Flush tegen fish

• raasz
      raasz
      Bronze
      Dit is wat er gebeurt wanneer een fish 2 pair hit op een 1suited board:

Heb even geen handhistory, maar zo ging het ongeveer:
      Hero 10,00 op BB met K-8 :spade:
      Fish op BU met 5-7 offsuit

Limp, limp, ik check
      Flop: 5 :spade: 6 :spade: 7 :spade:

Ik denk leuk: goede flush gehit, ik bet 0,40 om wat mensen mee te krijgen. MP2 ofzo raised naar $1,20 . BU called en ik reraise naar $4.
      MP nogwat fold en BU shoved, ik call, turn is de Ace of :spade: en de river een gruwelijke fokking 7!!!!! Aaaarrgggh.
      Weer een volledige stack naar de mallemoeren. Ik zeg NH tegen fish en fish zegt:"can't fold two pair, ik zeg: i know, because you're a fish. Two pair on a 1suited board is just like shit!!!

Beetje lullig maar het moest er even uit. Ik weet dat zulke moves mij in de long run geld op moeten leveren maar nu pakken zulke beats niet zo lekker uit. Elke keer als ik met mijn zorgvuldige spel een paar centen bij elkaar heb vergaard komt er weer een idioot die het afjat. Echt jatten gewoon... Anders kun je het niet noemen.

Maar jah, dit lucht even op!

Haha dit niet al te serieus nemen hoor, voor vanavond is het genoeg. Morgen weer verder met goede moed. Kijken of de visjes mij een beetje kunnen terug betalen.

Groet...
  • 5 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      ik zeg: i know, because you're a fish.

Les 1: Nooit je klanten uitschelden! Anders zwemmen die visjes weg naar een zee met andere sharks..... ;)

Is frustrerend, maar op de lange termijn win je geld met deze situaties.
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Haha ja, je hebt helemaal gelijk. Eigenlijk zou je ze moeten bedanken op zo'n moment. Maar dan heb je wel een hele dikke huid :D .
      Anyway, vandaag gaan we weer verder met een schone lei. Daarmee zijn de vervelende bad-beats dus vergeten.
    • KV14
      KV14
      Bronze
      Dit maak ik ook iedere dag opnieuw weer mee...
      Sommige callen echt met ALLES, en dan raken ze op de river bv nog iets beter..
      Echt om gek van te worden soms X(
      Maar zoals ook gezegd door Sharp, je kan er ook veel geld uithalen :tongue:
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ik heb laatst ook 100$ verloren tegen een flush met 2 pair

ik had die gast zitten analyseren tot en met, hij kon gewoon geen flush hebben obv zijn betgedrag (alle hoge flushkaarten lagen op het board). Hij bleek wel een flush te hebben met 2 hele lage kaarten. Daarmee reraisede hij dus voor de flop, en hij reraisede me ook flink op de flop.

Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan (was geen 4 flush board BTW)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Iig bedankt voor je post Raasz, stelt mij in iig weer gerust ;) En ja dat kan inderdaad soms best frusterend zijn. Meestal kan ik dan ook nog zeggen, NH enzo, maar soms inderdaad kan ik het niet laten, om mijn mening dan even over de chat te gooien :evil:
      Maar dat is dan gelijk weer een leerpunt voormij ;) Want zoals Sharp inderdaad al aangeeft, die gasten stimuleren uiteindelijk onze BR's. En zouden we inderdaad FISH, hoe groot of klein, moeten koesteren :D

Ik blijf op dit moment een beetje hangen tussen de $200 en $250. Elke keer als ik rond $250 komt, word ik weer "bestolen" door zo'n alles-caller. Maar gelukkig door niet te tilten, blijft groot verlies uit.

I'll just stick to the plan!! Dan moet het wel weer goed komen. Dus op naar de $300!!!!!! :D