private coaching 11/feb Sebra/Boschman

• boschman123
      boschman123
      Bronze
      Public Private Coaching Boschman123

Op maandag 11 feb. half acht, zal Sebra een Public Private Coaching geven voor Silver leden en hoger. Door middel van een dergelijke PPC kan hij het spel van een persoon bekijken, analyseren en evt verbeteren. Deze coaching is te volgen via TEAMSPEAK.

Ik speel al geruime tijd via PokerStrategy op de allerlaagste limieten. Iedere maand schreef ik een paar honderd dollar af en heb zelden hoger gespeeld dan NL25.
      En nu moet ik eraan. Toen de Nederlandse site in de lucht kwam heb ik Sharp beloofd dat ik niet meer zal afschrijven maar dat ik een shot ga doen op de hogere limieten.

Aangezien ik strikt volgens de BRM speel is het nu dan zover. Twee en een halve maand geleden heb ik $300 gestort op Titan en nu is mijn bankroll groot genoeg om NL50 te gaan spelen. Ik ben van de week al begonnen en ik heb flinke klappen gekregen. 4 stacks down per dag. Dat lijkt niet zoveel maar op NL50 voel ik het hard.

Ik heb het idee dat ik de tegenstander teveel respect geef op dit limiet. Van mijn gewone Tight/Agressive spel ben ik veranderd in een Tight/passive mannetje.
      Daarom had ik besloten de hulp van een van de betere PokerStrategy coaches in te roepen. Samen zullen wij maandag 11 feb. gaan spelen op Titan. Ikzelf zal 4 tafels NL50 FR spelen en Sebra zal zijn commentaar leveren.

Jullie kunnen dit alles live bekijken op Titan. Open gewoon de site en kijk in het rechter venster van Teamspeak en zoek de tafels waarop ik speel. Je kunt via Teamspeak meeluisteren en jullie eigen commentaar leveren, vragen stellen, mij uitlachen, onderling kletsen en ook zelf een hele boel leren.

Ik zou het leuk vinden als jullie langs komen om jullie commentaren te geven.
      En lach niet te hard aub.

Have fun all

Boschman

Link naar de coaching: http://www.pokerstrategy.com/nl/coaching/3651/
  • 13 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Wie komt er kijken naar deze coaching? Ik raad iedereen aan om deze te volgen, wanneer je je wilt verdiepen in No Limit! ;)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Is weer op een tijd waarop ik geen tijd heb om er bij te kunnen zijn,
      Maandag en Woensdag en Vrijdag zijn taboe :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik ga deze proberen mee te pikken, heb ik hiervoor een microfoontje nodig?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      heb ik hiervoor een microfoontje nodig?

Nee, alleen headset of de speakers van je computer, al werkt headset bij mij een stuk beter. Je moet immers wel kunnen horen wat ze zeggen. :D
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ik kom zeker even kijken!
      Ik hoop dat er een paar interessante handen voorbij komen. Succes ermee.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      kan ik als bronze member toch stiekem meeluisteren/kijken of moetje echt silver status hebben om te kunnen luisteren?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      over half uurtje begint het.

ikke zenuwachtig? och alleen dat een van de duitse topspelers de tijd voor me neemt en mij gaat beoordelen...

JA natuurlijk ben ik zenuwachtig,,, scheit 7 kleuren stront :tongue:
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi Boschman,

Suc6 zometeen... zie het net op tijd om teamspeak te installeren :) .

Gewoon alles shoven en het komt vanzelf goed ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      De coaching is nu bezig! Kom allen kijken! :D
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Leuk om te zien, alleen jammer dat je kaartdood was op een gegeven moment.
      Dat Sebra HU ging spelen, maakte het ook een beetje chaotisch.

Je stond iig nog wel in de +. Ga je nog met Sebra skypen?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ik vond het een zaad coaching, khad hele lijst met vragen voorbereid, ook veel vragen waarop ik het antwoord wel wist maar die tot een leuk gesprek zouden leiden. maar helaas heeft hij nog een prive feestje ernaast georganiseerd waardoor ik het idee had dat ik helemaal niet meedeed.
      en idd geen fatsoenlijke kaart gehad. :evil: waardoor het helemaal zaad werd.

lol en ja ik ben wel in de + geeindigd maar vraag niet hoeveel...owkee, 40cent+ :D

van te voren heb ik nog gezocht naar lekkere tafels maar vandaag leek wel supertight dag, gewoonlijk zoek ik tafels uit met meer dan 27vpip en dit keer moest ik genoegen nemen me tafels van 20 tot 22 %. dat schiet dus niet op.

een maat van mij heeft hier nog aantekeningen bijgehouden en die ga ik nu doornemen. hopelijk leer ik daar wel wat van.

have fun and i demand a rematch
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Was inderdaad heel jammer dat hij vervolgens heads up ging spelen en daar alle aandacht naar toe ging.

De volgende keer kan het alleen maar beter zijn...... ;)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ik dacht dat je op een tafel 60$ had en de andere iets onder of boven 50$. Had je een rebuy een keer gedaan dan oid? Je zal je stack ongetwijfeld beter in de gaten gehouden hebben dan ik. Maar ja, 0,40 in de plus in nog steeds winst.

Was wel een beetje weird dat Sebra HU ging spelen. Merkte het ook wel een beetje aan je stem dat je lichtelijk geirriteerd was door de situatie.

Voor een eerste keer moet je er imo niet te zwaar aan tillen.