daarop volgende hand met mijn laatste 13000 fiches, tegen zijn 157000 fiches, gewoon blind all in gegaan. Ik draai mijn kaarten om en zie A3. De tegenstander callt en laat A9 zien. Op de flop draai ik mijn losing hand om in een winnende hand, maar op de river word weer eens genaaid en krijg een 9 te zien.

Na 5 uur poker zon 850€ rijker, toch leuk voor een avondje poker :D
  • 3 antwoorden