BU VS BB: Middel set

• raasz
      raasz
      Bronze
      Onderstaande hand: goed gespeeld/slecht gespeeld?
      Ik verdacht de button van een steal en rerais daarom naar $1 om hem te laten folden als hij idd aan het stelen is. Na zijn reraise zet ik zijn range op A-Ko/s en AA-KK-QQ- en misschien JJ. Alhoewel hij JJ waarschijnlijk alleen had gecalled. Tegenstander was een goede TAG speler.
      Ik besluit zijn reraise te callen voor setvalue, ik had gefold als ik geen trips had gehit. Is dit een goede call gezien de implied odds die ik krijg? Of had ik moeten folden aangezien de call 15 of call 20 regel niet opgaat? Ik besluit te flop te checken omdat ik de kans zeer groot achte dat hij een grote bet zou plaatsen en hij vervolgens pot-committed it is op mijn all-in.

0,05/0,10 No-Limit Hold'em
      Hero: $11,26
      BU: $15,11

Preflop: Hero is BB with 7:heart: , 7:spade:
      6 folds, BU raises to $0,40, SB folds, Hero raises to $1,00, BU raises to $2,50, Hero calls $1,50.

Flop: ($5,05) 7:diamond: , 2:club: , 9:club: (2 players)
      Hero checks, BU bets $2,50, Hero raises to $8,76 (All-In), BU calls $6,26.

Turn: ($22,57) 5:club:
      River: ($22,57) K:diamond:

Final Pot: $22,57
  • 2 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      prelfop had je beter kunnen callen ipv reraisen.
      verder had ik tegen zijn raise gefold omdat hij dit alleen zou doen met a/a k/k q/q en misshcein met a/k en j/j. je zit hier dus op zijn best in een coinflop en het is heelwaarschijnlijk dat je een 4:1 underdog bent.

op de flop heb je het goed gespeeld.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Resteal met 7 preflop is al wat geavanceerder, zorg ervoor dat je dit alleen maar doet wanneer hij idd overkomt als een blindstealer die in staat is om zijn hand preflop weg te gooien. Wanneer hij 3-bets teveel callt zou ik gewoon callen. Na zijn 4-bet preflop moet je je hand weggooien. Je krijgt niet de goeie odds voor setvalue (je moet 1.5$ callen om ~10$ te winnen, dus je krijgt je 10:1 odds niet). Zoals gespeeld is de c/r all in op de flop goed.