private coaching 11/feb Sebra/Boschman

• boschman123
      boschman123
      Bronze
      Public Private Coaching Boschman123

Op maandag 11 feb. half acht, zal Sebra een Public Private Coaching geven voor Silver leden en hoger. Door middel van een dergelijke PPC kan hij het spel van een persoon bekijken, analyseren en evt verbeteren. Deze coaching is te volgen via TEAMSPEAK.

Ik speel al geruime tijd via PokerStrategy op de allerlaagste limieten. Iedere maand schreef ik een paar honderd dollar af en heb zelden hoger gespeeld dan NL25.
      En nu moet ik eraan. Toen de Nederlandse site in de lucht kwam heb ik Sharp beloofd dat ik niet meer zal afschrijven maar dat ik een shot ga doen op de hogere limieten.

Aangezien ik strikt volgens de BRM speel is het nu dan zover. Twee en een halve maand geleden heb ik $300 gestort op Titan en nu is mijn bankroll groot genoeg om NL50 te gaan spelen. Ik ben van de week al begonnen en ik heb flinke klappen gekregen. 4 stacks down per dag. Dat lijkt niet zoveel maar op NL50 voel ik het hard.

Ik heb het idee dat ik de tegenstander teveel respect geef op dit limiet. Van mijn gewone Tight/Agressive spel ben ik veranderd in een Tight/passive mannetje.
      Daarom had ik besloten de hulp van een van de betere PokerStrategy coaches in te roepen. Samen zullen wij maandag 11 feb. gaan spelen op Titan. Ikzelf zal 4 tafels NL50 FR spelen en Sebra zal zijn commentaar leveren.

Jullie kunnen dit alles live bekijken op Titan. Open gewoon de site en kijk in het rechter venster van Teamspeak en zoek de tafels waarop ik speel. Je kunt via Teamspeak meeluisteren en jullie eigen commentaar leveren, vragen stellen, mij uitlachen, onderling kletsen en ook zelf een hele boel leren.

Ik zou het leuk vinden als jullie langs komen om jullie commentaren te geven.
      En lach niet te hard aub.

Have fun all

Boschman

Link naar de coaching: http://www.pokerstrategy.com/nl/coaching/3651/
  • 2 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      klinkt goed, maar kan ik het ook volgen als bronze member? Dit zijn de dingen waarvoor ik lid ben geworden, want in mijn ogen kan je hier erg veel van leren omdat je live door de denkprocessen van de spelers kan worden heen geloodst. ik zou het jammer vinden als ik dat moest missen omdat ik niet genoeg heb kunnen spelen.
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Volgens mij is het dus alleen voor zilver leden of hoger. Ik denk dat er niets anders op zit dan veel te spelen om er de volgende keer bij te zijn ;) .
      Daarnaast zijn er nog genoeg andere coachings te volgen waarbij je genoeg hebt aan een bronzen status. Succes ermee!