5,50 SnG (45 man) 77 itm

• Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      De laatste tijd ben ik regelmatig multitable SnG's aan het spelen op Stars. Welke precies hangt vooral af van de hoeveelheid tijd die ik heb. Gisteravond had ik tijd voor een 45-man SnG. Het begon dramatisch maar ik kon me goed herstellen en rolde vrij eenvoudig itm.
      Volgende hand was lastig. Villain was lange tijd behoorlijk tight-passive en ik had aardig wat blindjes bij hem opgepikt, maar na de bubble (top 7 itm) speelde hij wat meer.

No Limit Holdem Tournament
      $5.00+$0.50
      5 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG (15308)
      CO (14474)
      BTN (11405)
      SB (14134)
      Hero (12179)

Blinds: 600/1200 Ante 75

Pre-flop: (2175, 5 players) Hero is BB 7:diamond: 7:spade:
      1 fold, CO raises to 4800, 2 folds, Hero ??

Moet ik hier folden of pushen?
  • 4 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Qastorimon,

Allereerst gefeliciteerd met het bereiken van ITM. Hoeveelste ben je geworden?

Met betrekking tot de hand: Deze heb ik ingevoerd in de SnG Wizard en is afhankelijk van de range waarop jij je tegenstander zet.

Vanaf een open raise range van 13% en hoger is het een push.
      In de range van 13% liggen de volgende combinaties:
      44+, A8+, A5s, A7s+, KJs+.

Wanneer jij denkt dat je tegenstanders met deze handen of slechtere handen zou open raisen, is het in dit geval een push.
      Schat je je tegenstander meer tight in dus 0-13%, dan is het een fold.

Hoop dat het zo duidelijk is.
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Bedankt voor de info :) Wat ik al dacht, het was erg marginaal.
      Villain was volgens de stats die ik had iets tighter dan 13%. Maar we zitten hier nog maar met vijf man en hij begon wat los te komen.

Dit was helaas wel mijn laatste handje :evil: , ik push, tegenstander called en liet 99 zien en ik verbeterde verder niet. 5e geworden dus.

Vanavond maar weer eens een paar 180 man sng's spelen. Die gaan ook best lekker, maar ik wil er nou wel eens eentje winnen :P
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Inderdaad jammer dat je tegen 99 zat. :( Toch netjes dat je 5e bent geworden. Winnen is uiteraard leuker, maar die winst volgt vanzelf!

Hou ons op de hoogte van je SnG's als je wil!
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      Hoi Qast,

gefli met het ITM komen :)
      Ik bekijk de hand ietsje simpeler.
      De raise van de CO is zo groot dat hij NOOIT meer gaat folden op een push.
      En aangezien je met 77 niet ver voor licht op zijn range, zou ik gewoon folden hier. Je hebt nog een hele mooie stack hier, dus geen reden om risico te nemen.
      Als je nou nog maar 5000 chips ofzo had zou ik eerder callen omdat er door de blinds en ante's zoveel dood geld in de pot zit dat een coinflip wel de moeite waard is hier.