plekje reserveren mansion!

• Jelmoo
      Jelmoo
      Bronze
      Hey ik vroeg me iets af,
      Soms als ik een cashgame wil joinen en ik klik op de empty seat staat er dat ie al gereserveerd is! ik wou graag weten hoe je nou zon plekje reserveert... iemand een idee?
      bvd
  • 5 antwoorden
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jelmoo
      Hey ik vroeg me iets af,
      Soms als ik een cashgame wil joinen en ik klik op de empty seat staat er dat ie al gereserveerd is! ik wou graag weten hoe je nou zon plekje reserveert... iemand een idee?
      bvd
      ik dacht dat dit gebeurde als je bij een volle tafel je laat inschrijven op de wachtlijst. Vanaf er dan één iemand de tafel verlaat wordt die gereseveerd vr die personen
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Dat ie al gereserveerd is komt omdat iemand anders 1 seconden ofzo eerder dan u op die seat klikt en hij dus eerst zijn buy-in nog moet aangeven.
      Jij kan dan niet meer joinen, gewoon een andere tafel kiezen.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Wat ik zelf altijd doe, is kijken naar een leuke tafel om te joinen ( Mooie grote potten, en veel spelers per pot), en dan gewoon de wachtlijst joinen. Wanneer je dan aan de beurt bent, krijg je voorrang op die tafel( hij springt dan vanzelf in beeld). Je hebt dan 10 of 20 seconde de tijd om te joinen :)
    • betzillio
      betzillio
      Bronze
      je moet dan bij mansion poker bij quick seat kijken, daar kan je gewoon een plek reserveren voor cash game, of toernooien.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door betzillio
      je moet dan bij mansion poker bij quick seat kijken, daar kan je gewoon een plek reserveren voor cash game, of toernooien.
      Het nadeel is dan, dat je niet de pot grote, en aantal spelers per pot kan bepalen ;)